Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRC Tryptamines intensiteit

RC Tryptamines intensiteit

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
2cb fly met wiet.... heb ik 1x gedaan... je gaat als een raket. Niet aan te raden overigens:tongueout:
Klik om te vergroten...
Wiet in de piek van 2cb-fly is wel kanon hard gaan ja
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#2
psychedelicoo zei:
2c-c nasaal 😉doet zeer aan je neus. Maar alles om je heen word vloeibaar van de visuals.
Klik om te vergroten...
Binnenkort toch maar wat 2C-C en 2C-D aanschaffen voordat deze uit het beeld verdwijnen.
Rivalrie zei:
2cb fly met wiet.... heb ik 1x gedaan... je gaat als een raket. Niet aan te raden overigens:tongueout:
Klik om te vergroten...
SuperSilverHaze zei:
Wiet in de piek van 2cb-fly is wel kanon hard gaan ja
Klik om te vergroten...
Ik rook geen wiet, maar wel tabak. Wellicht maar eens een keer een inimini joinjtje draaien.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Buu zei:
Binnenkort toch maar wat 2C-C en 2C-D aanschaffen voordat deze uit het beeld verdwijnen.


Ik rook geen wiet, maar wel tabak. Wellicht maar eens een keer een inimini joinjtje draaien.
Klik om te vergroten...
Voor een ervaren tripper is het wel te doen. Ik was nog onervaren toen ik het deed en schrok een beetje van de heftigheid. Ik was aan het gamen toen het begon en snapte echt helemaal niks meer. Toen dacht ik, laat ik maar op bed gaan liggen en deed alle lichten uit. Vervolgens was de huiskamer helemaal donker op uitzondering van de standby lampjes van apparaten. Hierdoor had ik het idee dat ik in de ruimte aan zweven was.... Ik bewoog ook echt in slow motion.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Buu zei:
Binnenkort toch maar wat 2C-C en 2C-D aanschaffen voordat deze uit het beeld verdwijnen.
Klik om te vergroten...
Deze twee zijn echt heel licht, bijna geen visuals in verhouding tot andere psychedelica. En dat zeg ik, iemand die van 6mg 2C-B goede visuals krijgt en 5 uur hard gaat op 5mg 4-HO-MET met een zieke MDMA euforie.

De hoogste dosering qua 4-HO-MET was 45mg nassaal, maar dat was op de piek van 150ug 1P-LSD. Dit is sws wat je zoekt, maar je wilt geen lysergische zuren dus alleen de 4-HO-MET.

Een paar bakjes truffels zal vast ook werken!

Wiet en psychedelica vond ik vroeger geweldig, ik rookte een keer 10 gram bij mijn eerste keer LSD. Alleen toen ik ging trippen van wiet, en ik het combineerde ging ik gruwelijk bad. Na 5 poffen werd de headspace letterlijk 50x zo sterk, en heb ik een halve etizolam genomen.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stonologie zei:
Deze twee zijn echt heel licht, bijna geen visuals in verhouding tot andere psychedelica. En dat zeg ik, iemand die van 6mg 2C-B goede visuals krijgt en 5 uur hard gaat op 5mg 4-HO-MET met een zieke MDMA euforie.

De hoogste dosering qua 4-HO-MET was 45mg nassaal, maar dat was op de piek van 150ug 1P-LSD. Dit is sws wat je zoekt, maar je wilt geen lysergische zuren dus alleen de 4-HO-MET.

Een paar bakjes truffels zal vast ook werken!

Wiet en psychedelica vond ik vroeger geweldig, ik rookte een keer 10 gram bij mijn eerste keer LSD. Alleen toen ik ging trippen van wiet, en ik het combineerde ging ik gruwelijk bad. Na 5 poffen werd de headspace letterlijk 50x zo sterk, en heb ik een halve etizolam genomen.
Klik om te vergroten...
Psilo moet ik nog doen, maar dat komt nog wel.

Ik denk dat ik vanavond voor 40mg 4-HO-MET ga met een klein beetje Deschloroketamine in de capsule. Wellicht als dit te lafjes is, waar ik bang voor ben gooi ik er wat DPT bij.

