#1
2 gram per dag en dan beweren dat je 70% hebt. Hahahahaha en hahahahaha.
Goedendag allemaal.
Ik geef wat belangrijke info eerst over mijn gebruik zodat jullie een klein beetje een beeld kunnen krijgen van wat ik gebruikt heb( niet alles maar alleen wat betreft van Stims) waar ik van hou en wat dus het beste bij mij kan passen.
Mijn naam zegt het al! I LOVE UPPERS (L) (amphetamines)
Mijn favoriete drug is bij far speed ( / amphetamines ). Alleen er is een probleem..... Sinds kort heb ik een vriendin en die wilt absoluut dat ik geen harddrugs gebruik (zolang ik niet merkbaar strak sta met andere woorden echt hard ga). Had 125g speed besteld via het darkweb en alles moeten wegtiefen. Ik deed dat omdat ik haar niet kwijt wil raken. En onopgemerkt speed gebruiken kan gewoon niet want mijn pupillen worden massive.
Ze vind het however niet zo'n groot probleem als ik off label ADD medicatie gebruik of een rc die oppeppend werkt omdat ik ADD heb en het een alternatief daarvoor kan zijn. Speed in theorie ook maar dat is in deze context overkill en ja onopgemerkt kan ik het niet gebruiken ( ZOOO jammer ''janken'').
Ben ook iemand die van lekker hard gaan houd dus als ik speed gebruik dan neem ik ook 2x1gram speed paste (72% of 74% puur + na drogen ongeveer 15% minder gewicht) per dag.
Als ik gebruik is het meestal dus ''2gram'' speed paste per dag gedurende 2 a 3 weken dan stop ik er 1 a 1.5 week mee en dan '' pak ik de draad weer op'' en dan gaan we weer
Maar ik ben niet naar zo hard gaan opzoek naar een RC meer die gewoon lekker oppeppend werkt.
Ik hou van uppers en wil er ook nooit mee stoppen. Ik krijg Lisdexamphetamine voorgeschreven 50mg 30 stuks per maand maar ik neem altijd 2, 3 of soms 4 stuks op een dag
Voel me opzich wel chill geen amphetamine high die je kan vergelijken met ''1gram'' speed paste, maar je bent wel merbaar onder invloed gedurende de dag.
Alleen ben nu op het punt gekomen dat de effecten niet voldoen aan mijn... hoe zal ik het noemen..... stim verlangen ? xD
Nogmaals ik hoef niet keihard te gaan maar ik wil gewoon lekker gestimuleerd voelen.
Omdat ik meer neem dan voorgeschreven krijg van lisdexamphetamine neem ik op de dagen dat het op is, en dus 2,5 weken moet wachten voordat ik weer voorraad heb, armodafinil waklert. Hier neem ik per dag 6 stuks van van 150mg per dag tot dat ik lisdexamphetamine weer bijgevuld krijg.
Redelijke hoeveelheid maar ik gebruik armodafinil nu al 10 jaar. De eerste 2 jaar gebruikte ik 1 pil armodafinil 150mg dat was meer dan voldoende. Andere 4 jaar waren 2 pillen voldoende, nu is mijn standaard dosis 6 stuks 150mg Armodafinil Waklert.
Ook prima spulletje werkt 13 uur lang. Maar ik merkte letterlijk 5x meer van de effecten van Armodafinil van 1 pil in de eerste 2 jaar dan dat ik nu voel van 6 stuks na 10 jaar.
Ja stoppen voor 2 maanden is the way to go reset je tolerance maar die komt weer heel snel terug, helaas.
OK
Maar nu terzaken:
Ik heb al geëxperimenteerd met RC's.
Wat ik al heb geprobeert:
4F-MPH:
2 keer gebruikt weet niet de exacte dosissen meer maar 100% zeker dat ik goede dossisen had genomen. Niet extreem veel maar altijd boven de gemiddelde doseringen die te vinden zijn op psychonaut.
Deze RC doet eigenlijk niets bij mij vind het helemaal niks, helaas. Very Disapointing
EXPERIMENT MISLUKT
---------------------------
2FA:
Bij deze dacht ik alright dit gaat waarsschijnlijk wel wat worden.... Tussen gemiddelde en hoge dosering genomen nogmaals weet de exacte dosering niet maar voelde niets.
