Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat nu ?

Wat nu ?

42 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
dzN zei:
Dit hebben we geprobeert. Maar zo ik hier boven vermeld heb, zei ze dat ze me niet kon missen, als ze me zag wou ze me kussen. Daarom zei ze: We kunnen elkaar een tijdje niet zien.

Haar vriend heeft mij verwijderd vn haar msn. En ik ga haar geen sms sturen als ze nog in de ardennen zit alleen met haar vriend..

Ja het voelt meer aan als een verlies, omdat ik meer met haar heb gehad, ik heb gevoelens voor haar...Ik mis haar als luisterend oor, maar ook haar liefde.
Klik om te vergroten...
Begrijpelijk, maar besef wel dat het op deze manier ook niet door kan gaan. Ze kwetst je op emotioneel gebied door met die andere gozert het bed te delen / een relatie te hebben, en als ze van nature al polygamistisch is kun je er misschien beter een punt achter zetten, hoe moeilijk dat ook zal zijn. Tenzij je er totaal geen probleem mee hebt dat ze van 'twee walletjes' wil eten, maar je berichen duiden daar niet op.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#2
Solidius zei:
dzN zei:
Dit hebben we geprobeert. Maar zo ik hier boven vermeld heb, zei ze dat ze me niet kon missen, als ze me zag wou ze me kussen. Daarom zei ze: We kunnen elkaar een tijdje niet zien.

Haar vriend heeft mij verwijderd vn haar msn. En ik ga haar geen sms sturen als ze nog in de ardennen zit alleen met haar vriend..

Ja het voelt meer aan als een verlies, omdat ik meer met haar heb gehad, ik heb gevoelens voor haar...Ik mis haar als luisterend oor, maar ook haar liefde.
Klik om te vergroten...
Begrijpelijk, maar besef wel dat het op deze manier ook niet door kan gaan. Ze kwetst je op emotioneel gebied door met die andere gozert het bed te delen / een relatie te hebben, en als ze van nature al polygamistisch is kun je er misschien beter een punt achter zetten, hoe moeilijk dat ook zal zijn. Tenzij je er totaal geen probleem mee hebt dat ze van 'twee walletjes' wil eten, maar je berichen duiden daar niet op.
Klik om te vergroten...

Daar geef ik je gelijk Solidius. Als ze het 1 x doet zal ze het nog doen.

Maar :
...daarna een gesprek aangaan van lieverd ok dit dat maar hoe kan ik er zeker van zijn dat jij hetzelfde niet bij mij doet? En dan haar laten beloven dat als ze ooit verliefd op een ander wordt ze het meteen zegt etc. dat verhoogt je credibility.. en dan proberen een relatie aan te gaan hè... :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Daar zie ik ook mogelijkheid in.

Ik heb nog wel wat tijd voor er over na te denken. Maar dit meisje heeft zoveel voor mij betekend, en ze heeft me gekwets. Maar ze heeft het het er waarschijnlijk ook wel beetje moeilijk mee...

Wie zegt trouwens dat ze nog terug komt?! Is niet zeker hé ... Nou ja! Wie weet leer ik ondertussen geen nieuwe meid kennen :).
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit soort meiden moet je gewoon van afblijven, of gevoelens wegdenken en erop los geilpompen. Jammer voor ze, maar dit soort valt gewoon niet te redden.
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#4
Angramar Temenos zei:
Dit soort meiden moet je gewoon van afblijven, of gevoelens wegdenken en erop los geilpompen. Jammer voor ze, maar dit soort valt gewoon niet te redden.
Klik om te vergroten...

geilpompen?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, hun visbak spoelen met zaad.
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindgamer zei:
Ja, hun visbak spoelen met zaad.
Klik om te vergroten...

rrright, was dat een poging tot grappig zijn, of gewoon een infantiel karakter dat naar boven komt?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tja, ik heb last van een diepgewortelde haat voor vrouwen i think..

