Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel 4FMPH snuiven

hoeveel 4FMPH snuiven

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
I
IkwordtnietoudLid
01-01-2024, 00:00
Hoi,

Vraagje, hoeveel 4FMPH is een gemiddelde dosering voor iemand van 75 kg om nassaal in te nemen? Ik heb 40 mg gedaan net en jeetje het pakt me wel goed.
M
MyLittlePonyPackLid
Dat is idd een flinke dosis.
Mijn vriend gebruikt het regelmatig. Als hij het zelf doet dan weegt hij niks af en is het eerder misbruiken.
Maar als ik het voor hem afweeg doe ik zo rond de 25mg per keer (hij is wel wat gewend, dus voor hem is dat niet "heavy")
Onderzoek je altijd pas na dat je iets genomen hebt hoeveel "normaal" is?
Ik zou daar bij RC's wel mee oppassen namelijk want die zijn vaak heel potent🫣

Screenshot_20240821_185902_Chrome.jpg
K
KordieLid
MyLittlePonyPack zei:
Dat is idd een flinke dosis.
Klik om te vergroten...

Serieus?

Snuiven doet mij bij weinig.
Orale inname onder de 100 mg ook niks.
Ja even een kleine alert en dan zwakt het weer snel af.
Soms heb ik het idee dat als je geen enerigie hebt (wat ik heb) dit middel ook niet werkt zoals het hoort.

PS: topic starter ... niet mij na doen!
Z
ZeebatsLid
De batch die rondging toen dat psychonaut artikel werd geschreven was een stuk sterker dan de huidige batch. Zeg maar minimaal x2.
S
SnuffelaarLid
Zelf doe ik 30mg. Vanaf 40mg word ik flink zenuwachtig.
M
MyLittlePonyPackLid
Kordie zei:
Serieus?

Snuiven doet mij bij weinig.
Orale inname onder de 100 mg ook niks.
Ja even een kleine alert en dan zwakt het weer snel af.
Soms heb ik het idee dat als je geen enerigie hebt (wat ik heb) dit middel ook niet werkt zoals het hoort.

PS: topic starter ... niet mij na doen!
Klik om te vergroten...

Mijn vriend gebruikt het omdat hij ADHD heeft en voor de focus. Niet zozeer voor meer energie.
Maar hij had pas ook een bommetje van een vloeitje gemaakt met een flinke hoeveelheid erin en totaal die nacht 1 gram nog zo'n beetje gesnoven ook. Doe dat ook niet na dus.
Maar als je niet zoveel gewend bent dan merk je van 25-40 mg echt wel wat.
H
Hebbenze?Lid
MyLittlePonyPack zei:
Mijn vriend gebruikt het omdat hij ADHD heeft en voor de focus. Niet zozeer voor meer energie.
Maar hij had pas ook een bommetje van een vloeitje gemaakt met een flinke hoeveelheid erin en totaal die nacht 1 gram nog zo'n beetje gesnoven ook. Doe dat ook niet na dus.
Maar als je niet zoveel gewend bent dan merk je van 25-40 mg echt wel wat.
Klik om te vergroten...
Waarom neemt hij niet gewoon iets wat een psychiater/huisarts hem voor schrijft?
M
MyLittlePonyPackLid
Hebbenze? zei:
Waarom neemt hij niet gewoon iets wat een psychiater/huisarts hem voor schrijft?
Klik om te vergroten...

Omdat hij teveel negatieve ervaringen daarover gehoord heeft en het daarom niet wil proberen🙈
H
Hebbenze?Lid
MyLittlePonyPack zei:
Ja dat zou verstandiger zijn en heb ik ook al zo vaak gezegd. Was ook mijn voorstel om het officieel te laten testen daarom. Maar hij is al 25 jaar verslaafd aan alcohol en wiet (als zelfmedicatie) en gebruikt ook al zolang harddrugs (waaronder jarenlange coke-verslaving gehad). Nou gebruiken we nog af en toe wat recreatief. Maar dat hij naar de dokter gaat hiervoor zie ik niet zo snel gebeuren dus 🫣
Klik om te vergroten...
Extra gunstige bijkomstigheid om dan langs te gaan is hulp plus dexamfetamine blijkt vaak te helpen bij cocaïne verslavingen, echter stap je dan in een farmaceutische verslaving maar beduidend minder toxisch. En ik spreek uit ervaring, alcohol is vaak de basis. Stop je met alcohol is de drang naar cocaïne gelijk als sneeuw voor de zon verdwenen.

je eerste en tweede drankje zorgen er namelijk voor dat je eigen discipline en grenzen verdwijnen en je jezelf overhaalt meer te drinken en cocaïne te halen.