Ik had het in poeder vorm besteld. Dus de volgende dag was ik like ok dan wat meer proberen: 0.25gram. En fck gewoon helemaal niets..... Dammit.
EXPERIMENT MISLUKT
--------------------------
3FA
Ok ok dit is misschien de stim die ik af en aan de rest van mijn leven misschien wel kan gebruiken deze kan hopelijk gaan werken ( dacht ook bij 2FA )
Omdat 2FA 0.25gram vrijwel of helemaal niets deed voelde 0 stimulatie dacht ik oh ok fuck it dan 0.25gram 3FA , BAM.
En ja hoor NIETS weer gewoon niets. Zo jammer had gewoon een beetje stimulatie willen voelen, een kleine oppeppertje lekker actief voelen maar net zoals 2FA het doet mij echt helemaal niets.
EXPERIMENT MISLUKT
--------------------------
Dus beste Drugsvrienden van me......
Ik wil een RC's die stimulerend werkt, oppeppend, liefst euforische kantjes die niet heel erg op speed moeten lijken ( het liefst zo veeeeel mogelijk eigenlijk....hehe) maar na 2fa 3fa mislukkingen schat ik de kans gewoon extreem klein dat er nog een rc is die ik gemist heb die dat wel enigszins speed kantjes heeft dus ik heb mijn verwachtingen lager extreem gedowngrade op het moment.....
Maar daarom ben ik hier..... Misschien oh misschien is er een die ik gemist heb.........
De redenen waarom ik hier post is omda wie weet weet een van jullie een RC kent die wel die eigenschappen heeft, wel enigszins op speed lijkt, of een RC anders dan 2/3 FA die stimulerend werkt en euforische kantjes heeft een RC die mijn need for speed wegneemt.
Nogmaals een RC die in theorie op speed een heeeeeel klein beetje moet lijken naast 2FA en 3FA bestaat naar mijn weten gewoon niet, maar i could be wrong....
I NEED YOUR HELP
2-mmc heb ik nog niet geprobeerd is misschien wat heren/dames? Helaas wordt deze binnenkort verboden dus ik denk dat ik het niet eens ga kopen want kan er straks toch niet meer aankomen, dammit.
Ik zoek de volgende eigenschappen:
Een oppeppende/Een stimulerende/Een met euforische kantjes RESEARCH CHEMICAL
Desnoods..... Heb je geen antwoord? Gelieve dan een ander middel als tip geven dat geen RC is waarvan je niet ziet dat je onder invloed bent, die op speed lijkt en een middel dat geen cocaine heet ( te duur ) . Oh ja dat is ook belangrijk.... mag niet extreem duur zijn, maar goed RC's zijn dat per definitie niet :P
Heel erg bedankt mede gebruikers van me voor het lezen en ik hoop dat jullie mij goede tips kunnen geven (L)
Met Zeer Vriendlijke Groet
GebruikerVanUppers
Er gaat van allerlei alarmbellen rinkelen maar ik hoop dat je dit zelf ook begrijpt (?)Goedendag allemaal.
Ik geef wat belangrijke info eerst over mijn gebruik zodat jullie een klein beetje een beeld kunnen krijgen van wat ik gebruikt heb( niet alles maar alleen wat betreft van Stims) waar ik van hou en wat dus het beste bij mij kan passen.
Mijn naam zegt het al! I LOVE UPPERS (L) (amphetamines)
Mijn favoriete drug is bij far speed ( / amphetamines ). Alleen er is een probleem..... Sinds kort heb ik een vriendin en die wilt absoluut dat ik geen harddrugs gebruik. Had 125g speed besteld via het darkweb en alles moeten wegtiefen. Ik deed dat omdat ik haar niet kwijt wil raken. En onopgemerkt speed gebruiken kan gewoon niet want mijn pupillen worden massive.
Ze vind het however niet zo'n groot probleem als ik off label ADD medicatie gebruik of een rc die oppeppend werkt omdat ik ADD heb en het een alternatief daarvoor kan zijn. Speed in theorie ook maar dat is in deze context overkill en ja onopgemerkt kan ik het niet gebruiken ( ZOOO jammer ''janken'').
