Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben 3cmc gaan gebruiken nadat mijn dealer gestopt was met het dealen van 3mmc en 4mmc, ook omdat ik het online kon bestellen ipv weer een nieuwe dealer te vinden (en tegenwoordig vind ik het spannend met dealers vertrouwen). Ik merkte dat 3cmc echt 10 keer zo scherp voelde in mijn neus als 3mmc en 4mmc deed. Ook merkte ik dat ik enorm veel moet zweten als ik 3cmc gebruik, ook al heb ik het koud. Ook is slapen met 3cmc echt onmogelijk, ook als ik een aantal uur voor slapen gaan stop met gebruiken. Ik had dit probleem nooit met 3mmc of 4mmc. Ik ben 3cmc gaan gebruiken zoals ik 3mmc / 4mmc gebruikte, zo ongeveer 20 tot 70 lijntjes per dag (dit hou ik bij in mijn notities zodat ik niet over mijn grens ga). Ik merk dat ik veel sneller een tolerantie heb opgebouwd bij 3cmc dan bij 3mmc/4mmc. Toen ik net begon met 3cmc deed ik bijvoorbeeld maar 20 lijntjes op een avond, en tegenwoordig meer dan 50. De cravings zijn zo enorm groot dat als ik 3cmc heb ik het gevoel heb dat ik het meteen moet opmaken. Na 1 avondje snuiven is mn neus al helemaal naar de tering. Helemaal verstopt, bloedneuzen en ontsteking snot. Ook klopt het idd dat je door de chloor-molecuul na veel gebruik een hele rare lichaamsgeur krijgt. Ik heb niet echt last van katers na 3cmc gebruik, tenzij ik het combineer met alcohol (niet eens veel, denk aan 3 cocktails). Ik heb nog nooit zo'n erge kater gehad als met de combinatie van 3cmc en alcohol, dat raad ik dus zeker niet aan. Ik probeer te minderen aangezien ik nog maar 19 ben en het nu bijna een dagelijkse activiteit is geworden. Ik ben verbaasd hoe iedereen zo extreem verschillend reageert op 3cmc. Ik gebruik liever 3mmc of 4mmc."