#1
Hahahaha, je mag ervan uitgaan dat ik dat wel weet. Heb alleen geen reden om hier correct Nederlands te gebruiken zonder dat het onleesbaar wordt. En betreft HBO; ik betaal gewoon ruim 2200 euro per jaar zonder dat ik er veel van leer. Maar heb dat papiertje wel nodig voor een goeie baan:/Ik verwacht van HBO'ers niet dat ze weten dat er geen t komt na ik word. Maar ik neem HBO dan ook niet serieus. Het is meer een cursus of middelbare school deel 2 dan een echte studie. No offence.
OT: heel simpel, kappen met gebruiken.