Ben ook iemand die van lekker hard gaan houd dus als ik speed gebruik dan neem ik ook 2x1gram speed paste (72% of 74% puur + na drogen ongeveer 15% minder gewicht) per dag.
Als ik gebruik is het meestal dus ''2gram'' speed paste per dag gedurende 2 a 3 weken dan stop ik er 1 a 1.5 week mee en dan '' pak ik de draad weer op'' en dan gaan we weer
Maar ik ben niet naar zo hard gaan opzoek naar een RC meer die gewoon lekker oppeppend werkt.
Ik hou van uppers en wil er ook nooit mee stoppen. Ik krijg Lisdexamphetamine voorgeschreven 50mg 30 stuks per maand maar ik neem altijd 2, 3 of soms 4 stuks op een dag
Voel me opzich wel chill geen amphetamine high die je kan vergelijken met ''1gram'' speed paste, maar je bent wel merbaar onder invloed gedurende de dag.
Alleen ben nu op het punt gekomen dat de effecten niet voldoen aan mijn... hoe zal ik het noemen..... stim verlangen ? xD
Nogmaals ik hoef niet keihard te gaan maar ik wil gewoon lekker gestimuleerd voelen.
Omdat ik meer neem dan voorgeschreven krijg van lisdexamphetamine neem ik op de dagen dat het op is, en dus 2,5 weken moet wachten voordat ik weer voorraad heb, armodafinil waklert. Hier neem ik per dag 6 stuks van van 150mg per dag tot dat ik lisdexamphetamine weer bijgevuld krijg.
Redelijke hoeveelheid maar ik gebruik armodafinil nu al 10 jaar. De eerste 2 jaar gebruikte ik 1 pil armodafinil 150mg dat was meer dan voldoende. Andere 4 jaar waren 2 pillen voldoende, nu is mijn standaard dosis 6 stuks 150mg Armodafinil Waklert.
Ook prima spulletje werkt 13 uur lang. Maar ik merkte letterlijk 5x meer van de effecten van Armodafinil van 1 pil in de eerste 2 jaar dan dat ik nu voel van 6 stuks na 10 jaar.
Ja stoppend voor 2 maanden is the way to go reset je tolerance maar die komt weer heel snel terug, helaas.
OK
Maar nu terzaken:
Ik heb al geëxperimenteerd met RC's.
Wat ik al heb geprobeert:
4F-MPH:
2 keer gebruikt weet niet de exacte dosissen meer maar 100% zeker dat ik goede dossisen had genomen. Niet extreem veel maar altijd boven de gemiddelde doseringen die te vinden zijn op psychonaut.
Deze RC doet eigenlijk niets bij mij vind het helemaal niks, helaas. Very Disapointing
EXPERIMENT MISLUKT
---------------------------
2FA:
Bij deze dacht ik alright dit gaat waarsschijnlijk wel wat worden.... Tussen gemiddelde en hoge dosering genomen nogmaals weet de exacte dosering niet maar voelde niets.
Ik had het in poeder vorm besteld. Dus de volgende dag was ik like ok dan wat meer proberen: 0.25gram. En fck gewoon helemaal niets..... Dammit.
EXPERIMENT MISLUKT
--------------------------
3FA
Ok ok dit is misschien de stim die ik af en aan de rest van mijn leven misschien wel kan gebruiken deze kan hopelijk gaan werken ( dacht ook bij 2FA )
Omdat 2FA 0.25gram vrijwel of helemaal niets deed voelde 0 stimulatie dacht ik oh ok fuck it dan 0.25gram 3FA , BAM.
En ja hoor NIETS weer gewoon niets. Zo jammer had gewoon een beetje stimulatie willen voelen, een kleine oppeppertje lekker actief voelen maar net zoals 2FA het doet mij echt helemaal niets.
EXPERIMENT MISLUKT
--------------------------
Dus beste Drugsvrienden van me......
