Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel 4FMPH snuiven

hoeveel 4FMPH snuiven

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kordie zei:
Merkte ik ook niks van.
80 ook niet.

Oké niks is overdreven. Wel even korte focus, maar dat was het al. Heel korte focus.
Klik om te vergroten...
Ja het is redelijk apart spul. Ik gebruikte het functioneel en niet recreatief, en voor wat focus had ik niet veel nodig. Voor recreatief moet je waarschijnlijk hoger doseren, geen idee.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moet even op bovenstaande terug komen.

Vandaag 50 mg gesnoven.
De alertheid komt dan wel op. Productief ook wel voor korte tijd.
Waarschijnlijk ept het nu nog na in mijn lichaam maar dat merk ik niet echt.
Was opzich geen verkeerde ochtend met dat spul, maar het is nu niet echt een party ganger vind ik.

Denk als we naar de 100 mg gaan dat je dan wat meer in die euforie stand komt.
Maar misschien ok wel meer in de gevarenzone mbt het hart en de hersenen.
Dat moet je ook willen voorkomen, vind ik dan.
C
CeSterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kordie zei:
Moet even op bovenstaande terug komen.

Vandaag 50 mg gesnoven.
De alertheid komt dan wel op. Productief ook wel voor korte tijd.
Waarschijnlijk ept het nu nog na in mijn lichaam maar dat merk ik niet echt.
Was opzich geen verkeerde ochtend met dat spul, maar het is nu niet echt een party ganger vind ik.

Denk als we naar de 100 mg gaan dat je dan wat meer in die euforie stand komt.
Maar misschien ok wel meer in de gevarenzone mbt het hart en de hersenen.
Dat moet je ook willen voorkomen, vind ik dan.
Klik om te vergroten...
Daar ben ik een voorbeeld van. Ben nu in behandeling bij een psychiater om te zien of en in hoeverre de 4F-MPH bij mij een ernstige psychosegevoeligheid heeft veroorzaakt... Als ik het niet gebruik, voel ik mij een besluiteloos, onzeker mannetje.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
keesie zei:
Als ik het niet gebruik, voel ik mij een besluiteloos, onzeker mannetje.
Klik om te vergroten...

Niet de comedown? Echt al lange tijd?
En hoeveel gebruikte je voor welke tijd?

Nooit gehoord.
Maar goed, een RC is nooit gezond.
Laten we dat niet onder stoelen of banken steken.
En qua gezondheid is er nog heel veel over onbekend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."