Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc minder effect met snuiven

3mmc minder effect met snuiven

32 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PercsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

ik ben nieuw op dit forum dus hierbij mijn eerste post, alvast even wat info ik ben ongeveer 184cm bijna 18 en ben en rond de 67kg en fit.
Afgelopen weekend voor t eerst 3mmc gedaan begon vrijdag met een klein beetje paar sleutels om even te kijken hoe ik me zou gaan voelen.

als ik de sleutels consumeer brand het niet en heb ik ook niet heel erg het idee dat ik wat merk ik had de 3mmc in kristallen gekocht dus niet versneden. Zaterdag avond gingen we uit toen had ik voor t uitgaan een bommetje genomen en toen voelde ik het op een gegeven moment werken ik had 0 moeite met praten en kon met iedereen een gesprek beginnen door de avond heen nog hier en daar een sleutel genomen en 1 keer een beetje in mijn drankje gedaan, einde van de avond kwam ik met een jongen aan de praat en die vroeg of ik gebruikt had, waarop ik zei klein beetje 3m en hij zei dat hij het lichtelijk merkte omdat hij het herkende ( tong over lippen en op wangen bijten etc)

maar hier voelde ik hem wel weet iemand hoe dat kan dat ik weinig effect heb met snuiven en wel met slikken
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi! Hopelijk heb je een leuke/gezellige avond gehad :)
Percs zei:
Afgelopen weekend voor t eerst 3mmc gedaan
Klik om te vergroten...
Er worden tegenwoordig veel drugs op straat verkocht als 3-MMC, maar in veel gevallen blijkt het toch om een andere stof te gaan. Je kunt niet concluderen dat het 3-MMC was als het niet getest is, misschien heb je een beetje en kun je dat alsnog doen?
Percs zei:
ik had de 3mmc in kristallen gekocht dus niet versneden.
Klik om te vergroten...
Ook kristallen kunnen helaas versneden zijn, omdat het proces van uitkristalliseren kan plaatsvinden na vermening met andere stoffen. Op straat is het soms lastig te zeggen wat je in handen krijgt, daarom is het altijd verstandig van te voren een sample te brengen naar de testservice.
Percs zei:
maar hier voelde ik hem wel weet iemand hoe dat kan dat ik weinig effect heb met snuiven en wel met slikken
Klik om te vergroten...
Het lijkt me toch zeer onwaarschijnlijk dat dit het geval is. Misschien had je meer gebruikt toen je het oraal nam, of was dat net de drempel dat je er wel wat van voelde. Het is altijd verstandig om bij te houden welke doses je neemt. Weet je bijv hoeveel je hebt gesnoven en hoeveel er in je bommetje zat? Dosering zal het voornaamste verschil maken.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yoo,
Kan me een paar dingetjes bedenken maar alles werkt ook verschillend voor anderen dus kan zijn dat jij een andere rede hebt. Maar in mijn geval, ik vind snuiven over t algemeen ook vaak de leukste/beste optie met veel dingen, kep zelf helaas nog geen echte 3m gehad maar wel 2m en 3cmc en in beide gevallen vind k daar slikken ook beter werken, t zou dus kunnen zijn dat t mss een cathinonen dingetje is. Natuurlijk kan t ook toeval zijn en aan ons liggen maar ik heb die ervaring dus ook.
Andere mogelijke optie is mss de dosis? Hoeveel meer heb je genomen met slikken tov snuiven? Snuiven werkt uiteraard sterker dus heb je minder nodig maar als je echt veel meer geslikt hebt dan gesnoven kan dat ook een optie zijn, zag dat je zei een paar sleuteltjes qua snuiven dus denk best een lichte dosis, alleen weet niet hoeveel je geslikt hebt dus kan mss zijn dat dat in verhouding (veel) meer is geweest
P
PercsLid
01-01-2024, 00:00
#4
yiazmat zei:
Yoo,
Kan me een paar dingetjes bedenken maar alles werkt ook verschillend voor anderen dus kan zijn dat jij een andere rede hebt. Maar in mijn geval, ik vind snuiven over t algemeen ook vaak de leukste/beste optie met veel dingen, kep zelf helaas nog geen echte 3m gehad maar wel 2m en 3cmc en in beide gevallen vind k daar slikken ook beter werken, t zou dus kunnen zijn dat t mss een cathinonen dingetje is. Natuurlijk kan t ook toeval zijn en aan ons liggen maar ik heb die ervaring dus ook.
Andere mogelijke optie is mss de dosis? Hoeveel meer heb je genomen met slikken tov snuiven? Snuiven werkt uiteraard sterker dus heb je minder nodig maar als je echt veel meer geslikt hebt dan gesnoven kan dat ook een optie zijn, zag dat je zei een paar sleuteltjes qua snuiven dus denk best een lichte dosis, alleen weet niet hoeveel je geslikt hebt dus kan mss zijn dat dat in verhouding (veel) meer is geweest
Klik om te vergroten...
Dit was eerste keer snuiven en 3mmc is een van de weinge drugs die ik gedaan heb ik heb ook xtc, wiet, lsd tab, en paddo’s gedaan dus dit was ook mijn eerste keer snuiven en ik weet zeker dat ik meer gesnoven heb dan in het bommetje maar toen ik he te in mijn drankje deed had ik wel iets meer dan het bommetje maar toen voelde ik hem al, ik had wel het idee dat het snuiven wat deed omdat dat bommetje rond 22:00 was en het drankje rond 2 en tussendoor op wc sleutels
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ah ok duidelijk, eigk ook wel chill dat slikken dan beter werkt heb je meer lol voor minder risicosπŸ˜‹
P
PercsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geneesmiddel zei:
Hoi! Hopelijk heb je een leuke/gezellige avond gehad :)