Ik wil een RC's die stimulerend werkt, oppeppend, liefst euforische kantjes die niet heel erg op speed moeten lijken ( het liefst zo veeeeel mogelijk eigenlijk....hehe) maar na 2fa 3fa mislukkingen schat ik de kans gewoon extreem klein dat er nog een rc is die ik gemist heb die dat wel enigszins speed kantjes heeft dus ik heb mijn verwachtingen lager extreem gedowngrade op het moment.....
Maar daarom ben ik hier..... Misschien oh misschien is er een die ik gemist heb.........
De redenen waarom ik hier post is omda wie weet weet een van jullie een RC kent die wel die eigenschappen heeft, wel enigszins op speed lijkt, of een RC anders dan 2/3 FA die stimulerend werkt en euforische kantjes heeft een RC die mijn need for speed wegneemt.
Nogmaals een RC die in theorie op speed een heeeeeel klein beetje moet lijken naast 2FA en 3FA bestaat naar mijn weten gewoon niet, maar i could be wrong....
I NEED YOUR HELP
2-mmc heb ik nog niet geprobeerd is misschien wat heren/dames? Helaas wordt deze binnenkort verboden dus ik denk dat ik het niet eens ga kopen want kan er straks toch niet meer aankomen, dammit.
Ik zoek de volgende eigenschappen:
Een oppeppende/Een stimulerende/Een met euforische kantjes RESEARCH CHEMICAL
Desnoods..... Heb je geen antwoord? Gelieve dan een ander middel als tip geven dat geen RC is waarvan je niet ziet dat je onder invloed bent, die op speed lijkt en een middel dat geen cocaine heet ( te duur ) . Oh ja dat is ook belangrijk.... mag niet extreem duur zijn, maar goed RC's zijn dat per definitie niet :P
Heel erg bedankt mede gebruikers van me voor het lezen en ik hoop dat jullie mij goede tips kunnen geven (L)
Met Zeer Vriendlijke Groet
GebruikerVanUppers
Bedankt voor je reactie.Er gaat van allerlei alarmbellen rinkelen maar ik hoop dat je dit zelf ook begrijpt (?)
Ook wat betreft dat je dus stiekem wil gebruiken is natuurlijk wachten tot ze er achterkomt en je relatie alsnog op de klippen loopt. Miss eens goed bedenken of je dit het waard vind (?)
Om op je vraag in te gaan denk ik niet, na de middelen die je al geprobeerd hebt, dat er iets is wat genoeg op amphetamine lijkt, dat je geen grote doppen geeft maar wel de oppende effect geeft waar je op hoopt. 2mmc zal je dan ook tegenvallen of je moet met dosissen aan de gang waarvan je alsnog grote doppen krijgt.
Wat mij betreft blijft de oude vertrouwde speed toch het beste van alle oppeppende middelen. De rest zijn of voor andere doeleinde of is het vaak net niet. Vooral als je het met amphetamine gaat vergelijken. Ik zie NEP bijvoorbeeld niet in je rijtje staan maar het nadeel hiervan is dat veel korter werkt en je alsnog grote doppen gaat geven zoals eigenlijk alle oppende middelen en vooral vanaf een bepaalde dosis.
Veel mooier kan ik het niet maken voor je helaas maar misschien maar goed ook als ik je verhaal zo lees 🤷♂️
2-FA is in mijn beleving superieur t.o.v. speed, het is de fijnste amfetamine op de rc markt wat mij betreft. als het niet voor je werkt heb je een enorme tolerantie. 30-60mg zou genoeg moeten zijn en vergelijkbaar met 80-120 mg speed. mijn advies is om voedingssupplement fenylalanine te gebruiken om je uitputting van bouwstenen voor dopamine en adrenaline aan te vullen zodat wanneer je stims neemt, je lichaam daadwerkelijk de dopamine kan maken wanneer de drug je receptoren triggert ze aan te gaan maken. 2-fma is veruit de meest functionele amfetamine die ik je als vervanger kan aanraden, het maakt je niet waus zolang je niet overdoseert en is lang werkzaam. echter waarschuw ik je voor de gevolgen van overdoseren want dan kun je een reeks vervelende bijwerkingen ervaren. 30 mg is een geschikte dosis voor 2-fma. eventueel kan je NEP proberen, dat is dan wel geen amfetamine zoals de andere 2 die ik noemde dan wel een cathinone die erg overlappende eigenschappen geeft als reguliere amfetamine. waarschuwing mbt chems uit de cathinoneklasse is dat het bij langdurig gebruik psychische klachten kan geven en het je vaker wel dan niet compulsief laat redosen. cathinones zijn erg nasty en bijna gegarandeerd de weg naar paranoia en psychoses. NEP is een van de cathinones waarmee ik het negatieve aspect minder dan gemiddeld ervaar, maar wees gewaarschuwd.Goedendag allemaal.
