Hallo medepsychonauten,
Ten eerste: WAAAAUUUUUWW!!!!
Maak niet de vergissing 5-meo DMT te vergelijken met wat ik noem: "normale" DMT (n,n DMT dus).
Ik heb het nu in totaal 5x gehad en ik snap helemaal waarom het "the God molecule" wordt genoemd
![:)]()
Ik ben echt heel ver geweest op dit magische middel en inderdaad dit is totaal niet vergelijkbaar met de mooie discoplaatjes die je ziet bij normale DMT (n,n dus) bij dit middel word je inderdaad God! (voor je gevoel in ieder geval) Het is bijna onbeschrijvelijk hoeveel je meemaakt in 20-25 minuten tijd, ik had het gevoel alsof ik dood was en dat het hele universum zijn ware gezicht liet zien... Ik was helemaal niet bang ofzo, maar het is ongelovelijk indrukwekkend en zeker niet voor de standaard postzegellikker (Lsd) want naar mijn mening is er geen middel die dit kan overtreffen.
Toen het uitgewerkt was voelde ik me geestelijk gigantisch gegroeid en supervrolijk!
Maar pas op met dit spul hoor, als je nog nooit "normale" DMT hebt geprobeerd, doe dat dan eerst maar eens, ik kan me wel heel goed voorstellen dat iemand behoorlijk kan doordraaien van 5-meo.
Conclusie bij mezelf: het is het heftigste middel dat ik ooit heb gebruikt en wat ben ik blij dat ik dat heb gedaan
![:)]()
Groeten van God, oh ik bedoel Jos lol.
Klinkt goed kerel!
Ik moet een een beetje lachen om het feit dat je hier lid bent geworden met de nick God om te posten hoe goddelijk je 5-MeO-DMT ervaring was!
Ik heb zelf enkele N,N-DMT ervaringen, en die waren bijzonder indrukwekkend maar toch ook wel écht heftig. Ik vind “mooie discoplaatjes” dan ook een gevaarlijke omschrijving. Een N,N-DMT doorbraak gaat écht wel effe wat dieper dan dat. De eerste keer ben ik existentieel tot in de kern afgebroken - niet subtiel, niet geleidelijk, niet zacht, oooh nee -
no mercy. Ik heb dit niet als iets negatiefs ervaren, maar het was wel zodanig ingrijpend dat er een “voor” en een “na” DMT is voor mij. Ik kan nooit meer terug naar de Roze Olifant voor dat grote life event, het heeft me blijvend veranderd. “Mooie discoplaatjes” doet het zó tekort dat ik dat even wilde nuanceren, haha, al snap ik misschien ik wel wat je bedoelt: de bijzonder complexe visuals.
En klopt, over het algemeen/gemiddeld wordt 5-MeO-DMT als nóg intenser ervaren dan N,N. Ten eerste is het fysiek al zwaarder en wat riskanter. Ten tweede is de kans op een serieuze traumatische ervaring bij 5-MeO iets groter dan bij N,N (maar alsnog klein).
Er zijn mensen die het zo overweldigend vonden ze spijt hebben dat ze het hebben gedaan, omdat ze achteraf toch liever niet hadden geweten wat ze nu te weten zijn komen. Echter zijn er ook (zeer) ervaren psychonauten die het één niet perse als meer of minder heftig/moeilijk ervaren dan het ander. Gewoon verschillend.
@Proxima? Ik dacht dat jij dit ooit beweerde? Met daarbij de vergelijking: “Met N,N-DMT zit je een zieke achtbaan, met 5-MeO-DMT bén je die achtbaan”. (Jaja, ik heb goed opgelet.) 🤓
Ik heb ‘the God Molecule’ al jaren liggen, maar ben teveel een schijtluis. Wie weet ooit, met veilige sitter, wie weet nooit. Eerst nog maar eens wat meer experimenteren met ‘the Spirit Molecule’.
Kun je evt. nog iets meer/uitgebreider vertellen over jouw ervaringen met beide middelen? Alleen als je wil, hoor. Ik vind dit onderwerp altijd eindeloos fascinerend, dus ik wil dan nog wel eens doordraven, lol. :’)