#1
Je hebt gewoon last van cravings. Erken dat je daar last van hebt, en zeg dan tegen jezelf 'dikke vette pech'.![]()
Ik laat nme NOOIT ljiden door cravings. Ik heb 1,5 bij parnassia gewoond en heel veel therapieen gahad. Ik heb wel ens een fout gemaakt ooit iets dat onveranoord was. Ik heb al keer of 7 een kliniek van binnen gezien. Ik was gewoon benieud naar ervaring van anderen. Als dat alleen von biij)`, Dan hou ik dat in mn achterhoofd voor de volgende sessie Ik hou het nu bij 150 mg
EDIT: al teveel 5-MAPB dus ik laat hem lekker