Ik geef wat belangrijke info eerst over mijn gebruik zodat jullie een klein beetje een beeld kunnen krijgen van wat ik gebruikt heb( niet alles maar alleen wat betreft van Stims) waar ik van hou en wat dus het beste bij mij kan passen.
Mijn naam zegt het al! I LOVE UPPERS (L) (amphetamines)
Mijn favoriete drug is bij far speed ( / amphetamines ). Alleen er is een probleem..... Sinds kort heb ik een vriendin en die wilt absoluut dat ik geen harddrugs gebruik (zolang ik niet merkbaar strak sta met andere woorden echt hard ga). Had 125g speed besteld via het darkweb en alles moeten wegtiefen. Ik deed dat omdat ik haar niet kwijt wil raken. En onopgemerkt speed gebruiken kan gewoon niet want mijn pupillen worden massive.
Ze vind het however niet zo'n groot probleem als ik off label ADD medicatie gebruik of een rc die oppeppend werkt omdat ik ADD heb en het een alternatief daarvoor kan zijn. Speed in theorie ook maar dat is in deze context overkill en ja onopgemerkt kan ik het niet gebruiken ( ZOOO jammer ''janken'').
Ben ook iemand die van lekker hard gaan houd dus als ik speed gebruik dan neem ik ook 2x1gram speed paste (72% of 74% puur + na drogen ongeveer 15% minder gewicht) per dag.
Als ik gebruik is het meestal dus ''2gram'' speed paste per dag gedurende 2 a 3 weken dan stop ik er 1 a 1.5 week mee en dan '' pak ik de draad weer op'' en dan gaan we weer
Maar ik ben niet naar zo hard gaan opzoek naar een RC meer die gewoon lekker oppeppend werkt.
Ik hou van uppers en wil er ook nooit mee stoppen. Ik krijg Lisdexamphetamine voorgeschreven 50mg 30 stuks per maand maar ik neem altijd 2, 3 of soms 4 stuks op een dag
Voel me opzich wel chill geen amphetamine high die je kan vergelijken met ''1gram'' speed paste, maar je bent wel merbaar onder invloed gedurende de dag.
Alleen ben nu op het punt gekomen dat de effecten niet voldoen aan mijn... hoe zal ik het noemen..... stim verlangen ? xD
Nogmaals ik hoef niet keihard te gaan maar ik wil gewoon lekker gestimuleerd voelen.
Omdat ik meer neem dan voorgeschreven krijg van lisdexamphetamine neem ik op de dagen dat het op is, en dus 2,5 weken moet wachten voordat ik weer voorraad heb, armodafinil waklert. Hier neem ik per dag 6 stuks van van 150mg per dag tot dat ik lisdexamphetamine weer bijgevuld krijg.
Redelijke hoeveelheid maar ik gebruik armodafinil nu al 10 jaar. De eerste 2 jaar gebruikte ik 1 pil armodafinil 150mg dat was meer dan voldoende. Andere 4 jaar waren 2 pillen voldoende, nu is mijn standaard dosis 6 stuks 150mg Armodafinil Waklert.
Ook prima spulletje werkt 13 uur lang. Maar ik merkte letterlijk 5x meer van de effecten van Armodafinil van 1 pil in de eerste 2 jaar dan dat ik nu voel van 6 stuks na 10 jaar.
Ja stoppen voor 2 maanden is the way to go reset je tolerance maar die komt weer heel snel terug, helaas.
OK
Maar nu terzaken:
Ik heb al geëxperimenteerd met RC's.
