#1
Wat i
Geen i
Moet ook b zeggen
De @kanarie123 is gevlogen
Wat zou je a 🎵
Wat zou je i 🎵
Wat zou je oh oh! 🎶
Everybody now!
Wat zou je a 🎵
Wat zou je i 🎵
Wat zou je oh oh! 🎶
Bekijk bijlage 51485
Wat zou je a 🎵
Wat zou je i 🎵
Wat zou je oh oh! 🎶
Everybody now!
Wat zou je a 🎵
Wat zou je i 🎵
Wat zou je oh oh! 🎶
Bekijk bijlage 51485
@Mindless is de huiszanger van DF 🙃 ook in te huren voor huiskamerconcerten, niet te verwarren met huisfeestjes. Of juist wel...En al die producers en singer-songwriters maar moeilijk doen, terwijl jij deze gewoon zo even uit je mouw schudt vóór 9 uur ‘s ochtends.
Nou ik kan niet alle credit aannemen, het was gebaseerd op dat ene liedje waar ik de naam niet van weet. Gaat zoiets van: jalla i, jalla a, jalla oh ohEn al die producers en singer-songwriters maar moeilijk doen, terwijl jij deze gewoon zo even uit je mouw schudt vóór 9 uur ‘s ochtends.
Ik denk dat het dat liedje is waarin ik altijd het volgende hoor: 'Maria hie, Maria haa, Maria hoe, Marihuana!'Nou ik kan niet alle credit aannemen, het was gebaseerd op dat ene liedje waar ik de naam niet van weet. Gaat zoiets van: jalla i, jalla a, jalla oh oh
Is al heel oud, misschien 90's nog.
Bedoel je met “jalla i, jalla a, jalla oh oh” (😂) toevallig deze ongelofelijke hit?Nou ik kan niet alle credit aannemen, het was gebaseerd op dat ene liedje waar ik de naam niet van weet. Gaat zoiets van: jalla i, jalla a, jalla oh oh
Is al heel oud, misschien 90's nog.
Jaaa die!!Bedoel je met “jalla i, jalla a, jalla oh oh” (😂) toevallig deze ongelofelijke hit?
@Hippie Langwaus moet het wel over deze hebben haha.
Gewoon halverwege uitgevallenIk vermoed dat ie wilde vragen wat we zouden a-anraden?
Ik denk dat ie al zó high was, dat daar niets aan kan tippen 🤷♂️
Dit is wel echt next level 'etiz noftg wilrkong'
Ik weet niet hoe ik dit het beste kan zeggen, dus zeg ik het maar gewoon: het is niet erg goed.@Mindless @Hippie Langwaus
Ik heb ooit nog auditie gedaan bij Idols met dat nummer, toen het nog geen vergeten hit was. Helaas was ik niet door naar de volgende ronde..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."