Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosering 6-APB

Dosering 6-APB

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
N
NickjeeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan me niet voorstellen dat je 1,3g mdma wegtikt in een nacht eerlijk gezegd, maar als dat zo is en je voelt er weinig van dan is de kans heel erg groot dat voor alternatieven precies hetzelde geldt, met andere woorden dat serotonerge stimulanten(5-mapb, 6-apb, 4-fma enz.) je niet/nooit (meer) het gewenste effect gaan geven, ook niet na een heel lange pauze. Anyway, ervan uitgaande dat het succinaat is (en dat is wat vrij standaard wordt verkocht) is 180-200mg 6-apb een prima/stevige dosis. Normaal gesproken.... In jouw geval zou ik het gewoon niet doen het komende half jaar op z'n minst. Phenibut i.c.m. wiet is misschien te proberen maar dan mis je waarschijnlijk wat energie, dus "hard gaan" zou ik dat niet willen noemen, dan denk ik eerder aan speed maar ook daar zou ik even van wegblijven.
m
mengelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nickjeee zei:
Ik kan me niet voorstellen dat je 1,3g mdma wegtikt in een nacht eerlijk gezegd, maar als dat zo is en je voelt er weinig van dan is de kans heel erg groot dat voor alternatieven precies hetzelde geldt, met andere woorden dat serotonerge stimulanten(5-mapb, 6-apb, 4-fma enz.) je niet/nooit (meer) het gewenste effect gaan geven, ook niet na een heel lange pauze. Anyway, ervan uitgaande dat het succinaat is (en dat is wat vrij standaard wordt verkocht) is 180-200mg 6-apb een prima/stevige dosis. Normaal gesproken.... In jouw geval zou ik het gewoon niet doen het komende half jaar op z'n minst. Phenibut i.c.m. wiet is misschien te proberen maar dan mis je waarschijnlijk wat energie, dus "hard gaan" zou ik dat niet willen noemen, dan denk ik eerder aan speed maar ook daar zou ik even van wegblijven.
Klik om te vergroten...
Dat is ook wel veruit het record, en zoals ik in een eerder bericht zei waren die pillen niet getest dus 100% zeker zal ik het nooit weten. Normaal als ik een avond mdma kristallen doe, ga ik geloof ik door 0,6/0,7 gram heen. Dan voel ik wel soms een stuk meer, maar dan doseer ik soms ook flink. Met xtc neem ik steeds een halfje bij.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
mengel zei:
Dat is ook wel veruit het record, en zoals ik in een eerder bericht zei waren die pillen niet getest dus 100% zeker zal ik het nooit weten. Normaal als ik een avond mdma kristallen doe, ga ik geloof ik door 0,6/0,7 gram heen. Dan voel ik wel soms een stuk meer, maar dan doseer ik soms ook flink. Met xtc neem ik steeds een halfje bij.
Klik om te vergroten...
0,6 of 0,7 gram als 'normaal' zien en ook nog te kort op elkaar gebruiken geeft wel een goede indicatie waarom je niks voelde 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️
m
mengelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw Pløp zei:
0,6 of 0,7 gram als 'normaal' zien en ook nog te kort op elkaar gebruiken geeft wel een goede indicatie waarom je niks voelde 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️
Klik om te vergroten...
Klopt, daarom ben ik aan het minderen 🙂 Ik begrijp jullie zorgen. Met normaal gezien bedoel ik wat ik op een gemiddelde avond dan zou nemen, ik probeer niet te pretenderen dat het een kleine dosis is ofzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."