#1
Ik ben op zoek naar een rc met een vergelijkbaar effect als coke. Eventueel een dat je ook kan roken.
Precies dit... Voor die zeer enkele die het wel in de hand weten te houden en zich relatief gelijke hoeveelheden houdt... Zeg nep 4 a 5 x zo potent in gewicht met ietsjepitje langere werking?? Of zeg ik iets geks?.... enkel dan zou nep miss zelfs wel minder schadelijk " kunnen " zijn... Dus nee raadt het niet aan!Zelf denk ik dan aan NEP.
Maar als je verslavings- of bingegevoelig bent zou ik niks aanraden.
Super. Na bijna 20 jaar sporadisch drugsgebruik ontdekte ik op rij benzos, A-PHP en NEP en toen is het helemaal uit de hand gelopen. Daarom reageer ik zo fel. Soms kom je er pas achter dat je gevoelig bent voor verslaving als je jezelf op het verkeerde moment blootstelt aan dit soort stoffen. Nu zou ik willen dat ik dat spul nooit had aangeraakt.Ik zal hem aanraden bij coke te blijven, dat heeft ie al jaren in de hand.
Hoor ik hier Mezelf pratenSuper. Na bijna 20 jaar sporadisch drugsgebruik ontdekte ik op rij benzos, A-PHP en NEP en toen is het helemaal uit de hand gelopen. Daarom reageer ik zo fel. Soms kom je er pas achter dat je gevoelig bent voor verslaving als je jezelf op het verkeerde moment blootstelt aan dit soort stoffen. Nu zou ik willen dat ik dat spul nooit had aangeraakt.

Na 20 jaar drugsgebruik denk je toch wel dat je jezelf in de hand hebt. Natuurlijk, soms gebruik je iets meer of iets vaker dan verstandig is, maar je raakt de controle niet kwijt. Als je leven er echt onder gaat lijden schakel je terug en las je een pauze in. Maar dan ineens kom je een drug tegen die je gewoon niet loslaat.Dus daar zat ik zomaar Mezelf voor me kop te slaan dat ik dus veeeeeeel te laat tot besef kwam waar ik mee bezig was. Terwijl ik VERDOMME wist dat benzo's een valkuil voor mij zijn en een grootste risico van alle drugs voor me vormen. En toch doen he!!!!!
Je kan ze ook nog bij dezelfde websites kopen! En het begint zo onschuldig hè: “Is er een goed alternatief voor coke?”; “Ik vind speed lekker, maar het mag wel wat euforischer”; “Weet iemand nog leuke stofjes om te proberen?” En dan probeer je eens wat en je vindt het leuk maar dan wordt je verward, angstig, gespannen en dan gaat er een benzo in. Eigenlijk wel gezond toch? Want je slaapt tenminste nog en benzos zijn niet zo schadelijk, dat zijn medicijnen! Maar als je toch een oplossing hebt voor de nadelen, waarom zou je het dan niet nog eens doen? Voor je het weet sta je aan het begin van een verslaving.Vooral de pyro's (of tenminste bij deze weet ik het zeker) zijn hier gevoelig voor want ondanks ze lekker stimuleren en soms ook nog eens een lekkere euforie geven, geven ze heeeeeel vaak ook anxiety. Wat is er nou beter tegen dat ene negetieve werking van pyro anxiety? juist benzooooo's!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."