Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5-MAPB + 2-FMA

5-MAPB + 2-FMA

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Je hebt gewoon last van cravings. Erken dat je daar last van hebt, en zeg dan tegen jezelf 'dikke vette pech'. :wink:
Klik om te vergroten...


Ik laat nme NOOIT ljiden door cravings. Ik heb 1,5 bij parnassia gewoond en heel veel therapieen gahad. Ik heb wel ens een fout gemaakt ooit iets dat onveranoord was. Ik heb al keer of 7 een kliniek van binnen gezien. Ik was gewoon benieud naar ervaring van anderen. Als dat alleen von biij)`, Dan hou ik dat in mn achterhoofd voor de volgende sessie Ik hou het nu bij 150 mg

EDIT: al teveel 5-MAPB dus ik laat hem lekker
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zelf heb ik nog nooit 5-MAPB gedaan, het schijnt een chille thuis-op-de-bank ~XTC te zijn?

2-FMA lijkt vaak toegepast te worden als dexamfetamine alternatief, ik gebruik het zelf functioneel voor focus op 25mg.
Geen idee wat het bijdraagt als je het in combinatie met 5-MAPB gebruikt, het lijkt me dat het dan verhelderend werkt?

Ik begreep dat je doorgaans moe wordt van stimulanten, dus wellicht helpt het je straks in slaap vallen? :thinking:
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Als je 5-MAPB combineert met 2-FMA dan loop je waarschijnlijk vooral verhoogde kans op hartklachten. En mogelijk ook andere klachten, maar dat weten we niet want het zijn beide rc's waarnaar bijna geen onderzoek is gedaan. Informatie over combinatiegebruik is er al helemaal vrijwel niet.

Je hebt gewoon last van cravings. Erken dat je daar last van hebt, en zeg dan tegen jezelf 'dikke vette pech'. :wink:
Klik om te vergroten...
Echt serieus geen cravings.
New Dawn zei:
Zelf heb ik nog nooit 5-MAPB gedaan, het schijnt een chille thuis-op-de-bank ~XTC te zijn?

2-FMA lijkt vaak toegepast te worden als dexamfetamine alternatief, ik gebruik het zelf functioneel voor focus op 25mg.
Geen idee wat het bijdraagt als je het in combinatie met 5-MAPB gebruikt, het lijkt me dat het dan verhelderend werkt?

Ik begreep dat je doorgaans moe wordt van stimulanten, dus wellicht helpt het je straks in slaap vallen? :thinking:
Klik om te vergroten...
Ja ik wordt knetteroe van z'n beetje alle stimulanten. Ik laat het ff hier bij. 150 mg gaat met prima chill af. Andere keer weer 2-FM propberen.
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekz zei:
Om jezelf een kater te besparen die je met enkel 5-MAPB nooit had laat je andere stimulerende stofjes beter opzij liggen. Combineren van stimulanten belast het lichaam meer dan normaal en versterkt dip en kater.
Klik om te vergroten...
ja, ik heb het beluit genomen. 2-FA is voor een andere dag :wink:
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja daar kan ik niet omheen. Moet wel zeggen dat de 5-MAPB inslaat als een bom. Ik las net ff de thread door en tja, kan er niet omheen dat ik je drie hebt geantwoord met "geen cravings". Excuus. Hoe dan ook 2-APB ligt in de kast voor de volgende keer.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
mrorange zei:
Nou nee geen cravings, was alleen benieuwd...
Klik om te vergroten...
mrorange zei:
Echt serieus geen cravings.
Klik om te vergroten...
mrorange zei:
Ik laat nme NOOIT ljiden door cravings.
Klik om te vergroten...

Zo weinig cravings dat je me er drie keer van moest overtuigen dat je vraag of je er 2-FMA bij kan nemen gewoon puur en alleen een hypothetische vraag was? :wink:
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je hebt hem vrij stevig gedoseerd, lijkt het?
De genoemde common dosering is 60 - 80mg.

Ik denk gelezen te hebben dat dit middel leuker is als je er minder van inneemt.
Zelf neem ik max 1x per jaar een serotonine slurper, ik ga voor de lange termijn.

Er schijnt een "Help, XTC doet het ineens niet meer!!!" fenomeen te bestaan...
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#8
New Dawn zei:
Je hebt hem vrij stevig gedoseerd, lijkt het?
Klik om te vergroten...
Klopt, hoewel psychnaut wiki wel redelijk conservatief is qua doseringen

New Dawn zei:
De genoemde common dosering is 60 - 80mg.

Ik denk gelezen te hebben dat dit middel leuker is als je er minder van inneemt.

Er schijnt een "Help, XTC doet het ineens niet meer!!!" fenomeen te bestaan...
Klik om te vergroten...
Ja zou goed kunnen uiteraard. Als je serotoninerectopren ongevoeliger gaan worden en er minder serotinie uit de synapsen vrijkomt, omdat het midel daar in de plaats gaat zitten, of wat dan ook. Qua dosis zit ik altijd wel redelijk aan de hoge kant, geldt ook voor "normale medicijnen" . 150 mg 5-MAPB gaat prima, daar ga ik ook verder niet aan sleuten.


Zelf neem ik max 1x per jaar een serotonine slurper, ik ga voor de lange termijn.
Klik om te vergroten...

Is ook wel het vrestandigt denk ik.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
New Dawn zei:
Zelf neem ik max 1x per jaar een serotonine slurper, ik ga voor de lange termijn.
Klik om te vergroten...
Goed van je, houden zo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."