Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZijn er rc oral xanax drops of iets dergelijks?

Zijn er rc oral xanax drops of iets dergelijks?

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FlacLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi all,

Zo nu en dan gaat er in het weekend wel eens wat pep in, bij mij betekent dat meteen 2 dagen niet slapen. Nu gebruikte ik altijd liquid Xanax oral drops en dit werkte altijd gigantisch goed. Een hele kleine hoeveelheid druppeltjes zorgde ervoor dat je zo in slaap valt. De slaap is nooit lang, maar scheelt wel heel veel met hoe je je de volgende dag (en de rest van de week) voelt. Helaas is hier steeds lastiger aan te komen. De potjes kwamen altijd zonder label, en ook bij verschillende mensen met een ander kleur dopje en ook de sterkte was vaak anders.

Ik vraag me dan ook af of deze flesjes oral drops stiekem überhaupt geen research chemicals zijn. Ik kan deze in benzo vorm echt nergens vinden. Om poedertjes te gaan kopen en de flesjes zelf samen te stellen durf ik niet aan te beginnen omdat een kleine fout zo gemaakt is denk ik. Ik probeer het enigszins toch wel veilig te houden.

Ik was benieuwd of mensen hier zulke liquid oral drops met benzo’s (Xanax is wat ze iig zeggen) wel vaker op rc sites tegenkomen. Of denken jullie dat deze wellicht ook gewoon zelf samengesteld worden door die partijen waar ik het van kocht?

Veel ander slaapmiddelen zoals zolpidem doen niks voor mij. Vannacht heb ik brolazolam geprobeerd. De pellets kwamen in 3mg, ook hier wil ik altijd even safe spelen dus pakte ik een halve. Ik lag lekker maar slapen zat er nog niet in. Dus 2 uur later nog een halve gepakt. Ook daarmee lukte het niet. Ik heb ook 0,0 van de bijwerkingen zoals slappe spieren etcetera. De volgende keer pak ik toch een 3mg in een keer maar verder ga ik niet. Als
Ik hier weleens verhalen lees op het forum.

ik ben vooral benieuwd of deze liquid oral benzo’s toch ergens te krijgen zijn en dat ik gewoon beter moet zoeken (uiteraard zonder te zeggen waar ze precies verkocht worden)

alvast bedankt!
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi @Flac. Welkom!
Flac zei:
Ik vraag me dan ook af of deze flesjes oral drops stiekem überhaupt geen research chemicals zijn.
Klik om te vergroten...
Daar mogen we niet over speculeren. Feit is, we weten gewoon niet wat er in jouw flesjes zit. Verkopen dealers rcs onder de naam van bekendere stoffen? Jazeker
Flac zei:
Ik was benieuwd of mensen hier zulke liquid oral drops met benzo’s (Xanax is wat ze iig zeggen) wel vaker op rc sites tegenkomen.
Klik om te vergroten...
Voor zover ik weet worden er momenteel geen benzos in druppelflesjes aangeboden. Zelfs benzos in poedervorm zie je steeds minder, waarschijnlijk omdat ze zo potent zijn. Als je een poeder kan bemachtigen kun je zelf een oplossing maken, maar dan moet je heel voorzichtig te werk gaan. Zoek maar eens op “volumetric liquid dosing”. Als je dat besluit te doen is het waarschijnlijk goed om hier nog even om advies te vragen.
Flac zei:
Vannacht heb ik brolazolam geprobeerd. De pellets kwamen in 3mg, ook hier wil ik altijd even safe spelen dus pakte ik een halve. Ik lag lekker maar slapen zat er nog niet in. Dus 2 uur later nog een halve gepakt.
Klik om te vergroten...
Pas je op? 3 mg is een hoge dosering, dus het klinkt alsof je al een vrij stevige tolerantie hebt opgebouwd. Als ik het goed heb, weet je ook niet hoeveel zogenaamde “xanax” je gebruikt ? Dat is zorgelijk, want benzo gebruik loopt snel uit de hand en een verslaving is echt geen pretje.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flac zei:
Hi all,

