Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6APB, een groot mysterie.. HELP!!

6APB, een groot mysterie.. HELP!!

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het gaat waarschijnlijk om Alegria Odorizer. Er zijn verschillende versies op de markt. Persoonlijk ben ik echt heel erg tegen op dat soort flesjes. Ten eerste is research chemicals combineren al een beetje sketchy. Maar dit gaat om voorgemixte flesjes waarvan niet bekend is hoeveel erin zit en bovendien wordt er allerlei marketing tegenaan gegooid om het leuk en lekker te maken. Maar het is 'niet voor consumptie' hoor!
B
BroodjeSouflakiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag lieve forumleden,

Gezien ik al geruime tijd mee lees maar zelf enorm nieuw ben zal ik het kort en bondig proberen te houden. Ik weet overigens ook niet of ik dit op de juiste plek plaats maar hier komt het:

Ik was laatst bij de smartshop bij mij in de buurt, na een leuke ervaring met truffels was ik nieuwsgierig naar wat er nog meer te halen viel. Na een paar korte vragen aan de medewerker wát wát is, en een leuke uitleg over bepaalde middelen, kwam het gesprek op stimulanten.

Uit het niks trekt hij een laatje open verborgen in een soort oude klok en laat mij een handje vol met buisjes zien. Hij vertelde dat dit het sterkste was wat er in de smartshop te halen viel. 6APB en 4FA door elkaar gemixt in vloeibare vorm vertelde hij mij nadat ik er wat op doorvroeg.

Gezien ik een flinke geschiedenis heb met een heleboel drugs wist ik natuurlijk gelijk dat dit RC’s zijn en alles behalve producten van moeder natuur. Ik was ontzettend benieuwd maar wist dondersgoed dat ik nooit zeker kon weten dat wat hij mij vertelde ook echt zo was.

Lang verhaal kort, ik heb zo’n buisje meegenomen en samen met mijn vriendin maar op de gok door wat drinken heen gedaan en genuttigd. Ik zal de details besparen anders word dit een tripreport maar ik kan je zeggen: het was super 😻

Na deze bewuste avond heb ik internet afgespeurd en proberen terug te vinden wat ik nou precies gebruikt heb. Inmiddels weet ik bijna zeker dat het hoofdzakelijk 6APB moet zijn geweest. Het ding is: ik wil dit super graag nog eens doen, wél met een iets hogere dosering, maar NIET uit een schimmige zaak van waar ik dus geen idee heb hoe en wat.. (de buisjes zijn er overigens ook niet meer te koop)

Ik heb een vendor waar ik in het verleden wel is pellets Clonazolam heb besteld maar met dingen als 6APB weet ik mij gewoon geen raad, ik lees ook over verschillende soorten bereidingen van 6APB, ik lees over oraal of nassaal, ik lees over doseringen die variëren van 100/130 tot 200+ mg, kortom: ik weet niet waar ik moet beginnen!

Er van uitgaande dat ik een gram poeder bestel wat ik op deze desbetreffende website zie, kan iemand mij een ruwe indicatie geven van wat een normale dosering is? Wat het verschil is tussen “sulccinate” (als ik dat goed heb) en nog iets anders..? En wat het juiste tijdsbestek is om bij te doseren indien nodig?

Laat ik vooropstellen dat ik slechts om meningen, ervaringen, en mensen met kennis vraag. Ik zou nooit iets blind aannemen en volledig vertrouwen op iemand zijn of haar woord. Ik heb genoeg ervaring met stimulanten maar hulp word erg gewaardeerd!

Ik kijk uit naar jullie berichten ❤️
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
BroodjeSouflaki zei:
Ik zou nooit iets blind aannemen en volledig vertrouwen op iemand zijn of haar woord.
Klik om te vergroten...
Behalve als het om een smartshop medewerker gaat? (Die ook totaal geen idee heeft wat er in die buisjes zit).

Je kan hier de zoekfunctie gebruiken en zoeken op 6-apb, zijn echt talloze topics waar in al je vragen beantwoord worden!
B
BroodjeSouflakiLid
01-01-2024, 00:00
#4
FredKroket zei:
Behalve als het om een smartshop medewerker gaat? (Die ook totaal geen idee heeft wat er in die buisjes zit).

Je kan hier de zoekfunctie gebruiken en zoeken op 6-apb, zijn echt talloze topics waar in al je vragen beantwoord worden!
Klik om te vergroten...
Inderdaad een beetje dubbele standaard van mijn kant, achteraf ook niet de meest slimme keuze als ik zo is google op deze flesjes.

Ik heb me wat beter ingelezen via een eerdere post over deze “Odorizers” en het is inderdaad super onverantwoord. Een mix van RC’s waar gebruikers noch de smartshop zelf mij gedetailleerde informatie over kan geven.

Ik ben blij dat ik mijn verhaal en vraag hier kwijt heb gekund, dat meen ik oprecht.. ik laat deze Odorizers lekker links liggen en ga gewoon 6APB poeder bestellen, dan weet ik in ieder geval een soort van wat ik naar binnen werk en in welke dosering..!
B
BroodjeSouflakiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Het gaat waarschijnlijk om Alegria Odorizer. Er zijn verschillende versies op de markt. Persoonlijk ben ik echt heel erg tegen op dat soort flesjes. Ten eerste is research chemicals combineren al een beetje sketchy. Maar dit gaat om voorgemixte flesjes waarvan niet bekend is hoeveel erin zit en bovendien wordt er allerlei marketing tegenaan gegooid om het leuk en lekker te maken. Maar het is 'niet voor consumptie' hoor!
Klik om te vergroten...
Na 5 minuten google en wat gezond verstand blijkt dit hoogstwaarschijnlijk te zijn waar het om gaat.