Wat ik al heb geprobeert:
4F-MPH:
2 keer gebruikt weet niet de exacte dosissen meer maar 100% zeker dat ik goede dossisen had genomen. Niet extreem veel maar altijd boven de gemiddelde doseringen die te vinden zijn op psychonaut.
Deze RC doet eigenlijk niets bij mij vind het helemaal niks, helaas. Very Disapointing
EXPERIMENT MISLUKT
---------------------------
2FA:
Bij deze dacht ik alright dit gaat waarsschijnlijk wel wat worden.... Tussen gemiddelde en hoge dosering genomen nogmaals weet de exacte dosering niet maar voelde niets.
Ik had het in poeder vorm besteld. Dus de volgende dag was ik like ok dan wat meer proberen: 0.25gram. En fck gewoon helemaal niets..... Dammit.
EXPERIMENT MISLUKT
--------------------------
3FA
Ok ok dit is misschien de stim die ik af en aan de rest van mijn leven misschien wel kan gebruiken deze kan hopelijk gaan werken ( dacht ook bij 2FA )
Omdat 2FA 0.25gram vrijwel of helemaal niets deed voelde 0 stimulatie dacht ik oh ok fuck it dan 0.25gram 3FA , BAM.
En ja hoor NIETS weer gewoon niets. Zo jammer had gewoon een beetje stimulatie willen voelen, een kleine oppeppertje lekker actief voelen maar net zoals 2FA het doet mij echt helemaal niets.
EXPERIMENT MISLUKT
--------------------------
Dus beste Drugsvrienden van me......
Ik wil een RC's die stimulerend werkt, oppeppend, liefst euforische kantjes die niet heel erg op speed moeten lijken ( het liefst zo veeeeel mogelijk eigenlijk....hehe) maar na 2fa 3fa mislukkingen schat ik de kans gewoon extreem klein dat er nog een rc is die ik gemist heb die dat wel enigszins speed kantjes heeft dus ik heb mijn verwachtingen lager extreem gedowngrade op het moment.....
Maar daarom ben ik hier..... Misschien oh misschien is er een die ik gemist heb.........
De redenen waarom ik hier post is omda wie weet weet een van jullie een RC kent die wel die eigenschappen heeft, wel enigszins op speed lijkt, of een RC anders dan 2/3 FA die stimulerend werkt en euforische kantjes heeft een RC die mijn need for speed wegneemt.
Nogmaals een RC die in theorie op speed een heeeeeel klein beetje moet lijken naast 2FA en 3FA bestaat naar mijn weten gewoon niet, maar i could be wrong....
I NEED YOUR HELP
2-mmc heb ik nog niet geprobeerd is misschien wat heren/dames? Helaas wordt deze binnenkort verboden dus ik denk dat ik het niet eens ga kopen want kan er straks toch niet meer aankomen, dammit.
Ik zoek de volgende eigenschappen:
Een oppeppende/Een stimulerende/Een met euforische kantjes RESEARCH CHEMICAL
Desnoods..... Heb je geen antwoord? Gelieve dan een ander middel als tip geven dat geen RC is waarvan je niet ziet dat je onder invloed bent, die op speed lijkt en een middel dat geen cocaine heet ( te duur ) . Oh ja dat is ook belangrijk.... mag niet extreem duur zijn, maar goed RC's zijn dat per definitie niet :P
Heel erg bedankt mede gebruikers van me voor het lezen en ik hoop dat jullie mij goede tips kunnen geven (L)
Met Zeer Vriendlijke Groet
GebruikerVanUppers
Ik raad je aan om hulp te zoeken en daarna in overleg 3 tot 6 maand te stoppen met alles. Zelfs met je Lisdex!
Dit om je receptoren weer enigszins tot rust te laten komen.
De doseringen die jij hebt gebruikt zijn na mijn mening veelste hoog om nog maar enig medicinaal effect te kunnen bereiken.
Stel dat je geen Lisdex zou nemen en in plaats daarvan 3 keer per dag 10 mg 73% amfetamine. Dan zit je op 210 mg per week!
Rond deze dosering zou je er na lange tijd nog profijt van kunnen hebben. Mits je constant goeie kwaliteit hebt. En niet gaat verhogen!
