De smartshop op de hoek heeft zo’n weegschaal wel liggen, die zijn ondertussen al open.
dit dusEen weegschaal kopen, afwegen en het poeder in capsules doen om die daarna te slikken lijkt me het beste plan.
Dan kan je niet afwegen helaas. En een weegschaal kost 10-20 euro, kleine investering voor het veilig en verantwoord voorbereiden van je gebruik. Daarnaast kun je de weegschaal de volgende keer toch ook gebruiken?Ik zou graag een weegschaal willen kopen maar de heb ik nooit optijd binnen, en daarnaast heb ik die weegschaal verder ook niet meer nodig
Als het je tweede keer dan is het wel chill om te weten of je 50 of 150 mg in een capsule stopt.Sorry als dit cru overkomt, maar 3mmc is nu niet bepaald de meest gevaarlijke stof om te eyeballen.
🤐
Maar dat zie je toch?Als het je tweede keer dan is het wel chill om te weten of je 50 of 150 mg in een capsule stopt.
Als je totaal geen ervaring hebt met poeders afwegen lijkt me dat vrij moeilijk in te schatten. Je hebt immers geen referentiekader (for what it's worth met eyeballing).Maar dat zie je toch?
Zelfs als leek zie je een verschil tussen 50 en 150mg.
Of ik ben gewoon te getraind door de jaren heen. 😅😄
De lengte van een bankkaart, ongeveer 3mm dik is ongeveer 50mg.Als je totaal geen ervaring hebt met poeders afwegen lijkt me dat vrij moeilijk in te schatten. Je hebt immers geen referentiekader (for what it's worth met eyeballing).
Moet je wel eerst afwegen hoeveel er past van die bepaalde stof.je hebt ook per capsules maat dat er een bepaalde mg in kan
Better safe than sorry vind ik.De lengte van een bankkaart, ongeveer 3mm dik is ongeveer 50mg.
Ook al post ik dit met de nodige humor, met 3mmc is het redelijk spot on. 😄
@ts, niet luisteren naar mij. Beter inderdaad ergens een weegschaal kopen, of laten afwegen door iemand dat je kent
(En ook drugs gebruikt offc.)
@FredKroket , dit bericht niet TE serieus nemen. 😄
Nee das waar, maar sommige houden wel graag zicht op wat ze allemaal naar binnen werken 😜Sorry als dit cru overkomt, maar 3mmc is nu niet bepaald de meest gevaarlijke stof om te eyeballen.
🤐
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."