Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerglijkbaar XTC & 6-APB?

Verglijkbaar XTC & 6-APB?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
EislynLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenavond!

Sinds ik dit jaar weer naar festivals ga ben ik aan het experimenteren geraakt met XTC. Ik vond dit vooral prettig omdat als alles dan ''inslaat'' ik even een uurtje kan gaan zitten,en erna enorm veel energie heb om te dansen,springen en vanalles. Ook worden m'n armen slap en een teken is dan voor mij dat ik even alles laat inzinken.

Dit heb ik via via vrienden gekregen,en ik heb eigenlijk geen dealer of iets anders in de buurt of geen idéé waar te zoeken.
Nu heb ik op aanraden van een vriend 6-apb geprobeerd op een recent festival. Dit vind ik fijn werken, krijg een soort van hetzelfde gevoel erdoor,alleen het bouwt heel rustig op waardoor ik steeds blijf nadenken ''Wanneer is dat moment er?''

Echter mis ik het ''inslaan'' en dat ik er echt een energie-kick van krijg. Met 6-apb ermee wil ik veel liever zitten, praten en vind alles en iedereen leuk.

Ik zoek een verglijkbaar iets wat net als XCT een soort ''waarschuwing'' voor me is dat het inslaat en ik kan zitten,viben en erna nog genoeg energie over heb dat ik nog kan dansen heel de avond.
Het liefst blijf ik wel alert/bewust & hou nog graag de controle over wat ik doe.

Heeft iemand tips wat ik zou kunnen proberen voor een volgend event?
Van XCT neem ik meestal 3/4e en 6-APB een heel tablet. Dosering met capsules begin ik liever (nog) niet aan ivm thuiswonend tussen huisgenoten.

Overigens gebruik ik dit jaar pas middelen. Ik drink & rook niet.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
4-MMC?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Eislyn zei:
Goedenavond!

Sinds ik dit jaar weer naar festivals ga ben ik aan het experimenteren geraakt met XTC. Ik vond dit vooral prettig omdat als alles dan ''inslaat'' ik even een uurtje kan gaan zitten,en erna enorm veel energie heb om te dansen,springen en vanalles. Ook worden m'n armen slap en een teken is dan voor mij dat ik even alles laat inzinken.

Dit heb ik via via vrienden gekregen,en ik heb eigenlijk geen dealer of iets anders in de buurt of geen idéé waar te zoeken.
Nu heb ik op aanraden van een vriend 6-apb geprobeerd op een recent festival. Dit vind ik fijn werken, krijg een soort van hetzelfde gevoel erdoor,alleen het bouwt heel rustig op waardoor ik steeds blijf nadenken ''Wanneer is dat moment er?''

Echter mis ik het ''inslaan'' en dat ik er echt een energie-kick van krijg. Met 6-apb ermee wil ik veel liever zitten, praten en vind alles en iedereen leuk.

Ik zoek een verglijkbaar iets wat net als XCT een soort ''waarschuwing'' voor me is dat het inslaat en ik kan zitten,viben en erna nog genoeg energie over heb dat ik nog kan dansen heel de avond.
Het liefst blijf ik wel alert/bewust & hou nog graag de controle over wat ik doe.

Heeft iemand tips wat ik zou kunnen proberen voor een volgend event?
Van XCT neem ik meestal 3/4e en 6-APB een heel tablet. Dosering met capsules begin ik liever (nog) niet aan ivm thuiswonend tussen huisgenoten.

Overigens gebruik ik dit jaar pas middelen. Ik drink & rook niet.
Klik om te vergroten...
Wat was je dosis 6apb?
Snuffelaar zei:
4-MMC?
Klik om te vergroten...
Zie daar nog maar is aan te komen!
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eislyn zei:
Goedenavond!

Sinds ik dit jaar weer naar festivals ga ben ik aan het experimenteren geraakt met XTC. Ik vond dit vooral prettig omdat als alles dan ''inslaat'' ik even een uurtje kan gaan zitten,en erna enorm veel energie heb om te dansen,springen en vanalles. Ook worden m'n armen slap en een teken is dan voor mij dat ik even alles laat inzinken.