Maar jij hebt het 10 voudige! Per dag gebruikt. Naast je reguliere medicatie.
Lees deze post eens:
verschillende fasen amfetamine gebruik
Er zijn zelfs psychiaters die hun patiënten ongemerkt met Concerta in fase 3 drukken. Omdat deze patiënten eigenlijk heel gevoelig zijn voor methylfenidaat.
Omdat het gewenste effect hierdoor afneemt, wordt de dosering dan verhoogt. Met alle gevolgen van dien.
Wat jij doet, heb ik in mindere mate gedaan. Maar ik ondervind hier nog dagelijks de gevolgen van. Ik heb hierdoor een stuk minder plezier in het leven dan eerder. Mijn belerende woorden zijn er uit liefde ❤️
Misschien dat anderen hier het 1 en ander kunnen nuanceren. Maar dit is hoe ik het ervaar.
Als je nou eens zou beginnen met geen rotzooi op het dark web te bestellen. Dat is niet van de amfetamines dat je zo’n pupillen hebt, dat is door de gigantische dosissen cafeïne waarmee ze dat versnijden. Droge amfetamine is poeder zo fijn als bloem. Harde klonters: big shit.Goedendag allemaal.
Ik geef wat belangrijke info eerst over mijn gebruik zodat jullie een klein beetje een beeld kunnen krijgen van wat ik gebruikt heb( niet alles maar alleen wat betreft van Stims) waar ik van hou en wat dus het beste bij mij kan passen.
Mijn naam zegt het al! I LOVE UPPERS (L) (amphetamines)
Mijn favoriete drug is bij far speed ( / amphetamines ). Alleen er is een probleem..... Sinds kort heb ik een vriendin en die wilt absoluut dat ik geen harddrugs gebruik (zolang ik niet merkbaar strak sta met andere woorden echt hard ga). Had 125g speed besteld via het darkweb en alles moeten wegtiefen. Ik deed dat omdat ik haar niet kwijt wil raken. En onopgemerkt speed gebruiken kan gewoon niet want mijn pupillen worden massive.
Ze vind het however niet zo'n groot probleem als ik off label ADD medicatie gebruik of een rc die oppeppend werkt omdat ik ADD heb en het een alternatief daarvoor kan zijn. Speed in theorie ook maar dat is in deze context overkill en ja onopgemerkt kan ik het niet gebruiken ( ZOOO jammer ''janken'').
Ben ook iemand die van lekker hard gaan houd dus als ik speed gebruik dan neem ik ook 2x1gram speed paste (72% of 74% puur + na drogen ongeveer 15% minder gewicht) per dag.
Als ik gebruik is het meestal dus ''2gram'' speed paste per dag gedurende 2 a 3 weken dan stop ik er 1 a 1.5 week mee en dan '' pak ik de draad weer op'' en dan gaan we weer
Maar ik ben niet naar zo hard gaan opzoek naar een RC meer die gewoon lekker oppeppend werkt.
Ik hou van uppers en wil er ook nooit mee stoppen. Ik krijg Lisdexamphetamine voorgeschreven 50mg 30 stuks per maand maar ik neem altijd 2, 3 of soms 4 stuks op een dag
Voel me opzich wel chill geen amphetamine high die je kan vergelijken met ''1gram'' speed paste, maar je bent wel merbaar onder invloed gedurende de dag.
Alleen ben nu op het punt gekomen dat de effecten niet voldoen aan mijn... hoe zal ik het noemen..... stim verlangen ? xD
Nogmaals ik hoef niet keihard te gaan maar ik wil gewoon lekker gestimuleerd voelen.
Omdat ik meer neem dan voorgeschreven krijg van lisdexamphetamine neem ik op de dagen dat het op is, en dus 2,5 weken moet wachten voordat ik weer voorraad heb, armodafinil waklert. Hier neem ik per dag 6 stuks van van 150mg per dag tot dat ik lisdexamphetamine weer bijgevuld krijg.
Redelijke hoeveelheid maar ik gebruik armodafinil nu al 10 jaar. De eerste 2 jaar gebruikte ik 1 pil armodafinil 150mg dat was meer dan voldoende. Andere 4 jaar waren 2 pillen voldoende, nu is mijn standaard dosis 6 stuks 150mg Armodafinil Waklert.
