#1
Er zijn al best wel wat 6-APB topics. Kijk die eerst even door zou ik zeggen.
Je blijft wel wakker van 6-APB hoor. Maar het is een wat meer loom gevoel en wat minder ecstatisch.Ik zit zo erg na te denken of ik toch maar 6-APB aan ga schaffen. Ik ga dan wel voor gele 100mg pallet met een x breuklijn dus dat je m in 4 stukjes kan breken. Hoe kijken jullie tegen deze stof aan? Ik ken mijn dosering helemaal nog niet. Sommige mensen zeggen dat ze t helemaal niet zo stimulerend vinden.
Ik vind 6-APB zeer nice voor een feestje. Mijn voorkeur gaat uit naar MDMA, maar ik vind die drug wat klef. Dus op een feestje kies ik vaak liever voor 6-APB om de sociale interactie wat meer normaal te houden zeg maarAnderen weer wel maar dat t heel constant is ipv de vlagen van mdma. Hoe kijken jullie hier tegen aan. Is het een waardige MDMA vervanger?
"Normaal zeg ik dit nooit maar ik hou echt van je man. Ik wil echt dat je dit weet man. Ik waardeer onze vriendschap zo erg bro. Dat ik het normaal nooit zeg betekent niet dat het niet zo is, dat weet je hè? Oké love you man...Tik em aanJe blijft wel wakker van 6-APB hoor. Maar het is een wat meer loom gevoel en wat minder ecstatisch.
Ik vind 6-APB zeer nice voor een feestje. Mijn voorkeur gaat uit naar MDMA, maar ik vind die drug wat klef. Dus op een feestje kies ik vaak liever voor 6-APB om de sociale interactie wat meer normaal te houden zeg maar![]()
Ja dat dus 😂"Normaal zeg ik dit nooit maar ik hou echt van je man. Ik wil echt dat je dit weet man. Ik waardeer onze vriendschap zo erg bro. Dat ik het normaal nooit zeg betekent niet dat het niet zo is, dat weet je hè? Oké love you man...Tik em aan
Nee maar serieus je weet hoe erg ik om je geef?"
"Normaal zeg ik dit nooit maar ik hou echt van je man. Ik wil echt dat je dit weet man. Ik waardeer onze vriendschap zo erg bro. Dat ik het normaal nooit zeg betekent niet dat het niet zo is, dat weet je hè? Oké love you man...Tik em aan
Nee maar serieus je weet hoe erg ik om je geef?"
En zijn/haar omstandersLooooool iedere M-gebruiker herkent dit. 🤣
En zijn/haar omstanders
Vind het altijd zo sneu als mensen zo gefilmd worden....Bij deze “Superman” was het niet te missen!!
😟😳😳🫣🤭🤭
Daar heb je zeker een punt!Vind het altijd zo sneu als mensen zo gefilmd worden....
Daar heb je zeker een punt!
Blij dat dat vroeger niet was!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."