#1
200mg 6apb succinaat gedaan en het was een leuke come up, de high zelf vond ik iets te zwak. Wel fijn dat ik de controle kon bewaren en nog helder kon nadenken maar ik mistte ook wel een kick. Na de piek kreeg ik last van mijn onderrug en werden mijn benen vermoeid. Ik heb toen uiteindelijk toch xtc bijgepakt (onverstandig) maar daar kon ik de rest van het festival goed mee door komen.
Ik vond het wel een fijne drug maar ik zou het niet snel nogmaals doen door de softheid ergens. Zou ik dit ook ervaren hebben met 4-FMA? Wat denken jullie?
Ik vond het wel een fijne drug maar ik zou het niet snel nogmaals doen door de softheid ergens. Zou ik dit ook ervaren hebben met 4-FMA? Wat denken jullie?