Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc minder effect met snuiven

3mmc minder effect met snuiven

32 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Percs zei:
Thxx bro, dat van dat serotonine wist ik en ik vindt die kater ook fk kut, van wiet heb ik geen kater niks, denk dat ik dit weekend met een vriend beide halfje doe tijdens uitgaan
Klik om te vergroten...
Yw ๐Ÿ˜๐Ÿ‘
En ok snap ik, das wel chill dan dat je daar iig geen kater van hebt, kep zelf ook wel katers maar bij mij vallen ze gelukkig best mee eigk terwijl k van veel dingen vaak super hoog moet doseren omdat mijn tolerantie beetje gek is haha.
Mss ook wel interessant, kep eigk 2 regels voor mezelf namelijk niet omwille van cravings en niet als k me slecht voel, op die manier kan k gwn gebruiken wnr k zin heb en heb k eigk ook nooit echt problemen ervan, ook doe k zo nu en dan ff periode niks om te resetten en mezelf te checken en tot nu toe werkt dat perfect voor mij. Maar wrm k hier aan d8 was kep namelijk 1x de fout gemaakt toch wat te nemen maar toen voelde k me ook echt heel slecht, resultaat was dan ook een comedown die 10x erger was dan normaal met mega cravings en normaal heb k dat eigk nooit, daarna tegen mezelf gezegd 1x die fout gemaakt nu doe k dat ni meer en nu werkt t weer zoals normaal. Wat k wil zeggen is dat t mss mee kan spelen in je katers en d8 mss helpt t dat voor t kiezen van je momenten om alles eruit te kunnen halen ๐Ÿ˜‹

Vp alvast jullie komend weekend๐Ÿ˜
P
PercsLid
01-01-2024, 00:00
#2
yiazmat zei:
Yw ๐Ÿ˜๐Ÿ‘
En ok snap ik, das wel chill dan dat je daar iig geen kater van hebt, kep zelf ook wel katers maar bij mij vallen ze gelukkig best mee eigk terwijl k van veel dingen vaak super hoog moet doseren omdat mijn tolerantie beetje gek is haha.
Mss ook wel interessant, kep eigk 2 regels voor mezelf namelijk niet omwille van cravings en niet als k me slecht voel, op die manier kan k gwn gebruiken wnr k zin heb en heb k eigk ook nooit echt problemen ervan, ook doe k zo nu en dan ff periode niks om te resetten en mezelf te checken en tot nu toe werkt dat perfect voor mij. Maar wrm k hier aan d8 was kep namelijk 1x de fout gemaakt toch wat te nemen maar toen voelde k me ook echt heel slecht, resultaat was dan ook een comedown die 10x erger was dan normaal met mega cravings en normaal heb k dat eigk nooit, daarna tegen mezelf gezegd 1x die fout gemaakt nu doe k dat ni meer en nu werkt t weer zoals normaal. Wat k wil zeggen is dat t mss mee kan spelen in je katers en d8 mss helpt t dat voor t kiezen van je momenten om alles eruit te kunnen halen ๐Ÿ˜‹

