#1
1e, goed punt iddEn niet te vergeten vergroot je de kans op een hartaanval, ongeacht je leeftijd.
(Ik heb gesport op stims in het verleden - dom, dom, dom - en ben twee keer behoorlijk geschrokken. Daarnaast is het sowieso echt niet fijn. Je zweet niet normaal veel, mensen zien het aan je, et cetera).
2e, had k zelf eigk geen last van, geen zweet (niet meer dan normaal iig), en ook geen hartkloppingen, wel versnelde hartslag maar acceptabel niveau
edit: 1 van hun wist trouwens wat ik genomen had en hoeveel en de ander weet niet eens van het gebruik af, hij had ook niet door dat er iets anders was en had nog ff dubbel gecheckt bij de gene die er wel vanaf wist of ik me apart gedroeg en hij bevestigde van niet