Er worden tegenwoordig veel drugs op straat verkocht als 3-MMC, maar in veel gevallen blijkt het toch om een andere stof te gaan. Je kunt niet concluderen dat het 3-MMC was als het niet getest is, misschien heb je een beetje en kun je dat alsnog doen?

Ook kristallen kunnen helaas versneden zijn, omdat het proces van uitkristalliseren kan plaatsvinden na vermening met andere stoffen. Op straat is het soms lastig te zeggen wat je in handen krijgt, daarom is het altijd verstandig van te voren een sample te brengen naar de testservice.

Het lijkt me toch zeer onwaarschijnlijk dat dit het geval is. Misschien had je meer gebruikt toen je het oraal nam, of was dat net de drempel dat je er wel wat van voelde. Het is altijd verstandig om bij te houden welke doses je neemt. Weet je bijv hoeveel je hebt gesnoven en hoeveel er in je bommetje zat? Dosering zal het voornaamste verschil maken.
Klik om te vergroten...
Hallo en bedankt voor je zinvolle antwoord,

ik heb nog wat en zal aankomende woensdag laten testen, ik zal hiervan de uitslag laten weten.
En met snuiven doe ik gewoon top van de sleutel in het zakje en daar wat op wel op het topje van de sleutel en die doe ik in mijn neus, met het bommetje gok ik zon 100mg ofz alleen het snuiven brand ook totaal niet
P
PercsLid
01-01-2024, 00:00
#7
yiazmat zei:
Ah ok duidelijk, eigk ook wel chill dat slikken dan beter werkt heb je meer lol voor minder risicosπŸ˜‹
Klik om te vergroten...
Jawel alleen langere inwerktijd, heb jij veel ervaring met andere drugs dan?
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Percs zei:
Jawel alleen langere inwerktijd, heb jij veel ervaring met andere drugs dan?
Klik om te vergroten...
In zekere zin, ben nog niet heel lang bekend ermee ben denk ongeveer half jaartje geleden begonnen (alcohol ni meegerekend) maar kep wel al hoop dingen geprobeerd: xtc, 2cb, keta, coke, 1plsd, 2fma, 2fa, 3cmc, 2mmc, eutylone, wiet, alcohol, 5meodmt, 5mmpa en 5mapb