Zo nu en dan gaat er in het weekend wel eens wat pep in, bij mij betekent dat meteen 2 dagen niet slapen. Nu gebruikte ik altijd liquid Xanax oral drops en dit werkte altijd gigantisch goed. Een hele kleine hoeveelheid druppeltjes zorgde ervoor dat je zo in slaap valt. De slaap is nooit lang, maar scheelt wel heel veel met hoe je je de volgende dag (en de rest van de week) voelt. Helaas is hier steeds lastiger aan te komen. De potjes kwamen altijd zonder label, en ook bij verschillende mensen met een ander kleur dopje en ook de sterkte was vaak anders.

Ik vraag me dan ook af of deze flesjes oral drops stiekem überhaupt geen research chemicals zijn. Ik kan deze in benzo vorm echt nergens vinden. Om poedertjes te gaan kopen en de flesjes zelf samen te stellen durf ik niet aan te beginnen omdat een kleine fout zo gemaakt is denk ik. Ik probeer het enigszins toch wel veilig te houden.
Klik om te vergroten...
Klinkt alsof iemand heeft zitten hobbyen met wat propyleenglycol en wat benzo-poeder.
Flac zei:
Ik was benieuwd of mensen hier zulke liquid oral drops met benzo’s (Xanax is wat ze iig zeggen) wel vaker op rc sites tegenkomen. Of denken jullie dat deze wellicht ook gewoon zelf samengesteld worden door die partijen waar ik het van kocht?
Klik om te vergroten...
Eigenlijk niet. Alprazolam wordt bijna altijd in van die xanax bars verkocht met vier afbreekbare blokjes. Dat is een beetje de gouden standaard geworden; een merk op zichzelf. Overigens worden zulke bars ook verkocht met rc-benzo's erin.

Verder snap ik niet helemaal waarom je het per se vloeibaar wil hebben. Het gaat erom dat je weet welke stof je hebt en hoeveel je neemt, toch?

Meestal wordt er voor pillen gekozen omdat die vast zijn qua grootte en structuur. Oftewel, je kunt het makkelijk in een zakje doen en er weer uit halen.
F
FlacLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thanks voor jullie antwoorden. De tolerantie zal wel mee vallen denk ik, het is echt Max 1x per maand 3 druppeltjes en ik heb nooit meer nodig.

het zelf maken ga ik denk ik toch niet doen vind ik toch wat riskant aangezien ik er 0,0 verstand van heb.

die Xanax bars doen het ook niet helemaal lekker om te slapen. Voel me dan prima, maar slapen ho maar. Met die druppels onder je tong komt het toch wat sneller binnen naar mijn gevoel. Echt bijwerkingen heb ik er ook niet van dus zou het dan echt zo’n hoge dosering zijn?

die druppels zie je in Nederland nergens, maar in België bijvoorbeeld kan je ze ook halen. Zo heb ik ook wel eens gehoord dat ze uit Spanje (volgens mij) zouden komen omdat je daar niet overal een recept voor nodig hebt.
Die heetten xanax gutt 0,75 mg/ml!
F
FlacLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een verslaving zal trouwens ook niet snel optreden toch als ik Max 1x in de maand 3 druppels pak? Ik heb nog nooit een uitzondering gemaakt om het voor andere doeleinden te gebruiken dan na een avond met speed.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flac zei:
De tolerantie zal wel mee vallen denk ik, het is echt Max 1x per maand 3 druppeltjes en ik heb nooit meer nodig.
Klik om te vergroten...
Als je maar één keer per maand gebruikt zal het met tolerantie wel meevallen. Je gebruikt altijd in combinatie met pep? Want dan is minder pep gebruiken misschien de oplossing. En met 1 keer per maand gebruiken ligt verslaving niet meteen op de loer, nee.
Flac zei:
xanax gutt 0,75 mg/ml
Klik om te vergroten...
Er zitten 20 druppels in een ml, dus 3 druppels zou een mini dosis xanax zijn (als het label klopt). Lijkt me niet dat het xanax is.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flac zei:
die Xanax bars doen het ook niet helemaal lekker om te slapen. Voel me dan prima, maar slapen ho maar.
Klik om te vergroten...
Allereerst is alprazolam een anxiolytische benzo, wat betekent dat het vooral een kalmerend effect heeft. Er zijn ook hypnotische benzo's, die meer geschikt zijn voor inslapen (temazepam of lorazepam bijvoorbeeld).

