#1
Aangezien dit topic toch al over α-PHP gaat: moet je net zoals bij entactogenen 3 maanden tussen elk gebruik laten i.v.m. het opmaken van je serotonine? Of werkt α-PHP niet zo?
Het zijn juist stimulanten die het allerminst op serotonine werken dacht ik (correct if wrong please). Echt vrijwel niet heb ik gelezen. Dus nee, geen 3 maanden regel qua serotonine, maar bij stimulanten zou ik die regel sws gebruiken.. het is zo verslavend dat als je geen meth zou gebruiken, gebruik dit dan ook niet.Aangezien dit topic toch al over α-PHP gaat: moet je net zoals bij entactogenen 3 maanden tussen elk gebruik laten i.v.m. het opmaken van je serotonine? Of werkt α-PHP niet zo?
Ik meen gelezen te hebben dat het een vrij compulsief goedje is, net als meth.Het zijn juist stimulanten die het allerminst op serotonine werken. Echt vrijwel niet heb ik gelezen. Dus nee, geen 3 maanden regel.. maar het is zo verslavend dat als je geen meth zou gebruiken, gebruik dit dan ook niet.
Ja precies, daarom zou ik het nooit proberen. Veel te link..Ik meen gelezen te hebben dat het een vrij compulsief goedje is, net als meth.
Bedankt voor het antwoorden! Ik vond het wat verwarrend, aangezien dit is wat er op psychonautwiki over stond:Het zijn juist stimulanten die het allerminst op serotonine werken dacht ik (correct if wrong please). Echt vrijwel niet heb ik gelezen. Dus nee, geen 3 maanden regel qua serotonine, maar bij stimulanten zou ik die regel sws gebruiken.. het is zo verslavend dat als je geen meth zou gebruiken, gebruik dit dan ook niet.

Bedankt voor het antwoorden! Ik vond het wat verwarrend, aangezien dit is wat er op psychonautwiki over stond:
Bekijk bijlage 6836


Vragen naar verkooppunten mag hier niet. Lees de regels.Iemand goed adres voor mij om alpha
Iemand goed adres voor mij om alpha
Want?Ho, ho! Technisch gezien was het nog net geen vraag! Sneaky bastard is het hoor!
Vragen naar verkooppunten mag hier niet. Lees de regels.
Jacob Obrechtstraat 92 AmsterdamIemand goed adres voor mij om alpha
Zie alle posts onder u.Iemand goed adres voor mij om alpha
Als je werkwoorden in een zin vergeet dan is een vraagteken ook lastig denk ik.Een vraag eindigt op een vraagteken?
Quote aangepastGa weg man engnek
De hele "vraag" was niet zo zinnig inderdaad...Als je werkwoorden in een zin vergeet dan is een vraagteken ook lastig denk ik.
Ga weg man engnekJa ik. A-php of a-pihp?
Een vraag eindigt op een vraagteken?Want?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."