Wat betreft 2C-D en C. Ik weet dat ze licht zijn, maar ze doen ongetwijfeld wat in een hoge dosis. Dit kwam ik laatst tegen op Reddit.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#6
50mg 4-HO-MET begon er op de lijken. :grin:
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik begin altijd met 60 mg 4-HO-MET. Ik vind het superspul. Haalt het uiteraard niet bij DMT, maar ik het is altijd een vette trip. Ik vind het minder wisselend dan bv psylocibine, het komt dus minder in vlagen. En neon, led verlichting, fractal videos op youtube.. super vet. Ik heb al 100+ keer paddo's en truffels genomen, dat kan dieper gaan qua inzichten etc, maar dat heb ik wel gezien inmiddels. Als ik gewoon lekker wil trippen is 4-HO-MET echt mijn favoriet op het moment. Meestal neem ik na een uur of twee/drie nog 40 mg om de trip te verlengen. Dan ben je wel 8 tot 9 uur ofzo onderweg :grin:
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sorrry! oud topic! had ik ff niet in de gaten
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij het gebrek aan truffels of paddo’s ben ik de weg van research chemicals ingeslagen. Ik ben opzoek om visueel weggeblazen te worden. Tot dusver is dit mij nog niet gelukt in de 20-35mg dosis. Hoogstens een ++.

mij heb het dan over de 4/5 gesubstitueerde tryptamines. 4-HO-MET, 4-AcO-DET etc. Tot op heden vond ik ze allemaal vrij saai en mild. 4-AcO-DMT is helaas niet meer te krijgen. DPT heb ik een hoop ervaring mee en komt in buurt, al mag de intensiteit altijd harder.

Ook mis ik het mentale aspect, zelfs met DPT. En ja @Psilocyloner, ik weet dat ik nog een keer paddo’s moet doen, maar kan er nu even niet aan komen.

is het gewoon een kwestie van dosis opvoeren? Voor m’n gevoel kan ik met gemak dosissen van 50+mg aan. Wat voor middelen zouden jullie aanraden voor een visueel en mentaal spectacle. Geen lysergines, die duren voor in m’n eentje iets te lang.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als 1p-lsd mij visueel en mentaal zal doen morgen en waarschijnlijk zal dat zo zijn, dan zou ik zeggen 1p-lsd.
Anders geen flauw idee.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb je wel eens een psychedelica met een disso gecombineerd? Dat is ook een manier om het gaspedaal extra in te trappen.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#12
transformated zei:
Als 1p-lsd mij visueel en mentaal zal doen morgen en waarschijnlijk zal dat zo zijn, dan zou ik zeggen 1p-lsd.
Anders geen flauw idee.
Klik om te vergroten...
transformated zei:
Als 1p-lsd mij visueel en mentaal zal doen morgen en waarschijnlijk zal dat zo zijn, dan zou ik zeggen 1p-lsd.
Anders geen flauw idee.
Klik om te vergroten...
Ik zei nog geen lysergines :tongueout:
8️⃣6️⃣ zei:
Heb je wel eens een psychedelica met een disso gecombineerd? Dat is ook een manier om het gaspedaal extra in te trappen.
Klik om te vergroten...
Ja, maar niet extreem. Wellicht eens flippen zoals jij dat doet. ;p
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Buu zei:
Ik zei nog geen lysergines :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ah ok, my bad:tongueout:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Buu zei:
Ik zei nog geen lysergines :tongueout:

Ja, maar niet extreem. Wellicht eens flippen zoals jij dat doet. ;p
Klik om te vergroten...
Ballonnetje er bij... Je kan het zo gek maken als je wil.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#15
8️⃣6️⃣ zei:
Ballonnetje er bij... Je kan het zo gek maken als je wil.
Klik om te vergroten...
Dat is waar. Maar aangezien iedereen zo lyrisch enthousiast is over 4-HO-MET en ik het zwaar vond tegenvallen dacht ik wellicht heeft iemand een ander leuk visueel middel.

wellicht volgende keer voor 50mg 4-HO-MET en wat DCK proberen.
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#16
2c-c nasaal 😉doet zeer aan je neus. Maar alles om je heen word vloeibaar van de visuals.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
2cb fly met wiet.... heb ik 1x gedaan... je gaat als een raket. Niet aan te raden overigens:tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."