Nou ik dacht eigenlijk meteen naar het chemisch afval πHa ander medemens! Niemand kan hier iets zeggen over wat het wel of niet is. Speculeren is hier verboden en de enige die wel antwoord kan geven is een testcentrum.
Ha, medemens! Ik heb 2-fma ontvangen van een bekende vendor. Voorheen kreeg ik kristal witte poeder. Maar wat dit moet voorstellen!? Zie de kleurverschillen en donkere stippen. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken π§β¦ Hebben jullie dit ook weleens gehad?
Bekijk bijlage 49880
Ha, uwe medemensigheid,Ha ander medemens! Niemand kan hier iets zeggen over wat het wel of niet is. Speculeren is hier verboden en de enige die wel antwoord kan geven is een testcentrum.
Heeeeelemaal de moeite genomen om op je post te reageren en jij gooit het net zo makkelijk bij het chemisch afval. Wat denk je dat dat met je medemensen doet, ander medemens?Nou ik dacht eigenlijk meteen naar het chemisch afval π
Ha, medemens! Ik heb 2-fma ontvangen van een bekende vendor. Voorheen kreeg ik kristal witte poeder. Maar wat dit moet voorstellen!? Zie de kleurverschillen en donkere stippen. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken π§β¦ Hebben jullie dit ook weleens gehad?
Bekijk bijlage 49880
Ooh Γbermensch! Het zorgt toch ook voor een gevoel van saamhorigheid bij onze medemensjes, want kijk ons hier weer tezamen. π€Heeeeelemaal de moeite genomen om op je post te reageren en jij gooit het net zo makkelijk bij het chemisch afval. Wat denk je dat dat met je medemensen doet, ander medemens?
HAHA. Heb je die 2-fma nou al weggegooid?!Ooh Γbermensch! Het zorgt toch ook voor een gevoel van saamhorigheid bij onze medemensjes, want kijk ons hier weer tezamen. π€
Edit: dit was ook sarcastisch ππ
Ja ik weet anders ook niet wat ik ermee moet. Suggesties?π€HAHA. Heb je die 2-fma nou al weggegooid?!
Ik kan niet eens normaal koffie zetten.Oplossen, filtreren en herkristalliseren?
Ja ik weet anders ook niet wat ik ermee moet. Suggesties?π€
Ruilen zou beter zijn, mijn collectie is ook nog niet compleet π€Doneren aan DF.
Het wordt inderdaad hoog tijd dat ze drugs als ruilkaartjes gaan verpakken, met leuke plaatjes en feiten er op!Ruilen zou beter zijn, mijn collectie is ook nog niet compleet π€
Laten testen en dan de vendor confronteren.Ja ik weet anders ook niet wat ik ermee moet. Suggesties?π€
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."