Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bedankt voor de tip. ik zoek de informatie op. klinkt prima. ook las ik net dat rc moeilijker verkrijgbaar werd in belgie."
"dupont zei: Stimulanten taperen werkt meestal niet omdat ze nogal moreish kunnen zijn en bijnemen al snel gebeurt. Met 2-FMA of 4-FMPH kan het misschien omdat ze niet echt euforisch zijn. Moet je in ieder geval sterk voor in je schoenen staan. Ik zou het zelf denk ik niet redden en eerder kiezen voor weggooien en niet in huis halen. Klik om te vergroten... het is inderdaad moeilijk en lijkt bijna onmogelijk. vroeger wisselde ik vaker af met verschillende soorten stims en dat hielp wel om langzaam aan te stoppen. ... liever zou ik nog even doorgaan. het gaat me best goed nu. ... en anders moet ik er de gevolgen maar van dragen."
"ik ga gewoon ophalen bij pick up point in nederland, ik passeer er in de buurt, kleine omweg"
"hallo, mijn gebruikelijke bron heeft geen 2-fma op stock. ben op zoek naar iets gelijkaardigs. misschien wel iets nieuw. dan probeer ik het even uit. die ervaringen wil ik gerust delen. dagelijkse hardwerkende gebruiker, x"
"in het beste geval proberen taperen om crash te voorkomen? is me vroeger nooit gelukt maar nu heb ik tenminste een reden dupont zei: Ja, en er wordt in Nederland ook wat voorbereid op dat vlak… Klik om te vergroten... toch liever een voorraadje opslaan in geval dat"
"tot eind december vrij makkelijk kunnen bestellen naar belgie. buiten een incident met DHL gerekend dat uiteindelijk wel opgelost is geraakt. nu stuurt men vendor nt meer naar belgie en men gebruikelijk middel is niet langer verkrijgbaar. maandag beginnen we op het werk met een nieuw project. met deze zorgen had ik weinig rekening willen houden."