Ik zie dit bij iedereen om mij heen. Erken het probleem, pak eerst alcohol eens aan en zie wat voor verschil dat maakt. En al helemaal mentaal.
H
Hebbenze?Lid
MyLittlePonyPack zei:
Omdat hij teveel negatieve ervaringen daarover gehoord heeft en het daarom niet wil proberen🙈
Klik om te vergroten...
Snap ik. Ik begon zelf met methylfenidaat. Werkte niet prettig dus kreeg daarna dexamfetamine. Maar 4f-mph is een aangepaste vorm van methylfenidaat en niet goed onderzocht en naar verwachting slecht voor het lichaam.

hij kan beter langs de huisarts gaan ipv zelf experimenteren. Wijsheid komt met de jaren, spijt achteraf wil je liever voorkomen
K
KordieLid
Zeebats zei:
De batch die rondging toen dat psychonaut-artikel werd geschreven was een stuk sterker dan de huidige batch. Zeg maar minimaal x2.
Klik om te vergroten...

Zou dat verklaren waarom ik meer nodig heb?
H
Hebbenze?Lid
Kordie zei:
Coke en alcohol zorgen voor coca-ethyleen.
Dus al je een glas alcohol drinkt wilt het lichaam die stof en moet er coke bij
Klik om te vergroten...
En daarnaast, zonder drank is coke echt geen reet aan. Doet helemaal niks bevredigends.
M
MyLittlePonyPackLid
Hebbenze? zei:
Snap ik. Ik begon zelf met methylfenidaat. Werkte niet prettig dus kreeg daarna dexamfetamine. Maar 4f-mph is een aangepaste vorm van methylfenidaat en niet goed onderzocht en naar verwachting slecht voor het lichaam.

hij kan beter langs de huisarts gaan ipv zelf experimenteren. Wijsheid komt met de jaren, spijt achteraf wil je liever voorkomen
Klik om te vergroten...

Ja dat zou verstandiger zijn en heb ik ook al zo vaak gezegd. Was ook mijn voorstel om het officieel te laten testen daarom. Maar hij is al 25 jaar verslaafd aan alcohol en wiet (als zelfmedicatie) en gebruikt ook al zolang harddrugs (waaronder jarenlange coke-verslaving gehad). Nou gebruiken we nog af en toe wat recreatief. Maar dat hij naar de dokter gaat hiervoor zie ik niet zo snel gebeuren dus 🫣
K
KordieLid
Hebbenze? zei:
Extra gunstige bijkomstigheid om dan langs te gaan is hulp plus dexamfetamine blijkt vaak te helpen bij cocaïne verslavingen, echter stap je dan in een farmaceutische verslaving maar beduidend minder toxisch. En ik spreek uit ervaring, alcohol is vaak de basis. Stop je met alcohol is de drang naar cocaïne gelijk als sneeuw voor de zon verdwenen.

je eerste en tweede drankje zorgen er namelijk voor dat je eigen discipline en grenzen verdwijnen en je jezelf overhaalt meer te drinken en cocaïne te halen.

Ik zie dit bij iedereen om mij heen. Erken het probleem, pak eerst alcohol eens aan en zie wat voor verschil dat maakt. En al helemaal mentaal.
Klik om te vergroten...

Coke en alcohol zorgen voor coca-ethyleen.
Dus al je een glas alcohol drinkt wilt het lichaam die stof en moet er coke bij
M
MyLittlePonyPackLid
Hebbenze? zei:

Klik om te vergroten...

Nouja hij is nu niet meer "echt" coke-verslaafd als in regelmatig gebruik, gebruiken het nu maar een paar keer per jaar. Maar dan is het idd vaak wel als hij teveel alcohol heeft en dan coke wil.
Maar goed, daar gaat dit topic verder niet over, dus laten we weer terug naar 4F-MPH gaan ipv het weer over mijn vriend hebben😉
H
Hebbenze?Lid
MyLittlePonyPack zei:
Nouja hij is nu niet meer "echt" coke-verslaafd als in regelmatig gebruik, gebruiken het nu maar een paar keer per jaar. Maar dan is het idd vaak wel als hij teveel alcohol heeft en dan coke wil.
Maar goed, daar gaat dit topic verder niet over, dus laten we weer terug naar 4F-MPH gaan ipv het weer over mijn vriend hebben😉
Klik om te vergroten...
Om terug te komen: nooit nasaal, altijd oraal. 15 mg is voldoende. Is vergelijkbaar aan 10mg mph
Z
ZeebatsLid
Kordie zei:
Zou dat verklaren waarom ik meer nodig heb?
Klik om te vergroten...
Het verklaart alles
K
KordieLid
Zeebats zei:
Het verklaart alles
Klik om te vergroten...

Op welke dosis moet je met deze (mogelijke) batch dan gaan zitten @Zeebats?
Ik begreep er ook al echt niks van, want ik ben helemaal niet zo meer van de uppers. DAt ikd ie veel en lang achter elkaar gebruikte is al echt al heel lang geleden
Z
ZeebatsLid
Kordie zei:
Op welke dosis moet je met deze (mogelijke) batch dan gaan zitten @Zeebats?
Ik begreep er ook al echt niks van, want ik ben helemaal niet zo meer van de uppers. DAt ikd ie veel en lang achter elkaar gebruikte is al echt al heel lang geleden
Klik om te vergroten...
Begint denk bij 30/40mg
K
KordieLid
Zeebats zei:
Begint denk bij 30/40mg
Klik om te vergroten...

Merkte ik ook niks van.
80 ook niet.

Oké niks is overdreven. Wel even korte focus, maar dat was het al. Heel korte focus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."