Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-CL-ADB-A (ervaring)

6-CL-ADB-A (ervaring)

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedankt voor het delen van je ervaring. 4 mg 6-CL-ADB-A is blijkbaar al een hoge dosis. Het is dus een potent goedje net als andere synthetische cannabinoïden. Voorzichtig doseren dus.

Je neemt wel een aantal vrij sterke downers als medicatie, dus wellicht heeft dat het sederende effect versterkt. Lastig dus om echt stevige conclusies te trekken uit je verhaal.
z
zegetmaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi,

Het is echt een gigantische tijd geleden sinds ik hier überhaupt iets heb bijgedragen. Maar na een klein trekje (ongewogen maar ik vermoed zo'n 2mg) van 6-CL-ADB-A op een strookje folie te hebben gerookt wilde ik dit toch even delen. Ik kon op internet niets vinden over dit goedje maar was er wel nieuwsgierig naar. Vandaar dat ik het met zo'n kleine hoeveelheid heb geprobeerd te testen. Ik nam een trekje en dacht vervolgens niets te merken. Ik wachtte 5 á 10 minuten en nam een tweede trekje van diezelfde 2mg dosering. Ik dacht nog van: ik leg ook een folietje met een NEP klaar in geval van ongewenste sedatieve reactie. Voordat ik de NEP kon roken ging het licht uit en werd ik +/- twee uur later wakker met giga pijn in mijn nek. Ik weet niet of degene die dit wil proberen er iets aan heeft maar omdat ik zelf niets kon vinden leek het mij een goed idee er iets over te plaatsen.

Mocht ik nog andere ervaringen opdoen zal ik ze hier plaatsen.

ps. Ik heb ook nog voorgeschreven medicatie die wellicht een bepaalde reactie teweeg brachten.

Het betreft de volgende medicatie:

• diazepam 60mg
• quetiapine 200mg retard
• buprenorfine 4mg
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op reddit wordt al gesproken van dat 50 microgram een sterke hoeveelheid is. Op andere plekken wordt wel gesproken van hogere doseringen (tot 2 milligram) Als jij 2 milligram hebt proberen te roken dan heb je mogelijk een 40-voudige dosis proberen te roken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
De pijn in je nek heb je waarschijnlijk doordat je 2 uur lang bewusteloos in een kronkel hebt gelegen
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik 1 ding heb geleerd van lezen over RCs is het wel dat Cannabinoids slecht nieuws zijn.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
_shikantaza zei:
Als ik 1 ding heb geleerd van lezen over RCs is het wel dat Cannabinoids slecht nieuws zijn.
Klik om te vergroten...
Ja echt fucking heftig. Ook vanwege de sterkte, het moeilijke doseren, en de onwetendheid daaromheen. En dan nog de lichamelijke afhankelijkheid...
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
zegetmaar zei:
Hoi,

Het is echt een gigantische tijd geleden sinds ik hier überhaupt iets heb bijgedragen. Maar na een klein trekje (ongewogen maar ik vermoed zo'n 2mg) van 6-CL-ADB-A op een strookje folie te hebben gerookt wilde ik dit toch even delen. Ik kon op internet niets vinden over dit goedje maar was er wel nieuwsgierig naar. Vandaar dat ik het met zo'n kleine hoeveelheid heb geprobeerd te testen. Ik nam een trekje en dacht vervolgens niets te merken. Ik wachtte 5 á 10 minuten en nam een tweede trekje van diezelfde 2mg dosering. Ik dacht nog van: ik leg ook een folietje met een NEP klaar in geval van ongewenste sedatieve reactie. Voordat ik de NEP kon roken ging het licht uit en werd ik +/- twee uur later wakker met giga pijn in mijn nek. Ik weet niet of degene die dit wil proberen er iets aan heeft maar omdat ik zelf niets kon vinden leek het mij een goed idee er iets over te plaatsen.

Mocht ik nog andere ervaringen opdoen zal ik ze hier plaatsen.

ps. Ik heb ook nog voorgeschreven medicatie die wellicht een bepaalde reactie teweeg brachten.

Het betreft de volgende medicatie:

• diazepam 60mg
• quetiapine 200mg retard
• buprenorfine 4mg
Klik om te vergroten...
Bedankt voor het delen. Zo zie je maar weer dat je echt je eerst goed moet informeren voor je aan een onbekend middel gaat beginnen. 2 a 4 mg is dus een monster hoeveelheid !!

Verder gewoon lekker van weg blijven van deze synthetische meuk!

Lees hier anders maar even mijn ervaring met deze bende.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."