"Nihilist88 zei:
Ferme rip off noem ik da. Deze fout communiceren en daar merk je vaak al veel uit op, wat de reactie is of juist het uitblijven van reactie.
Mijn huidige vendor is echt wel meer dan correct, zowel qua producten, prijzen, als service. Ook sturen we vlotjes via WhatsApp, reageert ook snel. Op site was enkel via pakket met t&t, maar omdat ik via briefpost wou, deed mn dat, was amper verzendkosten ivm t&t pakket. Maar omdat dit weinig gebruikt werd en enkele keren, klanten hun briefpost niet ontvangen hadden, stopte ze hiermee en was elke verzending aan t&t tarief. Daar ik wel tevreden was met briefpost, je hoeft ni thuis te zijn, kwam na 2 max, 3 dagen binnen. Bleven ze dit zo versturen op mijn vraag en hun voorstel om het prijsverschil vd verzendkosten te compenseren, was om extra in product toe te voegen, was top vr mij (eens 3 extra 4-FMA capsules, 2 extra 3-cmc capsules en laatst 10 xtra Bromazolam pellets).
Maar omdat ik laatst bij andere vendor en ook per briefpost, niks ontvangen had, ben ik bij huidige vaste vendor toch ook overgeschakeld op pakket met t&t.
Goede producten is 1 ding, maar een goede communicatie en service is zeker zo belangrijk. Moet je wat geluk mee hebben.
Ik gebruikte tot voor kort alles in capsules en pellets, omdat ik geen snuiver ben en geen zin in gedoe om capsules te maken, laat staan bommetje (in vloeitjes).
Maar daar 3-FA tijdje schaars was en nu zo goed als enkel in poeder te verkrijgen is en bij huidige vendor 6-APB ook enkel poeder.
Had ik beide stofjes als poeder besteld, 1gr van beide.
Het eerste wat ik bij levering deed, was juist het nawegen. Eerst weegschaaltje kalibreren met 50gr gewichtje. Om de stofjes zo nauwkeurig mogelijk af te wegen, gebruikte ik een identiek leeg zakje waar dito labeltje opplakte. Bij beide stofjes was het gewicht meer dan correct, zelfs meer dan 1gr, bij 3-FA was het zelfs 1.056gr, dus 56mg meer en bij 6-APB woog het 1.003gr, dus 3mg meer. Mn 3-FA poeder is spierwit en bevat minuscule brokjes (ook sterke chemische geur), in tegenstelling tot mn 6-APB dat een ultra fijn poeder is, verklaart waarschijnlijk het minder nauwkeurige gewicht bij 3-FA, maar zolang erboven ist dik ok😛
Heb ondertussen reeds 2x 3-FA bommetje gedaan en nog 1 vr maat en gaat me goed af, vlot gemaakt, glijdt nr binnen als niks en is beduidend potenter en pak goedkoper dan de pellets en capsules. Met poeder nam ik dosis van 165 en 176mg.
6-APB poeder/bommetje moet ik nog testen, maar daar wacht ik nog ff mee.
Weg met pellets en capsules👋
Vanaf nu hier enkel nog bommetjes😛
Klik om te vergroten...
Ja communicatie is prima. Reageert op alles en snel. Voor 17u besteld altijd volgende dag in huis. Netjes verpakt zoals ik bij geen 1 vendor ooit heb gezien. Heb er een stuk of 4 gehad in Nederland.
Heb ook deel van het bedrag terug gekregen. Maar de volgende bestelling van 2x 1gram was weer niet juist. 1 gram was weer het zelfde als de vorige fout. 0.8 met zakje. Wat dus gewoon een halve gram is. Het andere zakje zat er wel ruim boven met bijna 1.4. Wat dus 1.1 gram is.
Op het zakje wat om het zakje met t spul zit, stond wel 1gram. Nu verkopen ze ook halve grammen, en het lijkt me sterk dat iemand dan 0.5 krijgt met zakje. Dus 0.2.
Het was overigens alleen bij de 6apb, had ook ander spul mee besteld voor vrienden en dat klopte gewoon.
Mijn vermoeden is dat er iemand zit te slapen daar die de orders pakt. Heb weer een melding gemaakt en het is weer prima opgelost. Heb nu nog eens 2gram 6apb besteld en kijken of ze nu genoeg leveren.
Het is niet de goedkoopste vendor, kwaliteit is altijd goed. Meerdere keren spul getest en er zit in wat ze zeggen. Maar ze moeten wel genoeg leveren, helemaal als je dan ook al meer betaalt ten opzichte van andere!
Betreft je bommetjes verhaal is geen verschil met mijn capsules. Heb een pot lege capsules en vul ze zelf. Hoe is je ervaring met 3FA en 4FMA?"
In: 6APB Succinate en vendor levert te weinig
1-1-2024