Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoe je jouw gebruik beschrijft, met eigen ervaring en kennis, ligt het voornamelijk bij een psychologisch probleem. Je kan zonder, maar zodra er een avond is dat je je remmen kwijt raakt (voor sommige ligt dit na alcohol, sommige na bepaalde gedachtes). Het beste is om voor jezelf een goed schema te maken wat je normaal op een dag doet, en je gedachten op die momenten bijhoudt. Wat laat je toe om het te nemen? Wat is je gebeurtenis, gedachte, gedrag, gevolg. Probeer dat goed voor jezelf in kaart te nemen voordat je een kliniek in gaat. Helpt enorm veel en inzicht is stap 1. Ik herken mezelf hierin en het gaat lukken, hoe lastig op sommige momenten het ook is. Je brein maakt een connectie aan met zo'n stof door de neurotransmitters die enorm verhoogd worden. Jouw taak is nu om die connectie te verbreken. Gaat tijd overheen en je zal vast niet in 1x nooit meer gebruiken, maar eindgoed algoed breng het in kaart en wees bewust. Veel succes toegewenst!❤️"
"Ik vind 3 FMC heel vergelijkbaar met 2MMC. (Nasaal). Heel veel nemen voordat je echt een euforisch gevoel eruit kan krijgen, (400-600mg op een avond weg met een paar biertjes) maar het maakt je uiteindelijk wel vaag. Niet waard imo. Met 4mmc had ik al bij 100mg dat ik uit me pan ging. Als je met 3fmc/2mmc jezelf onder controle kan houden, valt de dip dan wel mee. Raar spul in mijn ervaring. Werkt wel lekker met alcohol"
"Shinyzappy zei: 4m kan donker zijn , geel, en hoort eigenlijk als schoon product wit te zijn en geurloos volgens mij maar dit is puur speculazen. Als je de mogelijkheid krijgt zogezegd 4m te krijgen laat hem testen. 4m is meerendeels dealer praat want 4m is schaars en t aanleveren van legale producten zoals bijv 2mmc 2cmc 3cmc, is voor een dealer veel makkelijker verdiend. De meesten klanten zijn dom en geloven alles bijv de meeste die " miauw " snuiven denken allemaal 3/4m te snuiven maar is vaak of eigenlijk altijd de afgelopen 2 jaar niet zo. 4m is hier sowieso al Een tijd van de markt 3m daarin tegen is zogezegd een comeback aan het maken maar zonder echt bewijs. Zie bijv mijn post in> nieuws en actualiteiten> NOS over 3mmc Klik om te vergroten... En je merkt het wel echt aan het effect hoor. 4mmc is een stuk potenter en werkt veel meer serotonine slurpend dan 3mmc. Veel meer richting mdma achtig dan stimulerend. 2mmc ofzo is puur praten en energie, 3m ertussen."