Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-APB het waard of veilig bij de mdma blijven

6-APB het waard of veilig bij de mdma blijven

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er zijn al best wel wat 6-APB topics. Kijk die eerst even door zou ik zeggen.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zit zo erg na te denken of ik toch maar 6-APB aan ga schaffen. Ik ga dan wel voor gele 100mg pallet met een x breuklijn dus dat je m in 4 stukjes kan breken. Hoe kijken jullie tegen deze stof aan? Ik ken mijn dosering helemaal nog niet. Sommige mensen zeggen dat ze t helemaal niet zo stimulerend vinden. Anderen weer wel maar dat t heel constant is ipv de vlagen van mdma. Hoe kijken jullie hier tegen aan. Is het een waardige MDMA vervanger?
Morgen ga ik de keuze maken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
ReggaeBlaster zei:
Ik zit zo erg na te denken of ik toch maar 6-APB aan ga schaffen. Ik ga dan wel voor gele 100mg pallet met een x breuklijn dus dat je m in 4 stukjes kan breken. Hoe kijken jullie tegen deze stof aan? Ik ken mijn dosering helemaal nog niet. Sommige mensen zeggen dat ze t helemaal niet zo stimulerend vinden.
Klik om te vergroten...
Je blijft wel wakker van 6-APB hoor. Maar het is een wat meer loom gevoel en wat minder ecstatisch.

ReggaeBlaster zei:
Anderen weer wel maar dat t heel constant is ipv de vlagen van mdma. Hoe kijken jullie hier tegen aan. Is het een waardige MDMA vervanger?
Klik om te vergroten...
Ik vind 6-APB zeer nice voor een feestje. Mijn voorkeur gaat uit naar MDMA, maar ik vind die drug wat klef. Dus op een feestje kies ik vaak liever voor 6-APB om de sociale interactie wat meer normaal te houden zeg maar :tearsofjoy:
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vertrouw die pellets eigenlijk nooit want wie zegt dat het daadwerkelijk 100mg is wat die pellet bevat.
6-APB is op een festival echt wel mij favo. Mede door de langere redelijk stabiele werking en inderdaad de iets minder gedwongen "ik ben zo blij dat je er bent" en "ik hou van jou". Ook de come down is prettiger, het crasht hier zo. Maarja, wel plafonddienst helaas maar als je die incalculeert overleef je dat ook nog wel.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Het was beter om het in poedervorm te bestellen. Daarvan een beetje naar een testcentrum te brengen. Maar ja, nu te laat. Laatste dag dat de meeste vendors deze bestelling nog op zullen gaan nemen. Ik heb zelf ooit een keer een sample-pellet van een vendor ontvangen bij een andere bestelling en ik moet zeggen dat die wel zéér goed werkte. Dagje zomerfeesten @ vierdaagse Nijmegen ging als een speer voorbij. Die dag 30 kilometer gelopen / gedanst door en rondom de stad volgens de fitnesstracker. De pellet zou 120 mg. volgens de vendor bevatten. Dit voelde ook wel zo. Normaal gesproken weet ik eigenlijk vaak niet meer hoeveel 6-apb ik er op een avondtje stappen doorheen jaag. Ik denk/vind zelf altijd een kleine bescheiden hoeveelheid... Met MDMA kristallen was het vaak helemaal stuurloos en gaan tot het naadje en bleef ik maar "bijpakken". Met 6-apb gaat dat toch net iets soepeler allemaal. Merk ook wel dat ik me op 6-apb vaker stoor aan mensen die helemaal laveloos op de drugs gaan op een feestje. Dan denk ik, man man man of vrouw... doe ff tandje minder. Terwijl ik er zelf eigenlijk er ook zo bij rondliep. Dat hele "wause" gevoel mis ik totaal niet op de 6-apb. De high is gewoon prettig en de energie is fijn en "normale" gesprekken voeren (voor zover normaal is tijdens een rave) lukken nog gewoon. Ogen dicht op de dansvloer met een goede dosis 6-apb geeft ook mooie visuals vaak. Dus ja, terug naar de vraag: MDMA of 6-apb... voor mij wint 6-apb.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Je blijft wel wakker van 6-APB hoor. Maar het is een wat meer loom gevoel en wat minder ecstatisch.


Ik vind 6-APB zeer nice voor een feestje. Mijn voorkeur gaat uit naar MDMA, maar ik vind die drug wat klef. Dus op een feestje kies ik vaak liever voor 6-APB om de sociale interactie wat meer normaal te houden zeg maar :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
"Normaal zeg ik dit nooit maar ik hou echt van je man. Ik wil echt dat je dit weet man. Ik waardeer onze vriendschap zo erg bro. Dat ik het normaal nooit zeg betekent niet dat het niet zo is, dat weet je hè? Oké love you man...Tik em aan :handfist:

Nee maar serieus je weet hoe erg ik om je geef?"
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
"Normaal zeg ik dit nooit maar ik hou echt van je man. Ik wil echt dat je dit weet man. Ik waardeer onze vriendschap zo erg bro. Dat ik het normaal nooit zeg betekent niet dat het niet zo is, dat weet je hè? Oké love you man...Tik em aan :handfist:

Nee maar serieus je weet hoe erg ik om je geef?"
Klik om te vergroten...
Ja dat dus 😂
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
"Normaal zeg ik dit nooit maar ik hou echt van je man. Ik wil echt dat je dit weet man. Ik waardeer onze vriendschap zo erg bro. Dat ik het normaal nooit zeg betekent niet dat het niet zo is, dat weet je hè? Oké love you man...Tik em aan :handfist:

Nee maar serieus je weet hoe erg ik om je geef?"
Klik om te vergroten...

Looooool iedere M-gebruiker herkent dit. 🤣
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Looooool iedere M-gebruiker herkent dit. 🤣
Klik om te vergroten...
En zijn/haar omstanders
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
En zijn/haar omstanders
Klik om te vergroten...

Bij deze “Superman” was het niet te missen!!




😟😳😳🫣🤭🤭
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Bij deze “Superman” was het niet te missen!!




😟😳😳🫣🤭🤭
Klik om te vergroten...
Vind het altijd zo sneu als mensen zo gefilmd worden....
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
MarcieMarc zei:
Vind het altijd zo sneu als mensen zo gefilmd worden....
Klik om te vergroten...
Daar heb je zeker een punt!
Blij dat dat vroeger niet was!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Daar heb je zeker een punt!
Blij dat dat vroeger niet was!
Klik om te vergroten...

Dan was hij heel niet opgevallen tussen alle andere wauzen.

Vroeger was het een veel grotere bende op straat en in de stad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."