#1
ik ga gewoon ophalen bij pick up point in nederland, ik passeer er in de buurt, kleine omweg
Lijkt alleen voor Belgen dan. Is een makkelijke manier om ze toch te betreden als het aan je ip ligt. Maar goed mag hier niks noemen dus helaas pindakaas.Vendors melden oftewel 'enkel levering binnen Nederland' of melden op mainpage 'Voorlopig geen levering buiten Nederland'. Of mn krijgt errors😵 Het lijkt dus finito vr Belgen...
Das ook de (voor zover ik even een rondje langs de velden maak) enige vendor die dat nu vermeldt.Ja gebruik altijd vpn, zonder geraak je op verschillende al gewoon niet met Belgisch IP. Op vendor die ik gebruik staat letterlijk 'Voorlopig geen levering buiten Nederland'
Ja gebruik altijd vpn, zonder geraak je op verschillende al gewoon niet met Belgisch IP. Op vendor die ik gebruik staat letterlijk 'Voorlopig geen levering buiten Nederland' dus niks met ip adres te maken, site lag er ook tijdelijk uit vandaag. Nog vele vendors leveren al altijd enkel binnen Nederland of allesinds niet nr België. Heb nu wel vendor gevonden, maar pak duurder en te veel poedere ipv capsules en pellets. Heb vaste vendor, rest lijkt zo minder en amateuristisch 😆Lijkt alleen voor Belgen dan. Is een makkelijke manier om ze toch te betreden als het aan je ip ligt. Maar goed mag hier niks noemen dus helaas pindakaas.
Maar lijkt me sterk dat ze allemaal op zwart staan..
Probeerde het net met een Belgisch IP adres en een aantal betrouwbare doen het gewoon prima.
Succes!
Vele vendors leverden al enkel in Nederland, daar kun je België zelfs niet aangeven als adres dus, tuurlijk hoeven zij zulke melding niet te geven 🤦Das ook de (voor zover ik even een rondje langs de velden maak) enige vendor die dat nu vermeldt.
Jua, maar vooral poeders en kristallen en wtf 3fa vloeistof 🤦 En zelf een die buiten Nederland geen T&T aanbiedt, gewoon per post en dan veel kans dat ni aankomt natuurlijk 🤷Beetje duidelijk nu waar je aankoopt maar er zijn nog een pak vendors die gewoon naar België sturen.
Meeste leveren nog hoor… zelf betere vendor gevonden dan die dat niet meer opstuurtEn telkens er eentje stopt om nr België te sturen, vind ik wel een andere😜 Zal ook ni blijven duren, vandaag via oldskool brievenpost ontvangen 😄
ja wie zoekt die vind en zelfs diegene die niet meer buiten Nederland of enkel Belgie en Duitsland op de ban hebben staan, voorzien alternatieve oplossing, waar ik hier niet verder over kan uitwijken.Meeste leveren nog hoor… zelf betere vendor gevonden dan die dat niet meer opstuurt
Terug onder andere naam?die heb ik al lang niet meer nodig 🦢
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."