#1
Ja dit inderdaad, geen amfetaminen overdag, ik heb wel erg veel gelezen over verslavingen etc, dus ik realiseer me heel goed wat er aan de hand is. Alleen die angst om te stoppen, het 'nooit' meer te mogen is zo groot.. Ik realiseer me dat de verslaving die angst in stand houdt en verder vergroot en ik heb ook echt wel goede dagen af en toe,, Maar ik zit nu wel echt op een dieptepunt en de enige die het kan veranderen ben ik zelf.Je bedoelt dan overdag? Geen uppers gebruiken maar ‘s avonds wel coke is wel uppers gebruiken 😜 Pas op voor “nog eventjes extra hard gaan” omdat je behandeling binnenkort start. Dat maakt het alleen maar moeilijker