Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNEP N-Ethylpentedrone M_nus

NEP N-Ethylpentedrone M_nus

12 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb er opzich geen slechte ervaringen mee. Al heb ik toch liever coke denk ik. Maar de prijs is wat NEP aantrekkelijk maakt. Alleen voor mij is het grote minpunt dat ik er echt snotverkouden van wordt. Gisteren paar punten op en nu nog aan het snotteren.
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#2
NEP N-Ethylpentedrone
zuiverheid volgens vendor 99% ?

Reagent tests ( Morris A + B , empty , Liebermann , Robadope A + B , Simons A + B , Marquis )

3 lijnen van 0.020mg gedaan om de 60minuten geen branderig gevoel in neus.

kleine high ( 3/10 scaal voor mij )
gevoel met angst / paniek , paranoia , hoofdpijn , hartkloppingen , borstpijn , uit de venster kijken , 3 uur zitten staren op gsm , gevoelig voor licht en geluiden , zag soms zo lichtflitsen in de hoeken van mijn ogen waardoor ik paniekerig werd
closed eyes visuals van wormen voor in slaap te vallen , er niet gemakkelijk op kunnen slapen

de dag erna :
hoofdpijn , misselijkheid , vermoeidheid , focus , angst , rare geuren , pijn achter de ogen
katergevoel 6/10

""voor mijn mening"" niet echt mijn ding maar kan wel begrijpen dat dit voor sommige gebruikers als iets leuks kan gevonden worden maar voor mij totaal niet.
misschien moet ik meer nemen maar dan zal het de neveneffecten nog versterken

D4288025-F373-4A42-BEA8-571EB8AB3C09.png
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vrij heftige vervelende effecten van 60mg (in de post staat 60 microgram btw). Klinkt mij alsof je eoa veel potentere stof hebt gekregen dan NEP. Wat het is ook is het lijkt mij een "weggooiertje".
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#4
dupont zei:
Vrij heftige vervelende effecten van 60mg (in de post staat 60 microgram btw). Klinkt mij alsof je eoa veel potentere stof hebt gekregen dan NEP. Wat het is ook is het lijkt mij een "weggooiertje".
Klik om te vergroten...
who knows... of misschien mijn lichaam dat verkeerd reageerde erop
voornamelijk hartkloppingen en borstpijn waren enorm. en teveel had ik niet echt genomen want dan was ik gestopt na de 1ste en 2de dosis al.
ge voelt zo wel een buzz 🐝
maar weegde totaal niet op tegen de neveneffecten die ik persoonlijk ervaarde en de dag erna was ook niet leuk voor mij. voel mij nu precies nog niet 100% mijn eigen...
ja wegsmijten nog niet gedaan . misschien in de toekomst nog eens proberen met een biertje om mss die neveneffecten te kalmeren maar ben nog niet zeker.
andere stof zou ik niet zeggen want mijn reagents lieten blijken dat er geen andere cathinonen bij zatten gemengd.
maarja 100% zeker ben je nooit maar zou wel erg zijn geweest dat mijn eerste aankoop van een RC in jaren een gemengde rotzooi zou geweest zijn...
ik geloof ook maar wat de vendor mij stuurt en ik speel met de kleurtjes wat om te kijken of ik toch niets anders inneem zoals een psychedelica of iets anders.
voor de rest blijf je proefkonijn he
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgensmij staat dit stofje ook niet al te goed te boek precies om de redenen die jij geeft 😬
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Teveel of slechte batch
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Volgens mij zocht je ook teveel de coke like ervaring bij NEP. Het is een totaal ander middel. De bijwerkingen die je aangeeft zijn bekend met dit middel.
Had al reports gelezen waar de doseringen lager opbouwend gestart worden. Kan een tip zijn als je nog eens wil gebruiken.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Vond het echt drie keer niks
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#9
Erg gevaarlijk spul.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vorige week 1 gram nep besteld.... Beviel me erg, ik moet een hele goeie batch gehad hebben want voor mij was het beter dan coke. Werd er erg rustig van. Deze week 5 gram bijbesteld, vandaag aangekomen.
f
flabberLid
01-01-2024, 00:00
#11
ChefCurry zei:
Erg gevaarlijk spul.
Klik om te vergroten...
Waarom gevaarlijk?
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#12
flabber zei:
Waarom gevaarlijk?
Klik om te vergroten...
Voor de vatbaren een van de meest dorstige serotonineslurpers, en zoveel goedkoper dan coke en soms zelfs beter, opkomst is subtiel en kortwerkend dus zin om te redosen onder controle houden, zeker in gezelschap. Je ZIET ook echt dat je onder invloed bent bij een normale lijn (nu ja, bij mij is dat 75 mg, terwijl 25 het eigenijk even goed doet). En het is nog meer bijtend dan sosa, voel je de eerste seonde aar dan valt de verdoving in.


Makes sense of lijk ik blaasjes wijs te maken? Mss weet jij meer? Da's enkel m'n observatie.

Buiten een goede benzo is nep en 2F-ketamine het enige dat me iets deed buiten me wakker houden (oh, en sinds kort 3mg 5 meo dmt gerookt, na 2 trekken sliep i k als een roos, geen trip gemerkt).
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vond het erg leuk. effectief bij lage dosering, dus 1 g is lang genoeg voor u. het effect duurt langer dan coke. Ik maak kleine 3-4 lijntjes en gebruik het binnen 4 uur. zeker leuk. Het is oké om daarna met een biertje te slapen.

en de volgende dag echt bijna geen bijwerkingen. Integendeel, ik voel me beter. het vermindert mijn depressie min of meer, zoals na ketamine…

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."