#1
Ik kan me niet voorstellen dat je 1,3g mdma wegtikt in een nacht eerlijk gezegd, maar als dat zo is en je voelt er weinig van dan is de kans heel erg groot dat voor alternatieven precies hetzelde geldt, met andere woorden dat serotonerge stimulanten(5-mapb, 6-apb, 4-fma enz.) je niet/nooit (meer) het gewenste effect gaan geven, ook niet na een heel lange pauze. Anyway, ervan uitgaande dat het succinaat is (en dat is wat vrij standaard wordt verkocht) is 180-200mg 6-apb een prima/stevige dosis. Normaal gesproken.... In jouw geval zou ik het gewoon niet doen het komende half jaar op z'n minst. Phenibut i.c.m. wiet is misschien te proberen maar dan mis je waarschijnlijk wat energie, dus "hard gaan" zou ik dat niet willen noemen, dan denk ik eerder aan speed maar ook daar zou ik even van wegblijven.