Bovendien duurt het ruim 2 uur voordat de alprazolam de piekeffecten bereikt. Dus het is een tijdje wachten voordat echt werkt.

Daarnaast komen 'delusions of sobriety' veel voor. Benzo's, en alprazolam in het bijzonder, hebben een haast onmerkbaar effect. Je merkt het meestal aan de afwezigheid van andere gevoelens of de afwezigheid van gedrag (bijvoorbeeld: je voelt je niet paniekerig of je zit niet meer je been op en neer te wippen).

Flac zei:
Met die druppels onder je tong komt het toch wat sneller binnen naar mijn gevoel.
Klik om te vergroten...
Sublinguale inname kan inderdaad wat sneller zijn.

Flac zei:
Echt bijwerkingen heb ik er ook niet van dus zou het dan echt zo’n hoge dosering zijn?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het heel belangrijk is als je zeker weet wat en hoeveel je neemt. Je rekent nu met druppels, maar hoeveel milligram alprazolam is dat?

Je zegt dat je er 0,0 van weet. Maar dat is met benzo's echt een enorme valkuil. Bij incidenteel gebruik lijken het heel onschuldige en effectieve middelen. Maar benzo's hebben echt heel nasty bijwerkingen bij oneigenlijk gebruik. Dus dat betekent dat jij (of een begeleidend arts) dondersgoed moet weten waar je mee bezig bent om zulke nasty bijwerkingen te vermijden.

Door in aantal druppels te rekenen maak je jezelf bijvoorbeeld kwetsbaar voor wisselende sterkte van de druppels.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Flac Ik zat nog over je verhaal na te denken… Sommige dingen rijmen gewoon niet. Van zolpidem, 1,5 mg bromazolam en “Xanax bars” kun je niet slapen, maar van 0,11 mg xanax/alprazolam wel?

Iets klopt hier niet.

0,11 mg alprazolam merk je misschien net, maar zoals @Neo-Shulginist hier al opmerkte is alprazolam niet bij uitstek een slaapverwekkende benzo. Bromazolam is dat wel, maar daar had je juist een hoge dosis van nodig.

Er zijn nu teveel unknowns. Wat zat er in die “Xanax bars”? Wat zat er in je flesje? Hoeveel? En hoeveel werkzame stof kwam er uiteindelijk in je druppels terecht?

Ik vind dit wel een interessant detective verhaal 🙂 maar laat je spullen vooral testen
F
FlacLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat betreft die paniekerige gevoelens, na zo’n avond zonder slapen zou ik wel ongemakkelijk zijn op straat. Dat heb ik na deze druppels helemaal niet. Ik voel me dan helemaal top en kan heel de wereld aan. Dat zijn dan wel die effecten van Xanax? Het product wat ik aangaf is natuurlijk het officiële medicijn, mijn samenstelling zou inderdaad helemaal anders kunnen zijn. Heb ook verschillende sterktes gehad van verschillende mensen, de smaak was altijd hetzelfde. Maar medicijnen zoals Xanax druppels kan je niet zomaar laten testen toch?

wat betreft dat ik er niks van af weet dat klopt, echter heb ik bij albrozolam wel eerst alle ervaringen van mensen gecheckt + de voorgeschreven dosis voor mensen die het nodig hebben. Dat was tussen de 0,5 en 3mg, vandaar dat ik begon met 1,5. Er stond namelijk dat er bij slapeloosheid een hogere dosis wordt voorgeschreven. Omdat het effect met 1,5mg eigenlijk uit bleef en de Max 3 was besloot ik daarna de andere halve te pakken wat in totaal 3mg is.

