Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-EMC ervaringen?

4-EMC ervaringen?

24 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oraal is het stuk beter dan gesnoven. Ik vind het toch leuk, no matter which ROA. Eigenlijk leuker ook dan puur 3mmc omdat het wat minder speedy en tweaky was. Soort van mdma high maar minder vaag en psychedelisch.
Heerlijk om te game en chatten ja, en masturberen ook (stuk minder dan 3/4mmc).
F
FineCrystallineLid
01-01-2024, 00:00
#2
Update: ik begin wel wat te voelen, maar vraag me toch echt af wat de verhouding nou precies is, volgens vendor zou het 70% 3-mmc moeten zijn en 30% 4-emc, maar denk dat het percentage 3-mmc veel lager ligt dan aangegeven, jammer dat het test centrum de verhouding niet heeft getest maar enkel op de aanwezige stoffen.

Ik begon met 2 lijntjes van bij elkaar 120mg, na 10/15 minuten begonnen de zweethanden, zweetvoeten, en de vochtige okseltjes maar nog weinig to vrijwel geen effect merkbaar. Na 30 minuten nog 2 lijntjes van bij elkaar 120mg afgewogen. Ik begin een beetje een actiever gevoel te krijgen, maar niet zo zeer als met normale 3-mmc. Kaken af en toe een beetje strakker op elkaar, maar niet zo heftig. Hartslag is merkbaar wel hoger voel ik.
Na 25 minuten 1 lijn van 50mg in een neusgat. (Branden doet het overigens wel goed, niet zo zeer erger als 3-mmc alleen) ik merk wel meer euforie maar niet zo zeer heftig of dit placebo effect is weet ik niet, dat zal denk ik komen doordat ik het nasaal neem en niet oraal, ik zal in de toekomst dit onderzoek eens oraal doen zonder nasaal te nemen.

De conclusie, ik vind deze combi echt totaal niet in de buurt komen van de welbekende 4-mmc en raad jullie proberen niet echt aan, voegt vrij weinig toe aan de 3-mmc op een beetje meer euforie na.
Ik zal nu wat normale 3-mmc prakken en een beetje van die mix toevoegen om te kijken of het dan een beter effect heeft met wat meer stim effect erbij van de 3-mmc.

EDIT: ook heeft het veel minder een stimulerend effect waardoor ik het gevoel heb dat er niet veel 3-mmc in die mix zit.
Speculeren mag niet, I know, maar ik weet wel wat ik voel bij dit "onderzoek"
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
cutepool zei:
Oraal is het stuk beter dan gesnoven. Ik vind het toch leuk, no matter which ROA. Eigenlijk leuker ook dan puur 3mmc omdat het wat minder speedy en tweaky was. Soort van mdma high maar minder vaag en psychedelisch.
Heerlijk om te game en chatten ja, en masturberen ook (stuk minder dan 3/4mmc).
Klik om te vergroten...
Mmc stond in 4mmc dan ook voor

Masturbate Masturbate Cum.


šŸ˜‚

Edit : dus eigenlijk concreet.

EMC :
Enough Masturbated and cum

MMC:
More Masturbating and cum.


Ik snap het eindelijk ! šŸ˜
P
Phunky_RLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekz zei:
3mmc + 4emc schijnt DE combi te zijn die op 4mmc lijkt maar laat je niet vangen. De kater/comedown is een stuk minder leuk en het komt echt nog niet in de buurt van het overheerlijke 4mmc.
Klik om te vergroten...
Helaas geen ervaring met 4mmc, ben met 3mmc begonnen qua RC's.
Heb gister precies dit gedaan, want werd aangeboden als 70% 3cmc en 30% 4emc...was iets duurder, maar wil meer van de 3cmc af. wel wat meer een mdma high, wat blijer en meer energie maar ook best wat nare bij-effecten. De hele avond al meer spierspanning (is prima mee te leven), maar op het eind duizelingen, vaag zicht, hartslag hoog en echt paniek in mijn hoofd (maar toch ook de rust/gedachte dat het door dit spul kwam en dat gewoon rustig ademhalen zal helpen en met wat hulp van benzo's (yes, niet slim, maar wel effectief) in slaap gevallen en verder prima geslapen en voelde mij vandaag wat moe maar verder goed (ik had wel heel anders verwacht).

Dus de high is wel lekkerder, het brand ook niet zo erg in je neus als alleen 3cmc en het stemmetje dat je je meer wil was ook een stuk minder (heb ik bij alleen 3cmc erg vaak en veel, dus tel ik als pro šŸ˜…) en het einde was dus best kut, maar the day after was weer prima.

Onderzoek het in een vertrouwde omgeving en bij voorkeur met iemand erbij (ik was namelijk alleen) voor het vertrouwen...mentaal zit ik algemeen nog niet helemaal top en dat kan ook een oorzaak zijn geweest van hoe het einde was.
F
FineCrystallineLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een vraag over 4-EMC (4-EthylMethCathinone)
Hebben mensen hier ervaring met deze RC? Zoja, is het dan waard om daar onderzoek naar te doen?
Ik overweeg een product te halen wat een mix is van 70% 3-MMC & 30% 4-EMC en word aangeven als Mephedrone (4-MMC) alternatief.

Alvast bedankt!
Greetz, FineCrystalline. āœŒšŸ¼

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."