Hoe lang geleden ben jij begonnen als k vragen mag?
P
PercsLid
01-01-2024, 00:00
#9
yiazmat zei:
In zekere zin, ben nog niet heel lang bekend ermee ben denk ongeveer half jaartje geleden begonnen (alcohol ni meegerekend) maar kep wel al hoop dingen geprobeerd: xtc, 2cb, keta, coke, 1plsd, 2fma, 2fa, 3cmc, 2mmc, eutylone, wiet, alcohol, 5meodmt, 5mmpa en 5mapb

Hoe lang geleden ben jij begonnen als k vragen mag?
Klik om te vergroten...
Alchol natuurlijk al vroeg want kom uit een dorp(14 denk ik) , alleen alchol heeft mij nooit echt getrokken drink ook weinig, alleen met vrienden.

ik smoke 2 jaar ongeveer ben hier mee begonnen door prive redenen.Op een gegeven moment elke dag (elke dag heeft ongeveer 3-4 weken geduurd toen het prive wat beter ging en ik inzag dat wiet niet de permanente oplossing was ben ik ongeveer een jaar geleden gestopt en ben 2 maandjes geleden weer begonnen smoke nu ondertussen weer elke dag( wel savonds) ook omdat het gewoon geen fijne periode is. Andere drugs sinds maandje of 4/5 geleden eerste keer x en toen ook de rest een beetje maar het trekt me allemaal niet heel erg xtc ofz vindt ik wel leuk maar in het weekend en niet elk weekend, ik ben ook geen verslavingsgevoelig persoon, ik ben wel altijd in mijn hoofd bezig. Daarom smoke ik of pak ik de scooter om mijn hoofd te legen.

smoke meestal alleen, of met een vriend, in ons dorp wordt het natuurlijk als afschuw gezien als je wiet rookt daarom hou ik het on the low
sorry voor het lange bericht.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ah ok thx 4 het delen,
Lees ook dat je in een vervelende periode zit dus stertke broπŸ’ͺπŸ’ͺ
Ik hou zelf wel echt t meest van uppers maar dat had je mss wel al door gezien mn lijstje haha, mss voor jou ook wel chiller om ze te proberen als je je goed voelt is toch een hele andere ervaring mss dat je ze dan ook wel leuker gaat vinden. Xtc is wel echt de goat voor mij, enige nadeel is dat je die niet zo vaak kan gebruiken, weet niet of je beetje bekend ben met hoe ze werken? Je zei ook van niet elk weekend maar t ding met xtc is ook dat t gelijk je hele voorraad serotonine dumpt, daarom voel je je ook zo goed na xtc maar om diezelfde rede word ook vaak aangeraden niet korter dan 3 maanden ertussen te houden, dat komt omdat je serotonine tijd nodig heeft weer bij te vullen om weer enigsinds hetzelfde effect te kunen ervaren, met kortere periodes word het effect aanzienlijk minder
P
PercsLid
01-01-2024, 00:00
#11
yiazmat zei:
Ah ok thx 4 het delen,
Lees ook dat je in een vervelende periode zit dus stertke broπŸ’ͺπŸ’ͺ
Ik hou zelf wel echt t meest van uppers maar dat had je mss wel al door gezien mn lijstje haha, mss voor jou ook wel chiller om ze te proberen als je je goed voelt is toch een hele andere ervaring mss dat je ze dan ook wel leuker gaat vinden. Xtc is wel echt de goat voor mij, enige nadeel is dat je die niet zo vaak kan gebruiken, weet niet of je beetje bekend ben met hoe ze werken? Je zei ook van niet elk weekend maar t ding met xtc is ook dat t gelijk je hele voorraad serotonine dumpt, daarom voel je je ook zo goed na xtc maar om diezelfde rede word ook vaak aangeraden niet korter dan 3 maanden ertussen te houden, dat komt omdat je serotonine tijd nodig heeft weer bij te vullen om weer enigsinds hetzelfde effect te kunen ervaren, met kortere periodes word het effect aanzienlijk minder
Klik om te vergroten...
Thxx bro, dat van dat serotonine wist ik en ik vindt die kater ook fk kut, van wiet heb ik geen kater niks, denk dat ik dit weekend met een vriend beide halfje doe tijdens uitgaan
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Percs zei:
Thxx bro, dat van dat serotonine wist ik en ik vindt die kater ook fk kut, van wiet heb ik geen kater niks, denk dat ik dit weekend met een vriend beide halfje doe tijdens uitgaan
Klik om te vergroten...
Yw πŸ˜πŸ‘
En ok snap ik, das wel chill dan dat je daar iig geen kater van hebt, kep zelf ook wel katers maar bij mij vallen ze gelukkig best mee eigk terwijl k van veel dingen vaak super hoog moet doseren omdat mijn tolerantie beetje gek is haha.
Mss ook wel interessant, kep eigk 2 regels voor mezelf namelijk niet omwille van cravings en niet als k me slecht voel, op die manier kan k gwn gebruiken wnr k zin heb en heb k eigk ook nooit echt problemen ervan, ook doe k zo nu en dan ff periode niks om te resetten en mezelf te checken en tot nu toe werkt dat perfect voor mij. Maar wrm k hier aan d8 was kep namelijk 1x de fout gemaakt toch wat te nemen maar toen voelde k me ook echt heel slecht, resultaat was dan ook een comedown die 10x erger was dan normaal met mega cravings en normaal heb k dat eigk nooit, daarna tegen mezelf gezegd 1x die fout gemaakt nu doe k dat ni meer en nu werkt t weer zoals normaal. Wat k wil zeggen is dat t mss mee kan spelen in je katers en d8 mss helpt t dat voor t kiezen van je momenten om alles eruit te kunnen halen πŸ˜‹