ik ben dus heel benieuwd of ik dit kan laten testen. Het kan natuurlijk ook zijn dat hier niet in zat wat er beloofd was!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flac zei:
Wat betreft die paniekerige gevoelens, na zo’n avond zonder slapen zou ik wel ongemakkelijk zijn op straat. Dat heb ik na deze druppels helemaal niet. Ik voel me dan helemaal top en kan heel de wereld aan. Dat zijn dan wel die effecten van Xanax? Het product wat ik aangaf is natuurlijk het officiële medicijn, mijn samenstelling zou inderdaad helemaal anders kunnen zijn. Heb ook verschillende sterktes gehad van verschillende mensen, de smaak was altijd hetzelfde. Maar medicijnen zoals Xanax druppels kan je niet zomaar laten testen toch?

wat betreft dat ik er niks van af weet dat klopt, echter heb ik bij albrozolam wel eerst alle ervaringen van mensen gecheckt + de voorgeschreven dosis voor mensen die het nodig hebben. Dat was tussen de 0,5 en 3mg, vandaar dat ik begon met 1,5. Er stond namelijk dat er bij slapeloosheid een hogere dosis wordt voorgeschreven. Omdat het effect met 1,5mg eigenlijk uit bleef en de Max 3 was besloot ik daarna de andere halve te pakken wat in totaal 3mg is.

ik ben dus heel benieuwd of ik dit kan laten testen. Het kan natuurlijk ook zijn dat hier niet in zat wat er beloofd was!
Klik om te vergroten...
Heel goed. Nu nog erachter komen wat je slikt elke keer :wink:
F
FlacLid
01-01-2024, 00:00
#11
over het algemeen test novadic bijvoorbeeld geen medicijnen. Dus hoop dat ze het met dit verhaal toch willen testsen. Er staat geen merk of niks op, dus ik ga het zeker proberen! Thanks voor al de adviezen want de reden dat ik deze vraag hier stel is uiteraard ook omdat ik wel voorzichtig wil zijn, vooral met onbekende stoffen!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flac zei:
over het algemeen test novadic bijvoorbeeld geen medicijnen. Dus hoop dat ze het met dit verhaal toch willen testsen. Er staat geen merk of niks op, dus ik ga het zeker proberen! Thanks voor al de adviezen want de reden dat ik deze vraag hier stel is uiteraard ook omdat ik wel voorzichtig wil zijn, vooral met onbekende stoffen!
Klik om te vergroten...
Proberen is in ieder geval een goed idee. Maar ik probeer bij je ook een soort bewustzijn voor de toekomst te kweken, dat als je niet kan nagaan hoeveel milligram benzo's ergens in zit, dat het dan mogelijk niet geschikt is voor consumptie :wink:
F
FlacLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee dat is zeker waar, en iets wat ik ook zeker voortaan ga testen. Het bij een ander goed zien gaan is natuurlijk te makkelijk om te zeggen dat het geschikt is voor consumptie 😉
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha ja ik ben vóór een nieuwe forumregel dat 'een druppel', 'een lijntje', 'een nakkie', 'een sleutelpuntje', 'een hijsje', 'een kwartje' of 'een druppel' geen aanduiding van een dosis is.

Waarom?

