#1
Ik ben van plan morgen 4-ho-mipt te proberen toevallig wel eens gedaan? Zoja hoe was het ?Ik heb geen last gehad van vasoconstrictie, iig niet merkbaar. wel na langdurig blijven redose soms lichte pijn aan m'n rug.
Van 5-MeO-DiPT heb ik 10 zegels liggen, uitgeprobeerd maar ze zijn "leeg". t smaakt ook gewoon naar papier terwijl t smerig smaakt. Had ook een hele tab opgelost in water en het water smaakte naar niks. De 10mg tab deed dan ook niks... Volgende keer weer mooi poeder. Dus nee geen ervaring mee. Omdat ik toch iets wou hebben had ik maar wat DPT gepakt. in een hele lage dosis ~10mg nasaal, lekkere droomwereld. Maar als je daar een stuk meer van neemt pakt het gigantisch anders uit (nog te ervaren)
Aangezien ik elk weekend een of meerdere benzo's (meestal 6mg Bromazolam, laatste paar keren 10mg Metizolam) neem, denk dat ik dus zeker onder persoon 1 val met een redelijke tolerantie. Dus ga ik eens uitproberen met Pyrazolam.
Ja zonder accurate weegschaal is er geen beginnen aan. Ik heb zelf de Onbalance CTP-250, rond de 80 euro. Hij is zo goed als accuraat. maar toch merk ik dat ie er soms 1 of 2mg naast zit, dat vind ik dan wel weer jammer want er zitten kalibratie gewichten van 20 en 50 gram bij en ook al eik je hem hierop. Dan nog als je t zelfde gewicht er weer op zet het gewicht ineens 1 miligram zwaarder is geworden... Je kunt m ook aansluiten met usb, er zit een soort kuipje bij voor poeders en er zit een pincet bij (maar dat is meer voor juwelen). Ik zou 'm wel aanraden. Je kunt ook een "echte echte" weegschaal kopen die in labs worden gebruikt, maar als je die prijs ziet denk je waarschijnlijk laat maar zitten. Kunnen zo 600+ euro zijn...
bij 5-MeO-MiPT is t gelukkig geen kwestie van leven of dood als t 1/2 mg meer of minder is.. Die weegschaal (CK-20) die jij voorstelt zal waarschijnlijk prima zijn, maar let op hoeveel mg ie kan afwijken na het kalibreren. Dat is voor stoffen zoals 5-MeO-MiPT wel zo fijn. Die van mij is wat duurder maar mss maakt t eigenlijk geen verschil. met een van 50.
Vind het verschil wel meevallen in batches, maar de structuur is wel belangrijk, je weegt veel makkelijker normale korrels dan woestijnzand (6-APB), MiPT is ook zon super fijn poeder waardoor je er soms wat meer op moet gooien voordat ie pas merkt dat er iets op zit, mja dan haal je er een beetje af en geeft ie het correct aan.
Haha dat doe ik ook maar een capsule glijd gewoon veel makkelijker de keel in vind ik, dus heb er maar gelijk 1000 besteld.
En 5-MeO-MiPT in water, is echt bizar bitter (beter mixen met limonade of zo). en het is niet MDMA bitter maar gewoon letterlijk alsof t gif is. je moet voor de grap eens een mini putje mipt snuiven, t'is oprecht of je net gif hebt gesnoven.
Oja, wat je zegt over kratom, maar liefst 4 gram! in een brede lange vloei en dan met vaseline, hahaha. die zou er bij mij zo weer uit komen. Met Phenibut deed ik wel bommetjes van 2x 750mg maar dat vond ik al oncomfortabel, ik los t dan liever op in een klein beetje wodka, dan heb je 1 hele vieze slok maar dan is t wel weg.