Vp alvast jullie komend weekend😁
P
PercsLid
01-01-2024, 00:00
#13
yiazmat zei:
Yw πŸ˜πŸ‘
En ok snap ik, das wel chill dan dat je daar iig geen kater van hebt, kep zelf ook wel katers maar bij mij vallen ze gelukkig best mee eigk terwijl k van veel dingen vaak super hoog moet doseren omdat mijn tolerantie beetje gek is haha.
Mss ook wel interessant, kep eigk 2 regels voor mezelf namelijk niet omwille van cravings en niet als k me slecht voel, op die manier kan k gwn gebruiken wnr k zin heb en heb k eigk ook nooit echt problemen ervan, ook doe k zo nu en dan ff periode niks om te resetten en mezelf te checken en tot nu toe werkt dat perfect voor mij. Maar wrm k hier aan d8 was kep namelijk 1x de fout gemaakt toch wat te nemen maar toen voelde k me ook echt heel slecht, resultaat was dan ook een comedown die 10x erger was dan normaal met mega cravings en normaal heb k dat eigk nooit, daarna tegen mezelf gezegd 1x die fout gemaakt nu doe k dat ni meer en nu werkt t weer zoals normaal. Wat k wil zeggen is dat t mss mee kan spelen in je katers en d8 mss helpt t dat voor t kiezen van je momenten om alles eruit te kunnen halen πŸ˜‹