Dit heb ik via via vrienden gekregen,en ik heb eigenlijk geen dealer of iets anders in de buurt of geen idéé waar te zoeken.
Nu heb ik op aanraden van een vriend 6-apb geprobeerd op een recent festival. Dit vind ik fijn werken, krijg een soort van hetzelfde gevoel erdoor,alleen het bouwt heel rustig op waardoor ik steeds blijf nadenken ''Wanneer is dat moment er?''

Echter mis ik het ''inslaan'' en dat ik er echt een energie-kick van krijg. Met 6-apb ermee wil ik veel liever zitten, praten en vind alles en iedereen leuk.

Ik zoek een verglijkbaar iets wat net als XCT een soort ''waarschuwing'' voor me is dat het inslaat en ik kan zitten,viben en erna nog genoeg energie over heb dat ik nog kan dansen heel de avond.
Het liefst blijf ik wel alert/bewust & hou nog graag de controle over wat ik doe.

Heeft iemand tips wat ik zou kunnen proberen voor een volgend event?
Van XCT neem ik meestal 3/4e en 6-APB een heel tablet. Dosering met capsules begin ik liever (nog) niet aan ivm thuiswonend tussen huisgenoten.

Overigens gebruik ik dit jaar pas middelen. Ik drink & rook niet.
Klik om te vergroten...
Sorry maar “3/4e” en een tablet zegt helemaal niks. Hoeveel mg zit er in een pil/tablet? Doseren met een weegschaal is wel het veiligst. Neem aan dat je gewoon een kamer hebt die op slot kan? Je kunt in een studentenhuis ook gewoon stiekem fappen dan kun je toch ook wel een keer stiekempjes drugs afwegen 😝
N
NickjeeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
4-FMA. 5-MAPB wordt vaak genoemd maar is minder energiek, wat bankhangerig. 4-FMA zit een beetje tussen speed en XTC in. Duurt ietsje langer dan xtc maar korter fan 6-apb.120-150mg zou ik zeggen is normale dosis.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eislyn zei:
Goedenavond!

Sinds ik dit jaar weer naar festivals ga ben ik aan het experimenteren geraakt met XTC. Ik vond dit vooral prettig omdat als alles dan ''inslaat'' ik even een uurtje kan gaan zitten,en erna enorm veel energie heb om te dansen,springen en vanalles. Ook worden m'n armen slap en een teken is dan voor mij dat ik even alles laat inzinken.

Dit heb ik via via vrienden gekregen,en ik heb eigenlijk geen dealer of iets anders in de buurt of geen idéé waar te zoeken.
Nu heb ik op aanraden van een vriend 6-apb geprobeerd op een recent festival. Dit vind ik fijn werken, krijg een soort van hetzelfde gevoel erdoor,alleen het bouwt heel rustig op waardoor ik steeds blijf nadenken ''Wanneer is dat moment er?''

Echter mis ik het ''inslaan'' en dat ik er echt een energie-kick van krijg. Met 6-apb ermee wil ik veel liever zitten, praten en vind alles en iedereen leuk.

Ik zoek een verglijkbaar iets wat net als XCT een soort ''waarschuwing'' voor me is dat het inslaat en ik kan zitten,viben en erna nog genoeg energie over heb dat ik nog kan dansen heel de avond.
Het liefst blijf ik wel alert/bewust & hou nog graag de controle over wat ik doe.

Heeft iemand tips wat ik zou kunnen proberen voor een volgend event?
Van XCT neem ik meestal 3/4e en 6-APB een heel tablet. Dosering met capsules begin ik liever (nog) niet aan ivm thuiswonend tussen huisgenoten.

Overigens gebruik ik dit jaar pas middelen. Ik drink & rook niet.
Klik om te vergroten...
Misschien heel persoonlijk maar ik heb dus totaal niet de behoefte om te zitten met 6-apb. Misschien nier de juiste setting gehad ofzo?
Bij mij duurt het ongeveer 2 uur voor ik de 6-apb ga merken en dat geleidelijke is juist prettig, ook weer persoonlijk natuurlijk.
De stabiliteit tov xtc en het niet waus zijn maken het juist wat milder maar beter te handelen en meer controle over jezelf.
Met de werkingsduur van 8-10 uur toch echt wel een stabiel en sterke energie gever voor mij.
Misschien in een andere setting nog eens proberen en een iets hogere dosering nemen?
En een tweede tip, stop met denken"wanneer merk ik het" dat killed je genot.
Als het zover is merk je het vanzelf wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."