Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagelijks gebruik 2fma

Dagelijks gebruik 2fma

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ulixes zei:
Je bedoelt dan overdag? Geen uppers gebruiken maar ‘s avonds wel coke is wel uppers gebruiken 😜 Pas op voor “nog eventjes extra hard gaan” omdat je behandeling binnenkort start. Dat maakt het alleen maar moeilijker
Klik om te vergroten...
Ja dit inderdaad, geen amfetaminen overdag, ik heb wel erg veel gelezen over verslavingen etc, dus ik realiseer me heel goed wat er aan de hand is. Alleen die angst om te stoppen, het 'nooit' meer te mogen is zo groot.. Ik realiseer me dat de verslaving die angst in stand houdt en verder vergroot en ik heb ook echt wel goede dagen af en toe,, Maar ik zit nu wel echt op een dieptepunt en de enige die het kan veranderen ben ik zelf.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Diamant zei:
Ja dit inderdaad, geen amfetaminen overdag, ik heb wel erg veel gelezen over verslavingen etc, dus ik realiseer me heel goed wat er aan de hand is. Alleen die angst om te stoppen, het 'nooit' meer te mogen is zo groot.. Ik realiseer me dat de verslaving die angst in stand houdt en verder vergroot en ik heb ook echt wel goede dagen af en toe,, Maar ik zit nu wel echt op een dieptepunt en de enige die het kan veranderen ben ik zelf.
Klik om te vergroten...

Wel zelf, maar niet alleen!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Diamant zei:
Ja dit inderdaad, geen amfetaminen overdag, ik heb wel erg veel gelezen over verslavingen etc, dus ik realiseer me heel goed wat er aan de hand is. Alleen die angst om te stoppen, het 'nooit' meer te mogen is zo groot.. Ik realiseer me dat de verslaving die angst in stand houdt en verder vergroot en ik heb ook echt wel goede dagen af en toe,, Maar ik zit nu wel echt op een dieptepunt en de enige die het kan veranderen ben ik zelf.
Klik om te vergroten...
Klinkt misschien lullig maar dat dieptepunt geeft je de motivatie om jezelf hieruit te trekken.
Y
YusupLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben je er al mee gestopt? 2fma elke dag kan erg gevaarlijk zijn ,afbraak van de stof slaat neurotoxic metaboliete stoffen op in het vetmassa en komen heel geleidelijk vrij waar je eerst niet veel van merkt ,maar wat hartschade tot gevolg kan hebben ,en zelfs een hartoperatie noodzakelijk kan maken ,mits je hart er tenminste niet al eerder mee is gestopt ,dit is niet bedoeld om bang te maken ,maar elke dag van zo n stof zou ik never nooit doen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Diamant zei:
..........en de enige die het kan veranderen ben ik zelf.
Klik om te vergroten...

Dit inzicht is een van de belangrijkste inzichten in de situatie die aan het begin staat van de weg naar herstel!
Inzien dat je afhankelijk bent.....maar al moet je het zelf doen, je staat er niet alleen voor, je staat nu open om hulp te kunnen krijgen.
Samen sta je sterk, en ik zou eens een meeting van de NA, of AA gaan bezoeken om te kijken of het iets voor je is.
Gezamenlijk aan het probleem werken als je ervoor open staat is een goed begin!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."