Vp alvast jullie komend weekend😁
Klik om te vergroten...
Goeie regels voor jezelf bro, ik doe alleen drugs in het weekend man behalve wiet :wink: wat ik aan 3m fijn vond is dat ik super soepel kon praten en met iedereen, gelukkig was iedereen in een goede mood (tt nacht assen was ik zaterdag) maar zoals gisteravond was ik bij iets lokalers dorp verderop en dan kunnen sommige mensen geen eens hoi zeggen (vergeten te melden maar had gisteren zondag ook nog wat gesnoven klein beetje maar hoor ik denk ff rizzen. (Niet gelukt)
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ah klinkt wel nice maat, leuk gehad in assen?
En snap k heb k zelfs met 2m en 3cmc terwijl dat nog mindere versies ervan zijn, ben ook erg benieuwd naar echte 3m maar mss dat k daar binnenkort wel aan kan komen als t mee zit 😁
En klinkt bekend haha, als k hoi zeg kijken sommige mensen soms ook alsof k net een puppy gewurgt heb 🀣
Had je zondag nog beetje ok effect met t snuiven of zelfde?
P
PercsLid
01-01-2024, 00:00
#15
yiazmat zei:
Ah klinkt wel nice maat, leuk gehad in assen?
En snap k heb k zelfs met 2m en 3cmc terwijl dat nog mindere versies ervan zijn, ben ook erg benieuwd naar echte 3m maar mss dat k daar binnenkort wel aan kan komen als t mee zit 😁
En klinkt bekend haha, als k hoi zeg kijken sommige mensen soms ook alsof k net een puppy gewurgt heb 🀣
Had je zondag nog beetje ok effect met t snuiven of zelfde?
Klik om te vergroten...
Ja bro was fk mooi echt een aanrader.
Hoe voelde je je door 2m en 3cmc? Zondag had ik wel effect had erg zin om te praten en dat vindt ik fijn nu wel lichte kater maarja dat hoort erbij.
Jij dit weekend nog plannen?
P
PercsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Percs zei:
Ja bro was fk mooi echt een aanrader.
Hoe voelde je je door 2m en 3cmc? Zondag had ik wel effect had erg zin om te praten en dat vindt ik fijn nu wel lichte kater maarja dat hoort erbij.
Jij dit weekend nog plannen?
Klik om te vergroten...
Was alsnog erg licht effect
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Percs zei:
Ja bro was fk mooi echt een aanrader.
Hoe voelde je je door 2m en 3cmc? Zondag had ik wel effect had erg zin om te praten en dat vindt ik fijn nu wel lichte kater maarja dat hoort erbij.
Jij dit weekend nog plannen?
Klik om te vergroten...
Ah nice leuk om te horen πŸ˜πŸ‘
En same, word er ook veel prateriger van en vind k ook super nice, verder geeft t ook leuk euforisch effect en geilheid haha. Wel beide subtiel maar nice. Vind zelf bij 3c iets meer horny en bij 2m iets meer euforie
En komend weekend niet echt iets specefieks maar wel gezellig met vrienden afgesproken πŸ˜‹
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Percs zei:
Was alsnog erg licht effect
Klik om te vergroten...
Ah ok, zou mogelijk kunnen zijn door de lage dosering.

Weet niet hoe betrouwbaar jou dealer is maar mijne heeft me wel is 3m verkocht maar bleek uiteindelijk 2m te zijn gemixt met een hele onbekende stof met een erg lange naam (diezelfde heeft ook wel is ergens anders doorheen gezeten wat ook ni bleek te kloppen). Maar eerlijk gezegd verbaast t me ook ni meer. Gelukkig mogelijk een aantal nieuwe dus hopelijk zijn die beter, raakte in gesprek met iemand die ook wat kwam testen die al paar contacten had dus das wel chill😁
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mss ook leuk om te weten ben van plan hele maand juli niks te nemen om weer is ff te resetten en wilde eind vd maand ff gek doen dus had met n vriend gepland hele dag van alles te nemen en ga dat woensdag doen, en op t eind doe k eerste keer een redelijk beruchte drug haha, die doe k ook meer om t is ervaren te hebben maar niet om vaak te gebruiken. K start denk met coke, dan 2cb, dan 3fa, dan 3cmc en dan a-phip (nieuwere versie van a-pvp aka flakka)
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
yiazmat zei:
K start denk met coke, dan 2cb, dan 3fa, dan 3cmc en dan a-phip (nieuwere versie van a-pvp aka flakka)
Klik om te vergroten...
Toch niet op 1 dag? Mag ik hopen.

Zo ja dan mag je mijn account hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."