Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2FDCK.

2FDCK.

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
OinkbeestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Meest zalige middel dat ik ooit gebruikt heb.
Zo fijn dat ik begon te slammen. Veel te veel, veel te lang genomen. Uiteindelijk toch kunnen stoppen.
Twee dagen later kreeg ik vreselijke buikpijn. Afgevoerd naar ziekenhuis. Konden nieis doen.
Pijnmedicatire (Asperine, tramadol) bracht niks op. Hield drie dagen aan.
NOOIY MEEERè
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oinkbeest zei:
Meest zalige middel dat ik ooit gebruikt heb.
Klik om te vergroten...

Okee kennelijk verschillen smaken. Ik vond het saai en kil.
Oinkbeest zei:
Zo fijn dat ik begon te slammen. Veel te veel, veel te lang genomen. Uiteindelijk toch kunnen stoppen.
Klik om te vergroten...
Maar misschien heeft het ermee te maken dat ik oraal middelhoge doses nam.
Oinkbeest zei:
Twee dagen later kreeg ik vreselijke buikpijn. Afgevoerd naar ziekenhuis. Konden nieis doen.
Pijnmedicatire (Asperine, tramadol) bracht niks op. Hield drie dagen aan.
NOOIY MEEERè
Klik om te vergroten...
En ja 2-FDCK lijkt nog sneller blaasproblemen en buikpijn te veroorzaken dan ketamine; tenninste, dat lijkt zo, gebaseerd op wat subjectieve gebruikerservaringen.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oinkbeest zei:
Meest zalige middel dat ik ooit gebruikt heb.
Zo fijn dat ik begon te slammen. Veel te veel, veel te lang genomen. Uiteindelijk toch kunnen stoppen.
Twee dagen later kreeg ik vreselijke buikpijn. Afgevoerd naar ziekenhuis. Konden nieis doen.
Pijnmedicatire (Asperine, tramadol) bracht niks op. Hield drie dagen aan.
NOOIY MEEERè
Klik om te vergroten...
Whow heftig 😐 Is het gebruikelijk om dit middel te spannen? Heb je over soortgelijke ervaringen gelezen?
Neo-Shulginist zei:
Okee kennelijk verschillen smaken. Ik vond het saai en kil.

Maar misschien heeft het ermee te maken dat ik oraal middelhoge doses nam.

En ja 2-FDCK lijkt nog sneller blaasproblemen en buikpijn te veroorzaken dan ketamine; tenninste, dat lijkt zo, gebaseerd op wat subjectieve gebruikerservaringen.
Klik om te vergroten...
Ik heb het een aantal keren gedaan. Dat kille ervaar ik ook. Ik was laatst echt naar van dat spul en wou het weggooien. Heb toen toch wat bijgenomen(nasaal). Het werd toen aangenamer. Dat nare verdween met elk beetje meer naar de achtergrond. Toen kon ik het zeker waarderen. Mogelijk zat ik onder de treshold en verdoofde ik die nare gedachtengang nog niet. Het had bij mij dat meditatieve, zen achtige gevoel van een lichte dosis Keta. Maar toch anders.
Het lijkt ook steeds of mn ogen minder licht opnemen. Want alles is letterlijk ook een stuk donkerder. Heb het uiteindelijk toch weggegooid, want wou niet gaan holen en kon er niet vanaf blijven.
Loop hier bijna een tripreport te schrijven. Sorry
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het ook ervaren als een kille ketamine. Het gaf niet een warm dekentje als het ware. Keta blijft keta.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."