Vp alvast jullie komend weekend๐Ÿ˜
Klik om te vergroten...
Goeie regels voor jezelf bro, ik doe alleen drugs in het weekend man behalve wiet :wink: wat ik aan 3m fijn vond is dat ik super soepel kon praten en met iedereen, gelukkig was iedereen in een goede mood (tt nacht assen was ik zaterdag) maar zoals gisteravond was ik bij iets lokalers dorp verderop en dan kunnen sommige mensen geen eens hoi zeggen (vergeten te melden maar had gisteren zondag ook nog wat gesnoven klein beetje maar hoor ik denk ff rizzen. (Niet gelukt)
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ah klinkt wel nice maat, leuk gehad in assen?
En snap k heb k zelfs met 2m en 3cmc terwijl dat nog mindere versies ervan zijn, ben ook erg benieuwd naar echte 3m maar mss dat k daar binnenkort wel aan kan komen als t mee zit ๐Ÿ˜
En klinkt bekend haha, als k hoi zeg kijken sommige mensen soms ook alsof k net een puppy gewurgt heb ๐Ÿคฃ
Had je zondag nog beetje ok effect met t snuiven of zelfde?
P
PercsLid
01-01-2024, 00:00
#4
yiazmat zei:
Ah klinkt wel nice maat, leuk gehad in assen?
En snap k heb k zelfs met 2m en 3cmc terwijl dat nog mindere versies ervan zijn, ben ook erg benieuwd naar echte 3m maar mss dat k daar binnenkort wel aan kan komen als t mee zit ๐Ÿ˜
En klinkt bekend haha, als k hoi zeg kijken sommige mensen soms ook alsof k net een puppy gewurgt heb ๐Ÿคฃ
Had je zondag nog beetje ok effect met t snuiven of zelfde?
Klik om te vergroten...
Ja bro was fk mooi echt een aanrader.
Hoe voelde je je door 2m en 3cmc? Zondag had ik wel effect had erg zin om te praten en dat vindt ik fijn nu wel lichte kater maarja dat hoort erbij.
Jij dit weekend nog plannen?
P
PercsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Percs zei:
Ja bro was fk mooi echt een aanrader.
Hoe voelde je je door 2m en 3cmc? Zondag had ik wel effect had erg zin om te praten en dat vindt ik fijn nu wel lichte kater maarja dat hoort erbij.
Jij dit weekend nog plannen?
Klik om te vergroten...
Was alsnog erg licht effect
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Percs zei:
Ja bro was fk mooi echt een aanrader.
Hoe voelde je je door 2m en 3cmc? Zondag had ik wel effect had erg zin om te praten en dat vindt ik fijn nu wel lichte kater maarja dat hoort erbij.
Jij dit weekend nog plannen?
Klik om te vergroten...
Ah nice leuk om te horen ๐Ÿ˜๐Ÿ‘
En same, word er ook veel prateriger van en vind k ook super nice, verder geeft t ook leuk euforisch effect en geilheid haha. Wel beide subtiel maar nice. Vind zelf bij 3c iets meer horny en bij 2m iets meer euforie
En komend weekend niet echt iets specefieks maar wel gezellig met vrienden afgesproken ๐Ÿ˜‹
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Percs zei:
Was alsnog erg licht effect
Klik om te vergroten...
Ah ok, zou mogelijk kunnen zijn door de lage dosering.

Weet niet hoe betrouwbaar jou dealer is maar mijne heeft me wel is 3m verkocht maar bleek uiteindelijk 2m te zijn gemixt met een hele onbekende stof met een erg lange naam (diezelfde heeft ook wel is ergens anders doorheen gezeten wat ook ni bleek te kloppen). Maar eerlijk gezegd verbaast t me ook ni meer. Gelukkig mogelijk een aantal nieuwe dus hopelijk zijn die beter, raakte in gesprek met iemand die ook wat kwam testen die al paar contacten had dus das wel chill๐Ÿ˜
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mss ook leuk om te weten ben van plan hele maand juli niks te nemen om weer is ff te resetten en wilde eind vd maand ff gek doen dus had met n vriend gepland hele dag van alles te nemen en ga dat woensdag doen, en op t eind doe k eerste keer een redelijk beruchte drug haha, die doe k ook meer om t is ervaren te hebben maar niet om vaak te gebruiken. K start denk met coke, dan 2cb, dan 3fa, dan 3cmc en dan a-phip (nieuwere versie van a-pvp aka flakka)
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
yiazmat zei:
K start denk met coke, dan 2cb, dan 3fa, dan 3cmc en dan a-phip (nieuwere versie van a-pvp aka flakka)
Klik om te vergroten...
Toch niet op 1 dag? Mag ik hopen.

