#1
3 dagen ?? Ik zou minstens 2 maand tussen gebruik van stimulerende middelen houden.Hier mijn Eerste ervaring dat ik hier schrijf. Alvorens Excuses als het wat amateuristisch klinkt.(beloofd dat gaat het doen)
Ik heb eigenlijk dezelfde vragen (behalve dan die over de sex). Ik doe voor het eerst zoiets. eerder al wel eens 3mmc 4mmc gehad en 2 mmc via via verkregen. maar 3-CMC heb ik zelf besteld vorige week. Werkt bij langer na niet zo sterk als voorgenoemde.middellen, en ook is het effect wat milder. Mijn eerste ervaring met 3-cmc was heel positief. Dit heb ik op sociale gelegenheden gebruikt. Wat mij opviel is dat de eerste 2 a 3 keer gebruik je de neus erg veel onstekingssnot maakt en ik heb ook meerdere malen een bloedneus gehad. Pas na 5 dagen ging dit weg.
Verslavende aspect: ik gebruik dit spul nu elke avond. bij voorkeur thuis in de digitale kroeg bij het gamen met de mic met vrienden. het schiet sociaal gezien enorm op (waarschijnlijk dopamine en serotonine sschieten omhoog) dat maakte voor mij veel meer sociale interactie mogelijk dan ik ooit had kunnen dromen. Maargoed. moet nu echt wel gaan stoppen. Diit kan zoals je zegt nie gezond zijn.
Na een week mijn neus zit aardig goed verstopt, de boel stinkt naar dat spul en ik denk dan ook dat je de chloor die erin zit altijd eruit moe spoelen! Ook ben ik al vrij snel resistantie opgebouwd. Het werkt in principe niet meer en ook neit mer na een paar lijntjes. na dagelijks gebruik (2/4 gram per dag 1 week.) Tenzij er een groot bommetje door de maag gaat. Je zweet gaat er ook naar stinken.
Zo zie ik het: 3CmC is leuk, kort en krachtig. Doe het een avondje, je kan er een paar uur goed op gaan en je kan het rekken met bommetjes...er is een plafon!!!. Gebruik het praktisch. maar stop dan minstens 3 dagen met het gebruiken ervan. Zo behoud je het nut er nog van in en raak je niet al te snel verslaafd. Oraal genruik lijkt mij iets beter dan nasaal vooral in mijn geval. Nasaal lijkt mij voor dit spul sws niet goed. krijg ontstekingsnot ;/