#1
Ik denk dat de ik het antwoord al weet maar voor de zekerheid jullie "expert knowledge" gevraagd: ik ben dol op sero-slurpende entactogenen zoals x, 5-mapb, 6-apb, 4-fma etc. De 2 maanden pauze hou ik goed aan maar valt me zwaar. De euforische rush i.c.m. lovey-dovey feelings vindt ik gewoon helemaal het einde. Is er een alternatief dat in de buurt komt van deze effecten zónder dat het je serotonine verbrand, en wat ik dus tussendoor ook eens kan nemen? Ik ben meer fan van de warme openheid dan van de energieke stimulatie, als ik moest kiezen. Ik ben al bekend met Phenibut, (2f-)dck, wiet en tryptamines zoals 5-meo-mipt. Die laatste groep lijkt me steeds veelbelovend maar heeft me vaak teveel irritante (na)stimulatie en te weinig "high" vgl. met visuals (ook leuk hoor...). In elk geval heb ik met genoemde middelen nog geen alternatief gevonden. Lysergamides zoals (1p)LSD of AL-LAD irriteren me vaak ook qua soort stimulatie en maken me te introspectief. Ik heb weinig hoop maar heeft er iemand misschien suggesties?