Zo ja dan mag je mijn account hebben.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Weet het k ben een mongool ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Maar is gwn leuk wil ff keertje gek doen en van alles erin smijten. Uiteraard is dat niet bedoeld om vaak te gaan doen haha

Edit: uiteraard na elkaar he, niet tegelijk๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Moet toch een beetje op die guy van mn pf gaan lijken ๐Ÿ˜œ
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#12
yiazmat zei:
Weet het k ben een mongool ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Maar is gwn leuk wil ff keertje gek doen en van alles erin smijten. Uiteraard is dat niet bedoeld om vaak te gaan doen haha

Edit: uiteraard na elkaar he, niet tegelijk๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Klik om te vergroten...
yiazmat zei:
Moet toch een beetje op die guy van mn pf gaan lijken ๐Ÿ˜œ
Klik om te vergroten...
Ik zou inmiddels zeggen dat je aardig aan het trollen bent. Maar anders veel plezier, het opvangpunt voor verwarde personen heeft vast een plekje voor je vrij als je psychotisch/verward raakt. Want dit is uiteindelijk vragen om problemen met zulke drugs combinaties.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#13
HappyMind zei:
Ik zou inmiddels zeggen dat je aardig aan het trollen bent.
Klik om te vergroten...
Nee maar geloof wat je wil zou k zeggen

HappyMind zei:
Maar anders veel plezier, het opvangpunt voor verwarde personen heeft vast een plekje voor je vrij als je psychotisch/verward raakt. Want dit is uiteindelijk vragen om problemen met zulke drugs combinaties.
Klik om te vergroten...
Relax is, veiligheid is goed begrijp me niet verkeerd maar gwn ff 1 keertje gek doen moet ook kunnen, daarbij weet k ondertussen wel ongeveer hoever k kan gaan want tis tenslotte mijn lichaam.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Soms pakt een middel je ook gewoon niet he. En dat is met 3mmc eerder een blessing dan een sin, want het is rete verslavend. Zeker wanneer je het snuift. Ik heb dit weekeind 3mmc geprobeerd en dat wassut m ook niet echt voor mij. Pas heel laat en nadat ik geblowd had merkte ik รผberhaupt iets.
Als je ook van xtc houdt, en dus geen 3 maanden pauze hebt gepakt, kan het effect van 3mmc ook wel aanzienlijk zwakker zijn. Ook als je aan de medicatie zit bijvoorbeeld. Ik gebruik dex, dus mijn dopaminereceptoren zijn daar al door beinvloed.
Ik begreep ook dat met sos het vaak zo is dat mensen pas echt de effecten merken als je het een paar keer hebt gebruikt, alsof je lichaam het dan pas snapt ofzo.
Daarnaast leerde ik dit weekeind met 3mmc ook dat je met snuiven de effecten van je bommetje nogal wegneemt. Bovendien zijn de effecten als je snuift (meer sos/pepachtig) ook anders dan waneer je bombt of booft (meer mdma achtig).

Behoorlijk wat factoren die kunnen meespelen dus... Eigenlijk kunnen we je vraag niet beantwoorden met alleen de info die je nu geeft. Deze vragen/acties lijken me wel handig:
- welk effect ben je naar opzoek?
- gebruik je medicatie en zo ja, heeft deze kruistolerantie?
- hoe lang is het geleden dat je andere drugs hebt gebruikt die op je serotonine (en dopamine) effect hebben?
- had je een volle maag toen je begon met gebruiken?
- laat je spul testen
- weeg af wat je neemt... Anders weet je volgende keer totaal niet wat je meer/minder moet doen
- zoek dit een volgende keer op voor je gaat gebruiken ipv achteraf. Tamelijk veiliger.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
yiazmat zei:
gwn ff 1 keertje gek doen
Klik om te vergroten...
Gewoon even gek doen wel ja, dat kun je ook door de helft, of max 2 middelen te combineren. Jezelf en vooral anderen zo idioot in gevaar brengen is wel wat minder sociaal geaccepteerd moat.

https://drugsforum.nl/threads/acuut-fysiek-gevaar-drug-interacties-tabel-en-overdosis.72182/ check deze post van de geweldige @Geneesmiddel anders ffkes. Staan geen rc's in, maar geeft wel een beeld. Je snapt vast dat dit over interactie van 2 middelen gaat. Het wordt niet minder veilig als je daar wat aan toevoegt.