Bedankt voor deze oer-snelle reactie met juiste informatie, een gewaarschuwd mens telt voor twee!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
BroodjeSouflaki,

heb je een 0,001 g weegschaal?
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik hou de trip report sectie altijd actief in de gaten dus ik zie hem wel verschijnen!
B
BroodjeSouflakiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Casrus zei:
BroodjeSouflaki,

heb je een 0,001 g weegschaal?
Klik om te vergroten...
Jazeker! Durf mijn hand er niet voor in her vuur te steken dat deze nog optimaal functioneert…

Is het toegestaan hier te vragen welke weegschaal goed is tegen een redelijke prijs?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
BroodjeSouflaki zei:
Jazeker! Durf mijn hand er nier voor in her vuur te steken dat deze nog optimaal functioneert…

Is het toegestaan hier te vragen welke weegschaal goed is tegen een redelijke prijs?
Klik om te vergroten...
D'r staan hier topics waar mensen voorbeelden gepost zijn zonder dat dat leidde tot een apocalyptisch ingrijpen van de mods... dus dat zal wel goed zijn.

Heb zelf ook één besteld die hier genoemd is, vorige week.
B
BroodjeSouflakiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casrus zei:
D'r staan hier topics waar mensen voorbeelden gepost zijn zonder dat dat leidde tot een apocalyptisch ingrijpen van de mods... dus dat zal wel goed zijn.

Heb zelf ook één besteld die hier genoemd is, vorige week.
Klik om te vergroten...
Ik kan niks zien, heb je een links gestuurd of iets dergelijks?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
BroodjeSouflaki zei:
Ik kan niks zien, heb je een links gestuurd of iets dergelijks?
Klik om te vergroten...
Er zijn topics over. En in de diverse DMT topics is er ook enige discussie over af en toe.

Wel moet ik toegeven dat ik er zelf niet veel verstand van heb en er gewoon één besteld heb die werkte voor één van de leden hier.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
BroodjeSouflaki zei:
Ik kan niks zien, heb je een links gestuurd of iets dergelijks?
Klik om te vergroten...
Heb zelf de laatst genoemde in deze topic besteld.
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je een beetje een tijdlijn hebt bijgehouden ben ik alsnog wel benieuwd naar een tripreport eigenlijk. Ook al is het wellicht niet aan te raden om een dergelijk flesje te consumeren dan is het nog steeds (preventief) informatief over wat het doet.

Het lastige is dat het nu een aanname was wat het exact geweest is.. Maar het spreekt mij wel aan. :grimacing:
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Casrus zei:
Heb zelf de laatst genoemde in deze topic besteld.
Klik om te vergroten...
Oke, nu is het wel tijd voor apocalyptisch ingrijpen van een mod.

DEZE topic? Echt? 🥺

Mijnheer Casrus, ik had meer van u verwacht.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Oke, nu is het wel tijd voor apocalyptisch ingrijpen van een mod.

DEZE topic? Echt? 🥺

Mijnheer Casrus, ik had meer van u verwacht.
Klik om te vergroten...
Is het "de" of "het" topic? In het Engels is het allemaal "the".
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Casrus zei:
Is het "de" of "het" topic? In het Engels is het allemaal "the".
Klik om te vergroten...
Het topic. Dit topic. Deze topics :wink:
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
Het topic. Dit topic. Deze topics :wink:
Klik om te vergroten...
Het staat niet in de Dikke van Dale, maar als het er wel in had gestaan mocht het waarschijnlijk allebei.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Casrus zei:
Het staat niet in de Dikke van Dale, maar als het er wel in had gestaan mocht het waarschijnlijk allebei.
Klik om te vergroten...
Zeker niet!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw Pløp zei:
Zeker niet!
Klik om te vergroten...
Zoek het woord "eigendom" maar op. En dat komt nog niet eens uit het Engels!
B
BroodjeSouflakiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Foxy Methoxy zei:
Als je een beetje een tijdlijn hebt bijgehouden ben ik alsnog wel benieuwd naar een tripreport eigenlijk. Ook al is het wellicht niet aan te raden om een dergelijk flesje te consumeren dan is het nog steeds (preventief) informatief over wat het doet.

Het lastige is dat het nu een aanname was wat het exact geweest is.. Maar het spreekt mij wel aan. :grimacing:
Klik om te vergroten...
Het is niet zo lang terug dus een tripreport moet zeker lukken! Ik zal deze een deze dagen even uittypen!

Ik neem ook graag gokjes en zodoende sprak het mij enorm aan, ik raad het ten zeerste af als ik de berichten op dit forum lees… (ondanks dat was die ene keer super leuk)

Tripreport is coming! Hoe zorg ik dat jij dat kan zien? Kan ik je taggen ofzo? Ik ben super nieuw dus geen idee hoe of wat :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."