Nou, hierom dus bijvoorbeeld:

Wil je ook een druppel? - Nog nooit zoveel LSD op

Met wat vrienden hielden we zaterdag een verjaardags-psytrancefeestje. Toen ik aankwam vroeg een vriend of ik zin had een druppel LSD met hem te doen, om lekker op dezelfde golflengte te zitten. 'Leuk', dacht ik. Maar vervolgens zat ik vier uur lang met de bank samengesmolten in een zee van...
drugsforum.nl drugsforum.nl
T
TheRealJJ79Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Flac zei:
Hi all,

Zo nu en dan gaat er in het weekend wel eens wat pep in, bij mij betekent dat meteen 2 dagen niet slapen. Nu gebruikte ik altijd liquid Xanax oral drops en dit werkte altijd gigantisch goed. Een hele kleine hoeveelheid druppeltjes zorgde ervoor dat je zo in slaap valt. De slaap is nooit lang, maar scheelt wel heel veel met hoe je je de volgende dag (en de rest van de week) voelt. Helaas is hier steeds lastiger aan te komen. De potjes kwamen altijd zonder label, en ook bij verschillende mensen met een ander kleur dopje en ook de sterkte was vaak anders.

Ik vraag me dan ook af of deze flesjes oral drops stiekem überhaupt geen research chemicals zijn. Ik kan deze in benzo vorm echt nergens vinden. Om poedertjes te gaan kopen en de flesjes zelf samen te stellen durf ik niet aan te beginnen omdat een kleine fout zo gemaakt is denk ik. Ik probeer het enigszins toch wel veilig te houden.

Ik was benieuwd of mensen hier zulke liquid oral drops met benzo’s (Xanax is wat ze iig zeggen) wel vaker op rc sites tegenkomen. Of denken jullie dat deze wellicht ook gewoon zelf samengesteld worden door die partijen waar ik het van kocht?

Veel ander slaapmiddelen zoals zolpidem doen niks voor mij. Vannacht heb ik brolazolam geprobeerd. De pellets kwamen in 3mg, ook hier wil ik altijd even safe spelen dus pakte ik een halve. Ik lag lekker maar slapen zat er nog niet in. Dus 2 uur later nog een halve gepakt. Ook daarmee lukte het niet. Ik heb ook 0,0 van de bijwerkingen zoals slappe spieren etcetera. De volgende keer pak ik toch een 3mg in een keer maar verder ga ik niet. Als
Ik hier weleens verhalen lees op het forum.

ik ben vooral benieuwd of deze liquid oral benzo’s toch ergens te krijgen zijn en dat ik gewoon beter moet zoeken (uiteraard zonder te zeggen waar ze precies verkocht worden)

alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
Ik ga dus helemaal niet zo lekker op Xanax en ook niet op de RC variant. Ontspan er wel van maar val er niet van in slaap. De vloeibare variant ken ik overigens niet.
Ik ben zelf meer een voorstander van Bromazolam - gewoon als pil. Dan ben ik 100% KO voor 8 uurtjes ofzo.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
TheRealJJ79 zei:
Ik ga dus helemaal niet zo lekker op Xanax en ook niet op de RC variant. Ontspan er wel van maar val er niet van in slaap. De vloeibare variant ken ik overigens niet.
Ik ben zelf meer een voorstander van Bromazolam - gewoon als pil. Dan ben ik 100% KO voor 8 uurtjes ofzo.
Klik om te vergroten...
Alprazolam is anxiolytisch, dus dat kan kloppen. Er zijn ook meer hypnotische benzo's die meer geschikt zijn voor inslapen, zoals temazepam en lorazepam.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Klinkt alsof iemand heeft zitten hobbyen met wat propyleenglycol en wat benzo-poeder.

Eigenlijk niet. Alprazolam wordt bijna altijd in van die xanax bars verkocht met vier afbreekbare blokjes. Dat is een beetje de gouden standaard geworden; een merk op zichzelf. Overigens worden zulke bars ook verkocht met rc-benzo's erin.
Klik om te vergroten...
Weetje dit zeker? Heb het namelijk jaren oprecept gehad en alprazolam is eigenlijk altijd roze en plat voor 0.25 of 0.5mg of van die dikke blauwe XR 2mg. Die langwerpige die in vieren kunnen ken ik alleen van bromazepam. Nog nooit alprazolam in die vorm gezien.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zoals zo vaak opgemerkt:
Laat je middelen testen!
Dan weet je wat je binnenkrijgt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."