Hoe beviel de 6apb op dominator?
Oeps helemaal vergeten te reageren hier haha.
Mijn eerste feestje dit jaar en eerste keer dominator met benzo was heel chill. Al was het wegrijden echt fucked up. Onze taxi (vriend) was er 2315 en we reden om 0115 wegπ
Hier even een korte recap. Met wat vertraging kwamen we rond 14u aan. Begonnen met een Gtje die ik en mijn neef al hadden ingenomen voor de poort. Man wat wordt je toch geil van dat spul hè.
Om 15u heb ik 200mg benzo gepakt. Die geleidelijk op kwam vanaf 16u. Om 18u heb ik nog een capsule genomen van 100mg. Puur op gevoel omdat ik wist dat ik het anders niet tot het einde zou kunnen doortrekken. En we weten allemaal wat er gebeurd als je benzo te laat bij pakt. Het laatste half uurtje nog een klein puntje ket genomen. Werd er een beetje spacerig van, wat wel lachen was met de endshow. Had ook prima zonder gekund, had niet het gevoel dat de benzo daardoor weer volle kracht terugkwam ofzo. Roken aan een vape met smaakje deed meer eigenlijk haha. Ik rook zelf niet, maar vond het nu wel lekker.
Benzo zelf voelde identiek als jaren geleden. MDMA achtig gevoel maar niet het wauze en heel stuurbaar. Alles is prima. Je hebt niet die geforceerde springveren als benen en je hebt toch wel goede muziek nodig voor de energie βop te wekkenβ. Early was bijvoorbeeld veel te soft en te weinig bass. Extreme hardcore en zelfs de Raw was wel lekker. Geen grote doppen, geen geknaag, af en toe wat spanning op de kaken maar minimaal.
Qua voeding had ik van te voren veel gegeten, pannenkoek, fruit, groentesmootie, gembershot, Hollandse nieuwe. Op het feest zelf heb ik nog een XXL gainer Shake naar binnen gewerkt, al was die niet zo heel lekker. Voor de rest pas de volgende ochtend weer gegeten.
We zaten dus al om 2315 in de auto en het eerste uur had ik echt nog wel een lekkere naspace. Vanaf dan werd ik moe en kreeg ik een beetje koppijn en wilde ik vooral naar huis en lekker douchen. Rond 2u thuis gekomen, vrij snel onder de douche gegaan, waar ik echt van opknapte. Had ook echt honger dus nog een shake gedronken.
Mijn vriendin was naar een andere feestje geweest met een vriendin en bleven bij ons slapen. Zij zelf had 140mg benzo op rond 18u. Die ze nog steeds wel voelde. Nog wat gekletst met hun en de gene die ons had gehaald (waarvoor ik nog kippen kluiven heb zitten maken). Uiteindelijk rond 3u naar bed gegaan, nog een beetje G gepakt voor t slapen en nog even lekker van bil geweest.
Slapen ging wel maar heb niet het idee dat ik diep heb geslapen. Leek meer op lang dagdromen. Een uur of 11 opgestaan en smiddags de kleingehaald bij opa en oma en savonds hadden we buurt BBQ en was ik vooral moe. Niet echt een kater gehad, beetje het slappe gevoel na een korte nacht. Vanaf dinsdag was ik weer top fit en als van ouds. Ik slik wel altijd de week na een festival 5htp. Dat hielp destijds goed voor de XTC kater en ben ik nooit mee gestopt.
Sorry voor mijn niet gestructureerde verhaal haha. Lastig om te vertellen na 3 weken. Het was dus zeer geslaagd, al ben ik wel benieuwd of er iets bestaat waar je wel die lichte geforceerde benen van krijgt icm de euforie. Had het bij mijn eerste keer XTC, vriend van me zegt het bij 3FA ook wel te hebben. Maar die is stuk minder euforisch. 4FMA lees ik te veel shit over, heftige katers etc. Een upper combo zoals 6apb + 2fma doe ik liever ook niet. Dus moet het maar accepteren denk ik π
Ik heb zaterdag een kleinschalig feestje (Smashed Potatoes) en eind september waarschijnlijk eerste keer XQlusive Holland. Wat ik deze feesten ga doen ben ik nog niet over uit. Kans is groot dat het toch weer 6apb wordt, ondanks op dit forum uren lezen naar verhalen over andere shit π€£