Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs apihp veilig met benzos

Is apihp veilig met benzos

27 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ceox zei:
ik (..) niet het weg wil gooien zonder te proberen, want (..) ik had t ook nooit besteld als ik dit allemaal wist
Klik om te vergroten...
Ja okee je moet het allemaal zelf weten he. Maar dit snap ik dus niet. Met de kennis van nu zou je het niet willen proberen. Maar alsnog wil je het niet weggooien zonder het te proberen.

Gebeurt mij ook vaak genoeg hoor, dat ik iets bestel en dat ik het dan toch niet uitprobeer. Meestal is dat dan omdat ik het heb laten testen en de drug helemaal niet zo '99% zuiver' blijkt te zijn als ze er standaard bij zetten.

Ik heb dan zoiets van: 'wat kan mij die paar tientjes schelen. Het gaat om mijn gezondheid.'
C
CeoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja je hebt gelijk, maar ik wil zo graag iets doen weer het zo lang geleden, kan nergens vinden wat ik wil hebben dus dan maar dit
C
CeoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
maar hoe kan het dan zijn dat ik meth heb gerookt, wat bekend is als meest verslavende drug die er is en nooit last van gehad, daarbij heb ik alle drugs die je kan bedenken gedaan en nooit heeft geen 1 bij verslaafd gemaakt
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik kan zeggen dat ik best veel ervaring heb met pyro's , begin niet aan deze duivelse drugs imho echt niet waard (zeker niet vanwege de zieke gedachtesn (cravings en psychoses) die je ervan kan krijgen
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ceox zei:
maar hoe kan het dan zijn dat ik meth heb gerookt, wat bekend is als meest verslavende drug die er is en nooit last van gehad, daarbij heb ik alle drugs die je kan bedenken gedaan en nooit heeft geen 1 bij verslaafd gemaakt
Klik om te vergroten...
Zoals ik al zei is verslaving een geleidelijk proces wat onderhevig is aan allerlei andere sociaal-emotionele factoren.

Het belangrijkste is een eerste positieve associatie. Dus dat je een keer gebruikt en dat het leuk is.
Daarna volgt meestal een periode van relatief probleemloos gebruik. Totdat er ineens emotionele problemen opdoemen. Dan is die eerste associatie tussen drugs en leuk dus essentieel. Want dan kun je denken van 'ik voel me kut, maar als ik nou even drugs neem (..)'.
Vanuit die gedachte ga je dan steeds meer gebruiken. Problemen die ontstaan vanwege drugsgebruik (zoals geldzorgen, niet meer je (school)werk naleven, ruzies, veel tijd spenderen aan gebruiken), worden dan steeds weer opnieuw ontvlucht met middelengebruik.
Dat leidt dan tot een negatieve spiraal waarbij gebruik leidt tot problemen en problemen leiden tot gebruik.

Dus dat je na 1 keer meth gebruiken nog niet in die cirkel zit, dat is helemaal niet zo gek. Dat geldt eigenlijk voor niemand (hoewel het vaak wel zo wordt voorgesteld).
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Technisch gezien ben je enkel geestelijk verslaafd op het moment dat je dat zelf gelooft, dus ergens snap ik ze/je punt.
Lichamelijk is een ander verhaal.
Dat heb ik persoonlijk alleen vaak als makkelijker om mee om te gaan ervaren.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ceox zei:
maar hoe kan het dan zijn dat ik meth heb gerookt, wat bekend is als meest verslavende drug die er is en nooit last van gehad, daarbij heb ik alle drugs die je kan bedenken gedaan en nooit heeft geen 1 bij verslaafd gemaakt
Klik om te vergroten...
Een meth verslaving is veel destructiever omdat je het lange tijd kan verbergen en zo maanden danwel jaren door kan gaan.

Maar meth vapen is kinderspel in vergelijking met pyrros vapen

ik ben niet plan om veel te doen
Klik om te vergroten...
🤡
Ik deed het ook alleen maar op 2 momenten. In het weekend en doordeweeks
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
HuisbaasBob zei:
Ik deed het ook alleen maar op 2 momenten. In het weekend en doordeweeks
Klik om te vergroten...
Ik gebruikte op maar vier momenten. Om heel, om half, om kwart over en kwart voor!

Oké oké beetje flauw 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."