Ook prima spulletje werkt 13 uur lang. Maar ik merkte letterlijk 5x meer van de effecten van Armodafinil van 1 pil in de eerste 2 jaar dan dat ik nu voel van 6 stuks na 10 jaar.
Ja stoppen voor 2 maanden is the way to go reset je tolerance maar die komt weer heel snel terug, helaas.
OK
Maar nu terzaken:
Ik heb al geëxperimenteerd met RC's.
Wat ik al heb geprobeert:
4F-MPH:
2 keer gebruikt weet niet de exacte dosissen meer maar 100% zeker dat ik goede dossisen had genomen. Niet extreem veel maar altijd boven de gemiddelde doseringen die te vinden zijn op psychonaut.
Deze RC doet eigenlijk niets bij mij vind het helemaal niks, helaas. Very Disapointing
EXPERIMENT MISLUKT
---------------------------
2FA:
Bij deze dacht ik alright dit gaat waarsschijnlijk wel wat worden.... Tussen gemiddelde en hoge dosering genomen nogmaals weet de exacte dosering niet maar voelde niets.
Ik had het in poeder vorm besteld. Dus de volgende dag was ik like ok dan wat meer proberen: 0.25gram. En fck gewoon helemaal niets..... Dammit.
EXPERIMENT MISLUKT
--------------------------
3FA
Ok ok dit is misschien de stim die ik af en aan de rest van mijn leven misschien wel kan gebruiken deze kan hopelijk gaan werken ( dacht ook bij 2FA )
Omdat 2FA 0.25gram vrijwel of helemaal niets deed voelde 0 stimulatie dacht ik oh ok fuck it dan 0.25gram 3FA , BAM.
En ja hoor NIETS weer gewoon niets. Zo jammer had gewoon een beetje stimulatie willen voelen, een kleine oppeppertje lekker actief voelen maar net zoals 2FA het doet mij echt helemaal niets.
EXPERIMENT MISLUKT
--------------------------
Dus beste Drugsvrienden van me......
Ik wil een RC's die stimulerend werkt, oppeppend, liefst euforische kantjes die niet heel erg op speed moeten lijken ( het liefst zo veeeeel mogelijk eigenlijk....hehe) maar na 2fa 3fa mislukkingen schat ik de kans gewoon extreem klein dat er nog een rc is die ik gemist heb die dat wel enigszins speed kantjes heeft dus ik heb mijn verwachtingen lager extreem gedowngrade op het moment.....
Maar daarom ben ik hier..... Misschien oh misschien is er een die ik gemist heb.........
De redenen waarom ik hier post is omda wie weet weet een van jullie een RC kent die wel die eigenschappen heeft, wel enigszins op speed lijkt, of een RC anders dan 2/3 FA die stimulerend werkt en euforische kantjes heeft een RC die mijn need for speed wegneemt.
Nogmaals een RC die in theorie op speed een heeeeeel klein beetje moet lijken naast 2FA en 3FA bestaat naar mijn weten gewoon niet, maar i could be wrong....
I NEED YOUR HELP
2-mmc heb ik nog niet geprobeerd is misschien wat heren/dames? Helaas wordt deze binnenkort verboden dus ik denk dat ik het niet eens ga kopen want kan er straks toch niet meer aankomen, dammit.
Ik zoek de volgende eigenschappen:
Een oppeppende/Een stimulerende/Een met euforische kantjes RESEARCH CHEMICAL
Desnoods..... Heb je geen antwoord? Gelieve dan een ander middel als tip geven dat geen RC is waarvan je niet ziet dat je onder invloed bent, die op speed lijkt en een middel dat geen cocaine heet ( te duur ) . Oh ja dat is ook belangrijk.... mag niet extreem duur zijn, maar goed RC's zijn dat per definitie niet :P
Heel erg bedankt mede gebruikers van me voor het lezen en ik hoop dat jullie mij goede tips kunnen geven (L)
Met Zeer Vriendlijke Groet
GebruikerVanUppers
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."