Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInslaan voor t verbod

Inslaan voor t verbod

45 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb zelf nog wat 4fma en 3fa gekocht.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nog 5g 6-APB gekocht, al had ik mezelf voorgenomen dat niet te doen. Ik kon mijn ruggengraat even niet meer vinden, dan krijg je dat. Met wat ik nu heb liggen kan ik echt wel een goed aantal jaren vooruit. Ik denk namelijk niet dat 6-APB in het circuit terecht gaat komen.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
Wtf
Je mag niks noemen met ook maar iets van een prijs dus ook niet van coolblue oid
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je maar gewoon een ban gaat worden voor je mr. chip. GEEEN links naar andere verkoopsites of yhet nou drugs is of niet. Iemand als jij zou dit heel goed moeten weten. Ik overleg nog heel even maar ben wel een beetje klaar met je langzamerhand.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mezelf zei:
Ik denk dat je maar gewoon een ban gaat worden voor je mr. chip. GEEEN links naar andere verkoopsites of yhet nou drugs is of niet. Iemand als jij zou dit heel goed moeten weten. Ik overleg nog heel even maar ben wel een beetje klaar met je langzamerhand.
Klik om te vergroten...
Doe wat je niet laten kan
Het enige wat ik erover kwijt wil : is dat ik het jammer zou vinden ik overtreedt niet bewust de regels ( denk je echt dat ik dat zou doen met de dingen die ik hier post , deel , en de dingen die ik hier op doe/leer)
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mezelf zei:
Ik denk dat je maar gewoon een ban gaat worden voor je mr. chip. GEEEN links naar andere verkoopsites of yhet nou drugs is of niet. Iemand als jij zou dit heel goed moeten weten. Ik overleg nog heel even maar ben wel een beetje klaar met je langzamerhand.
Klik om te vergroten...
Jammer, volgens mij had hij niet door wat ie deed. Wat mij betreft net iets teveel bans soms.. 😥
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mezelf zei:
Ik denk dat je maar gewoon een ban gaat worden voor je mr. chip. GEEEN links naar andere verkoopsites of yhet nou drugs is of niet. Iemand als jij zou dit heel goed moeten weten. Ik overleg nog heel even maar ben wel een beetje klaar met je langzamerhand.
Klik om te vergroten...
De link zelf heb ik niet gezien maar wat ik teruglees is het allemaal vrij onschuldig, een linkje naar een schoonmaakmiddel ofzo?

Chipje is een eigenwijze drol, maarja iemand moet het doen he :wink: (was ik op zijn leeftijd ook, maar niet verder vertellen!)

Kusje 😘

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."