Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-ho-met en 3-mmc

4-ho-met en 3-mmc

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DurdenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Onlangs heb ik (m 45 jaar en ong. 84 kg) 2cb geprobeerd. Had niet veel ervering met tripmiddelen op paddos na, maar dat is 25 jaar geleden

1ste keer +-16mg, deed weinig, maar de nieuwsgierigheid bleef.
2de keer 24mg, dit deed al meer. Fijne mdma achtig euphorie met daarbij Subtiele visuals. Ademende voorwerpen, intensere kleuren etc. Maar vrij subtiel
3de keer 32 mg. Dit sloeg aan. Heerlijk trip. Erg genoten en ook verwondering.

Aangezien de 2cb zo beviel, zit ik te denken om vanavond 4-ho-met te nemen. Ik heb 2 pellets van 21 mg. Ik zit te denken om 1,5 pellet te nemen, +- 30 mg. Want wat ik zoal lees is dit voor de meesten een erg fijne dosis.

Maar nu mijn vraag. Ik vind 3mmc een fijne drug en lees over mdma en 2cb dst dit een fijne combi is. Nu vraag ik mij af of 3mmc en 4-ho-met goed te combineren is en wat het effect zou kunnen zijn.
Is die combi kwa effect aan te raden of is alleen 4-ho-met een betere optie.

Graag hoor ik jullie ervaringen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Durden zei:
Nu vraag ik mij af of 3mmc en 4-ho-met goed te combineren is en wat het effect zou kunnen zijn.
Is die combi kwa effect aan te raden of is alleen 4-ho-met een betere optie.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat 3-MMC en 4-HO-MET stuk minder goede combinatie is. 3-MMC heeft vrij veel affiniteit voor dopamine en samen met psychedelica kan dat paranoia veroorzaken. Ik verwacht niet de magie van MDMA + 2C-B.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Durden zei:
Onlangs heb ik (m 45 jaar en ong. 84 kg) 2cb geprobeerd. Had niet veel ervering met tripmiddelen op paddos na, maar dat is 25 jaar geleden

1ste keer +-16mg, deed weinig, maar de nieuwsgierigheid bleef.
2de keer 24mg, dit deed al meer. Fijne mdma achtig euphorie met daarbij Subtiele visuals. Ademende voorwerpen, intensere kleuren etc. Maar vrij subtiel
3de keer 32 mg. Dit sloeg aan. Heerlijk trip. Erg genoten en ook verwondering.

Aangezien de 2cb zo beviel, zit ik te denken om vanavond 4-ho-met te nemen. Ik heb 2 pellets van 21 mg. Ik zit te denken om 1,5 pellet te nemen, +- 30 mg. Want wat ik zoal lees is dit voor de meesten een erg fijne dosis.

Maar nu mijn vraag. Ik vind 3mmc een fijne drug en lees over mdma en 2cb dst dit een fijne combi is. Nu vraag ik mij af of 3mmc en 4-ho-met goed te combineren is en wat het effect zou kunnen zijn.
Is die combi kwa effect aan te raden of is alleen 4-ho-met een betere optie.

Graag hoor ik jullie ervaringen.
Klik om te vergroten...
Zoals neo al aan geeft zal dit geen hele fijne synergie geven zoals met mdma het geval is. Ikzelf vind keta op de staart van psychedelica erg fijn want die kan de trip mega goed terug naar zijn piek brengen.

Dus ik zou het niet aanraden
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Durden zei:
Ik snap dat het effect voor iedereen anders is. Want op reddit lees ik juist dat het een fijne combi is. Vooral als je de 3-mmc slikt. Verwarrend zo haha
Klik om te vergroten...
Ik heb wel eens 4-MMC en 2C-B met elkaar genomen, en dat vond ik nogal een kille space geven. Ik voelde me gestimuleerd en gefocust, en tegelijkertijd had ik wat visuals. Maar ik zou het niet psychedelisch noemen ('geest openbarend').

Terwijl de combi met MDMA en 2C-B juist heel chill is, en dat doe ik nu bijna standaard als ik MDMA inneem. Ik word dan heel sereen en rustig. Dan kan ik makkelijk een paar uur zitten en in het niks staren zonder ergens aan te denken en dat helemaal prima vinden. Gewoon even een spirituele bliss dus. Soms komt er dan een gedachte opborrelen over mezelf of mijn ervaringen en die kan ik dan accepterend en met compassie bekijken.

Dat is toch echt wel een heel andere space.

Ik wil daarbij niet zeggen dat het onmogelijk is om zo'n gestimuleerde space met wat visuals leuk te vinden. Maar imo is het toch wel echt van een andere kaliber.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb dit meerdere malen gedaan en ook 3mmc + 2cb ik ervaarde het goed maar ken ook overweldigend zijn
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#6
kan je hier wat mee?
er staan alleen 5-HO bij, en geen cathinons.

Verder weet ik wel dat 3-MMC stimulerende effecten die je hartslag en bloeddruk verhogen, terwijl 4-HO-MET psychedelische effecten heeft die je bewustzijn en perceptie veranderen. Samen kunnen deze stoffen leiden tot stress voor je hart, verwarring, angst, of psychologische overbelasting.

Met dit gezegd te hebben, denk er goed over na, goede plek met fijne mensen, en begin met lage dosis 3-MMC, zodat je hart tekeer gaat terwijl je visuals hebt van de 4-HO-MET.
Combo_2.png
B
Bunkerjunk GijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gister zon pil 4-ho-met voor het eerst genomen(20mg)
daarvoor en tijdens die trip ook 3mmc speed 4mpd en noopept gesnoept.
en echt kk hard liggen trippen, dus 4-ho-met 3mmc raad ik jullie allemaal aan!
🤪
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind 4-ho-met helemaal niks. Ik word er para van, dat heb ik niet bij gewone paddo’s of lsd. Maar goed kan aan mij liggen 🤣
D
DurdenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik snap dat het effect voor iedereen anders is. Want op reddit lees ik juist dat het een fijne combi is. Vooral als je de 3-mmc slikt. Verwarrend zo haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."