En voor iedereen die meeleest en denkt "hah vet, wat hij kan kan ik ook". Het is niet vet, lees je in, wees je bewust dat dit roekeloos gedrag is wat ontzettend is af te raden.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Gewoon even gek doen wel ja, dat kun je ook door de helft, of max 2 middelen te combineren. Jezelf en vooral anderen zo idioot in gevaar brengen is wel wat minder sociaal geaccepteerd moat.
Klik om te vergroten...
Snap ik, heb al op pw de combinaties gecheckt en geen rode ertussen daarbij neem k ook pas als de ander is uitgewerkt. Als je met anderen bedoeld die vriend van me die mee doet die heeft andere plannen en doet veel mildere dingen, daarbij als k die flakka doe pakt hij niet bij en is dus meer als sitter erbij
En wbt de hoeveelheden ben met je eens dat dat niet aan te raden is maar wat k zei weet ondertussen wel ongeveer hoe ver k kan gaan bij mezelf
ljuv zei:
https://drugsforum.nl/threads/acuut-fysiek-gevaar-drug-interacties-tabel-en-overdosis.72182/ check deze post van de geweldige @Geneesmiddel anders ffkes. Staan geen rc's in, maar geeft wel een beeld. Je snapt vast dat dit over interactie van 2 middelen gaat. Het wordt niet minder veilig als je daar wat aan toevoegt.
Klik om te vergroten...
Nice zal zo ff checken maar doe k later ff moet nu ff afk๐Ÿ‘
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
yiazmat zei:
Als je met anderen bedoeld die vriend van me die mee doet die heeft andere plannen en doet veel mildere dingen, daarbij als k die flakka doe pakt hij niet bij en is dus meer als sitter erbij
Klik om te vergroten...
Nee, ik bedoel de anderen die je misschien tegenkomt in dit avontuur haha. Je medemens, zegmaar.

yiazmat zei:
En wbt de hoeveelheden ben met je eens dat dat niet aan te raden is maar wat k zei weet ondertussen wel ongeveer hoe ver k kan gaan bij mezelf
Klik om te vergroten...
Ik snap het, ik maak zeer regelmatig ook minder slimme keuzes, meestal onbewust maar soms ook omdat ik er zin in heb, maar ik ken mezelf en mijn lichaam ook steeds beter. Maar als je dan een beetje lollig doet over zulk gebruik (wat wat mij betreft echt niet verboden is) is het wel heel belangrijk er een goede disclaimer bij te geven. Veel bezoekers komen via google bij topics als deze terecht en ze zouden zomaar geรฏnspireerd kunnen raken ZONDER te weten wat hun eigen grenzen zijn.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Nee, ik bedoel de anderen die je misschien tegenkomt in dit avontuur haha. Je medemens, zegmaar.
Klik om te vergroten...
Oh zo, snap ik ๐Ÿ‘
Maar zie mezelf zeker niks raars doen op dat gebied hoor, ben zelf iemand die graag contact heeft met anderen en van gezelligheid houd enzo. Natuurlijk snap ik dat zo iets als flakka wel sterk spul is maar zie mezelf echt niet zo veranderen dus komt goed ๐Ÿ‘๐Ÿ‘


ljuv zei:
Ik snap het, ik maak zeer regelmatig ook minder slimme keuzes, meestal onbewust maar soms ook omdat ik er zin in heb, maar ik ken mezelf en mijn lichaam ook steeds beter. Maar als je dan een beetje lollig doet over zulk gebruik (wat wat mij betreft echt niet verboden is) is het wel heel belangrijk er een goede disclaimer bij te geven. Veel bezoekers komen via google bij topics als deze terecht en ze zouden zomaar geรฏnspireerd kunnen raken ZONDER te weten wat hun eigen grenzen zijn.
Klik om te vergroten...
Thx 4 de uitleg, en goed punt snap wat je bedoeld. Had op zich wel beter moeten uitleggen mss dat dat niet aan te raden is voor anderen. En wbt die grapjes tussendoor is meer gwn dat k van humor hou en t ging ineens van een gezellig gesprek met de op naar doe dit niet dit is fout etc, dus d8 probeer het een beetje luchtig te houden
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#19
yiazmat zei:
Nice zal zo ff checken maar doe k later ff moet nu ff afk๐Ÿ‘
Klik om te vergroten...
Net ff gelezen, idd goed stukje wel interessant ๐Ÿ‘๐Ÿ˜
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#20
D8 ff wbt yiazmat, die heeft wl humor. Nu ff afk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."