Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen over Research Chemicals

Vragen over Research Chemicals

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
Swen94729Lid
01-01-2024, 00:00
Hallo is het illegaal om research chemicals te laten bezorgen en welke whepsite raden jullie aan voor mij

kan je research chemicals nemen of is dat slechter als normale drugs​

F
FerdFatoehausLid
Swen94729 zei:
Of je nou wel rc kan nemen
Klik om te vergroten...
Waarom niet?
F
FerdFatoehausLid
Vragen naar vendors mag hier niet, zie de forum regels.

Rc's en drugs zijn allebei slecht voor je.
S
Swen94729Lid
Dat was ik vergeten dat je het niet mag vragen maar rc’s kan je toch ook nemen in de plaats van drugs?
m
mitchieeeLid
Dat kan je zeker, en rc’s zijn niks over bekend hoe slopen het zal zijn voor je hoofd
F
FerdFatoehausLid
Swen94729 zei:
Dat was ik vergeten dat je het niet mag vragen maar rc’s kan je toch ook nemen in de plaats van drugs?
Klik om te vergroten...
Je kan ook chips eten ipv koekjes. Wat is je vraag?
S
Swen94729Lid
S
SnuffelaarLid
Swen94729 zei:
Klik om te vergroten...
What's the difference?
J
Jane MargolisLid
Swen94729 zei:
Klik om te vergroten...
Welke rc praten we dan over?
Lijkt mij handiger als je eerst wat meer kennis opdoet alvorens je aan de middelen gaat. Want uit je vragen is duidelijk op te maken dat je nog niet over de voldoende kennis beschikt om op een veilige manier je drugs te consumeren.
N
Neo-ShulginistLid
Swen94729 zei:
Hallo is het illegaal om research chemicals te laten bezorgen en welke whepsite raden jullie aan voor mij

kan je research chemicals nemen of is dat slechter als normale drugs​

Klik om te vergroten...
Swen94729 zei:
Klik om te vergroten...
Je kunt research chemicals beter zien als drugs. Dus er is niet echt een onderscheid tussen de twee. Wat wel verschilt is onze kennis over bekende drugs (zoals MDMA, speed, cocaïne, cannabis, paddo's, LSD, ketamine, of bijvoorbeeld diazepam), of onbekende drugs (de research chemicals).

Omdat research chemicals volledig nieuw zijn, weten we niet wat het effect is op je lichaam. Daardoor is de kans groter dat mensen research chemicals op onveilige manier gaan gebruiken. Ze weten namelijk niet waar de grens ligt, omdat er te weinig informatie beschikbaar is.

Daarom vind ik eigenlijk dat research chemicals haast oneindig gevaarlijker zijn dan bekende drugs. Niet omdat de stoffen per se super gevaarlijk zijn. Maar gewoon omdat niemand weet wanneer het echt mis gaat, en wat er dan mis gaat.

Het is een beetje alsof je met een kano op de oceaan gaat varen zonder dat je weet dat er supergolven bestaan. Misschien heb je mazzel en is het twee weken prachtig weer en is er geen probleem. Maar misschien kom je in een storm terecht en krijg je ineens golven van 30 meter op je dak. Omdat je niet wist dat zulke problemen kunnen ontstaan heb je je niet kunnen voorbereiden op die supergolven, waardoor je niet de juiste veiligheidsmaatregeleb hebt genomen.

Met research chemicals is het net zo.
E
EikLid
Swen94729 zei:
Klik om te vergroten...
FredKroket zei:
Vragen naar vendors mag hier niet, zie de forum regels.
Klik om te vergroten...
Hoi @Swen94729

Zoals aangegeven is het niet toegestaan om naar vendors te vragen. Omdat je net nieuw bent krijg je deze keer "slechts" een officiele waarschuwing. Ik raad je aan om de forumregels nog eens goed door te lezen anders loop je binnenkort tegen een ban aan.

Ik doe even een slotje op dit topic.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."