#1
Het gaat waarschijnlijk om Alegria Odorizer. Er zijn verschillende versies op de markt. Persoonlijk ben ik echt heel erg tegen op dat soort flesjes. Ten eerste is research chemicals combineren al een beetje sketchy. Maar dit gaat om voorgemixte flesjes waarvan niet bekend is hoeveel erin zit en bovendien wordt er allerlei marketing tegenaan gegooid om het leuk en lekker te maken. Maar het is 'niet voor consumptie' hoor!