#1
Wiet in de piek van 2cb-fly is wel kanon hard gaan ja2cb fly met wiet.... heb ik 1x gedaan... je gaat als een raket. Niet aan te raden overigens![]()
Wiet in de piek van 2cb-fly is wel kanon hard gaan ja2cb fly met wiet.... heb ik 1x gedaan... je gaat als een raket. Niet aan te raden overigens![]()
Binnenkort toch maar wat 2C-C en 2C-D aanschaffen voordat deze uit het beeld verdwijnen.2c-c nasaal 😉doet zeer aan je neus. Maar alles om je heen word vloeibaar van de visuals.
2cb fly met wiet.... heb ik 1x gedaan... je gaat als een raket. Niet aan te raden overigens![]()
Ik rook geen wiet, maar wel tabak. Wellicht maar eens een keer een inimini joinjtje draaien.Wiet in de piek van 2cb-fly is wel kanon hard gaan ja
Voor een ervaren tripper is het wel te doen. Ik was nog onervaren toen ik het deed en schrok een beetje van de heftigheid. Ik was aan het gamen toen het begon en snapte echt helemaal niks meer. Toen dacht ik, laat ik maar op bed gaan liggen en deed alle lichten uit. Vervolgens was de huiskamer helemaal donker op uitzondering van de standby lampjes van apparaten. Hierdoor had ik het idee dat ik in de ruimte aan zweven was.... Ik bewoog ook echt in slow motion.Binnenkort toch maar wat 2C-C en 2C-D aanschaffen voordat deze uit het beeld verdwijnen.
Ik rook geen wiet, maar wel tabak. Wellicht maar eens een keer een inimini joinjtje draaien.
Deze twee zijn echt heel licht, bijna geen visuals in verhouding tot andere psychedelica. En dat zeg ik, iemand die van 6mg 2C-B goede visuals krijgt en 5 uur hard gaat op 5mg 4-HO-MET met een zieke MDMA euforie.Binnenkort toch maar wat 2C-C en 2C-D aanschaffen voordat deze uit het beeld verdwijnen.
Psilo moet ik nog doen, maar dat komt nog wel.Deze twee zijn echt heel licht, bijna geen visuals in verhouding tot andere psychedelica. En dat zeg ik, iemand die van 6mg 2C-B goede visuals krijgt en 5 uur hard gaat op 5mg 4-HO-MET met een zieke MDMA euforie.
De hoogste dosering qua 4-HO-MET was 45mg nassaal, maar dat was op de piek van 150ug 1P-LSD. Dit is sws wat je zoekt, maar je wilt geen lysergische zuren dus alleen de 4-HO-MET.
Een paar bakjes truffels zal vast ook werken!
Wiet en psychedelica vond ik vroeger geweldig, ik rookte een keer 10 gram bij mijn eerste keer LSD. Alleen toen ik ging trippen van wiet, en ik het combineerde ging ik gruwelijk bad. Na 5 poffen werd de headspace letterlijk 50x zo sterk, en heb ik een halve etizolam genomen.
Als 1p-lsd mij visueel en mentaal zal doen morgen en waarschijnlijk zal dat zo zijn, dan zou ik zeggen 1p-lsd.
Anders geen flauw idee.
Ik zei nog geen lyserginesAls 1p-lsd mij visueel en mentaal zal doen morgen en waarschijnlijk zal dat zo zijn, dan zou ik zeggen 1p-lsd.
Anders geen flauw idee.
Ja, maar niet extreem. Wellicht eens flippen zoals jij dat doet. ;pHeb je wel eens een psychedelica met een disso gecombineerd? Dat is ook een manier om het gaspedaal extra in te trappen.
Ah ok, my badIk zei nog geen lysergines![]()
Ballonnetje er bij... Je kan het zo gek maken als je wil.Ik zei nog geen lysergines
Ja, maar niet extreem. Wellicht eens flippen zoals jij dat doet. ;p
Dat is waar. Maar aangezien iedereen zo lyrisch enthousiast is over 4-HO-MET en ik het zwaar vond tegenvallen dacht ik wellicht heeft iemand een ander leuk visueel middel.Ballonnetje er bij... Je kan het zo gek maken als je wil.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."