Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-fa slapen ?

3-fa slapen ?

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil rond 3 uur slapen. wanneer moet ik stoppen met het gebruik ervan?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
hiimacid zei:
Goedemorgen. Goed forum allemaal. Ik heb een korte vraag

Hoe is het om met 3 fa te slapen? Hoe lang na de laatste dosis kunt u in slaap vallen? Ik deel graag mijn ervaring.
Klik om te vergroten...
3-FA geeft nogal een lichte, haast onmerkbare, stimulatie. Maar het blijft best wel lang doorwerken. Daardoor kan het gebeuren dat je niks meer voelt, maar alsnog een tijdje niet kunt slapen.

Verder is het een beetje afhankelijk van je gevoeligheid voor verstoring van de slaapcyclus, hoe lang je al wakker bent, en hoeveel 3-FA je hebt genomen. Maar in principe zou je na 10 uur wel moeten kunnen slapen. Misschien al wat eerder dan dat, maar dat durf ik niet te garanderen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
hiimacid zei:
Ik wil rond 3 uur slapen. wanneer moet ik stoppen met het gebruik ervan?
Klik om te vergroten...
Ik zou niet bijpakken dan in ieder geval, want bij herdoseren verleng je meestal flink hoe lang je er wakker van blijft. Als je 茅茅n dosis neemt en je slikt die v贸贸r 17.00 uur in dan denk ik wel dat je zou moeten kunnen slapen.
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Ik zou niet bijpakken dan in ieder geval, want bij herdoseren verleng je meestal flink hoe lang je er wakker van blijft. Als je 茅茅n dosis neemt en je slikt die v贸贸r 17.00 uur in dan denk ik wel dat je zou moeten kunnen slapen.
Klik om te vergroten...
vrij lang. Ik ga 3 dagen per week naar school en ik overweeg dit medicijn (met een pauze) op school te gebruiken voor focus en een licht anti-angst effect. Drugsvrij zijn op school is 's ochtends een beetje moeilijk omdat ik serieus worstel met adhd. Denkt u dat dit geneesmiddel aan mijn behoeften zal voldoen? Ik heb 2 fma's geprobeerd, maar heb geen leuke of sociale effecten gehad. en het maakte me onrustig. 3 fa zal me hiermee helpen?
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Ik zou niet bijpakken dan in ieder geval, want bij herdoseren verleng je meestal flink hoe lang je er wakker van blijft. Als je 茅茅n dosis neemt en je slikt die v贸贸r 17.00 uur in dan denk ik wel dat je zou moeten kunnen
Klik om te vergroten...
Ah, vergeten, bedankt voor je antwoord!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
hiimacid zei:
vrij lang. Ik ga 3 dagen per week naar school en ik overweeg dit medicijn (met een pauze) op school te gebruiken voor focus en een licht anti-angst effect. Drugsvrij zijn op school is 's ochtends een beetje moeilijk omdat ik serieus worstel met adhd. Denkt u dat dit geneesmiddel aan mijn behoeften zal voldoen? Ik heb 2 fma's geprobeerd, maar heb geen leuke of sociale effecten gehad. en het maakte me onrustig. 3 fa zal me hiermee helpen?
Klik om te vergroten...
Nee je moet echt geen rc's als medicijn gaan gebruiken. De werkzaamheid van zulke middelen staat niet vast, en we weten zo weinig over de chronische gezondheidseffecten dat de kans groot is dat je die voor ons zult gaan moeten ontdekken. Maar ik neem aan dat je liever geen chronische gezondheidsproblemen oploopt zodat wij weten waarvoor je moet oppassen.

Dus sporadisch een keer 3-FA gebruiken is tot daaraan toe. Maar 3-FA nemen vanwege een medicinale behoefte lijkt me niet de bedoeling. Je wil niet ziek worden van je medicatie.
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Nee je moet echt geen rc's als medicijn gaan gebruiken. De werkzaamheid van zulke middelen staat niet vast, en we weten zo weinig over de chronische gezondheidseffecten dat de kans groot is dat je die voor ons zult gaan moeten ontdekken. Maar ik neem aan dat je liever geen chronische gezondheidsproblemen oploopt zodat wij weten waarvoor je moet oppassen.

Dus sporadisch een keer 3-FA gebruiken is tot daaraan toe. Maar 3-FA nemen vanwege een medicinale behoefte lijkt me niet de bedoeling. Je wil niet ziek worden van je medicatie.
Klik om te vergroten...
Ja, dat begrijp ik heel goed. Ik zal het zeker af en toe gebruiken. afgezien van gezondheidsproblemen, zijn dopamine-medicijnen erg verslavend. Ik zal het bewust gebruiken.

wat ik wil vragen is of 3 fa invloed heeft op angst? Dus gewoon wakker zijn? Heeft het effecten zoals positief denken en chatten zoals bij klassieke stimulerende middelen?
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#8
mitchieee zei:
Een dikke no go
Klik om te vergroten...
Waarom zei je dat? Is deze drug niet leuk?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
hiimacid zei:
wat ik wil vragen is of 3 fa invloed heeft op angst? Dus gewoon wakker zijn? Heeft het effecten zoals positief denken en chatten zoals bij klassieke stimulerende middelen?
Klik om te vergroten...
Met angst kan het twee kanten op gaan: 贸f meer zelfverzekerd, of meer parano茂de. Beide effecten kunnen samenhangen met dopamine-affiniteit.

Je zult waarschijnlijk meer praatlust ervaren. Of dat positieve gesprekken zijn met positieve gedachten, dat is niet te zeggen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Beter ga je in therapie voor je klachten. Met drugs en medicijnen verberg je jouw problemen alleen maar. Word je niet beter van.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
hiimacid zei:
Ja, dat begrijp ik heel goed. Ik zal het zeker af en toe gebruiken. afgezien van gezondheidsproblemen, zijn dopamine-medicijnen erg verslavend. Ik zal het bewust gebruiken.

wat ik wil vragen is of 3 fa invloed heeft op angst? Dus gewoon wakker zijn? Heeft het effecten zoals positief denken en chatten zoals bij klassieke stimulerende middelen?
Klik om te vergroten...
Je kan RC's niet medicinaal gebruiken. Dat is het begin van het einde.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een dikke no go
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Met angst kan het twee kanten op gaan: 贸f meer zelfverzekerd, of meer parano茂de. Beide effecten kunnen samenhangen met dopamine-affiniteit.

Je zult waarschijnlijk meer praatlust ervaren. Of dat positieve gesprekken zijn met positieve gedachten, dat is niet te zeggen.
Klik om te vergroten...
Dank je. Zo hopeloos ziet het er niet uit. ik zal het waarschijnlijk proberen
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
hiimacid zei:
Waarom zei je dat? Is deze drug niet leuk?
Klik om te vergroten...
Geweldige drug, maar niet voor school, das een totale no go , als je zo struggelt met je adhd zorg voor de medicatie die je nodig heb inplaats zelfmedicatie met een middel waar je verslaafd aan gaat raken, en hoogwaarschijnlijk meer kapot maakt dan je lief ben
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goedemorgen. Goed forum allemaal. Ik heb een korte vraag

Hoe is het om met 3 fa te slapen? Hoe lang na de laatste dosis kunt u in slaap vallen? Ik deel graag mijn ervaring.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."