Nee, hoor. Alle vrouwen zijn schatjes, net als dat alle mannen schatjes zijn :)

En dat was geen humor, maar gewoon de waarheid.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Wat je ook kunt doen, is die gast aan de spuit krijgen. Dan is die binnen een jaartje of dood of aan het afkicken, en ben je van hem af :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

niet zo grappig
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#9
beter laat dan nooit
Wie weet leer ik ondertussen geen nieuwe meid kennen .
Klik om te vergroten...


oppassen dus, je bent nu dus makkelijk verleidbaar.. kom je snel met meiden aan die gewoon weg niet aan jou verwachtingen voldoen!

klinkt voor mij als een bekend verhaal en ik heb mijn uitvlucht in een nieuwe vriendin gevonden, het constante balspelletje van links naar rechts en dan weer niet weten waar je je bevind moest maar eens opgehouden zijn. ik heb het haar verteld zoals het me zat en heb toen ook alles achter me gelaten, achteraf een van de meest aansterkende momenten van de hele relatie.
natuurlijk kun je je ook ergens anders op gaan richten, denk hierbij niet aan computters oid. maar gewoon extra veel met je vrienden afspreken of iets creatiefs ondernemen, zo ben ik zonder enig verstand van puchjes zo'n ding uit elkaar aan het trekken geweest en heb aan het einde van het project alle frustratie eruit gewerkt..
bedenk het bij jezelf.
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#10
mij werd altijd gezegd:
maak je niet druk om die dode vis, de hele zee zit ermee vol ! je hoeft alleen je hengen uit te werpen en dan met alle rust wachten.

cliché aber nicht passé.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
edwin__ zei:
mij werd altijd gezegd:
maak je niet druk om die dode vis, de hele zee zit ermee vol ! je hoeft alleen je hengen uit te werpen en dan met alle rust wachten.

cliché aber nicht passé.
Klik om te vergroten...
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallo, ik moet men verhaal gewoon aan iemand kwijt. Dus doe ik het hier maar...

Ik had een goeie vriendin, dat vroeger men liefje was. We vertelde alles aan elkaar, ja we praten veel enz..

Na een tijdje leerde ik haar een vriend van me kennen, daar groeide een relatie uit.

Maar de vriendschap tussen mij & haar bleef bestaan. Na een tijdje vroeg ze voor af te spreken.

Dat deden we dan, en ze vertelde me dat ze gevoelens voor me had, nog steeds,.. maar ik met mijn blinde kop zag dit niet in natuurlijk ! :(

Toen kuste ze me. En realiseerde ik me dat ik ook gevoelens voor had. Dit bleef zo voortduren voor enkele dagen. Er was dan ook meer dan kussen...

Na een tijdje begon ze te twijfele of ze nog voort wou gaan met haar lief. Daarom maakte ze het uit, maar hij begon te wenen. Daarom zei ze : ik geef je nog één kans.

Ze vertelde me alles over hem: Ik mag niet uitgaan zonder hem, ik moet op een bepaald uur thuis zijn, ik mag niet meer met mijn vriendinnen omgaan, hij was zeer bazig ( ze had er dan ook wel wat bang vn),...

Na 2 dagen was ik dan met haar aant praten op msn, en vertelde ze me dat ze me niet wou verliezen als vriend. Dus bleven we vrienden. Na een dag zag ik haar, en na dien zei ze, ik wou je kussen, ik kan niet zonder je. Daarna was haar liefje bij haar, ze deed alsof dat ze int sliep viel en kwam naar mij! ze kon zelfs geen sex meer met hem hebben.

Die zelfde avond bleef ze slapen, ik vertelde haar dat ik respect wou tonen voor haar en daarom niet direct sex wou hebben. Ze vertelde me dat ze het ging uitmaken, dat ze voor mij ging kiezen,...Dus dacht wat maakt het uit...

Na dit vertelde ze haar lief dat ze gevoelens voor mij had. Hij begon mij zwart te maken, en zij geloofde hem. Toch ging het tussen ons voort. Dan maakte ze het weer uit met hem.

Weer kwam die gast wenend achter haar.. en weer verkeerde ze.

Ze vertelde me ; ik zie je liever, maar ik twijfel gewoon te hard.

Ik vroeg wrm? ze vertelde me: ik heb medelijden met hem, en ook een verleden. En ook wat toekomst: Hij zal dingen doen dat jij nooit voor mij zal doen ( denk ik ) ... Zo koopte hij voor haar een boeket bloemen, een reisje samen naar parijs, en nu zijn ze samen naar de ardennen.

De jongen vertelde haar dat hij ging veranderen voor haar.. Maar hij zal later toch zelf de oude worden!

Die jongen had mij dan ook vn haar msn verwijderd. Maar zij voegde me trg toe en ze wou met mij praten, ze wou wat er tussen ons was, dat dat niet verdween.

Ik zei : je verteld hem alles, of ik doe het. Ze vertelde haar liefje dan dat we gekust hadden, en ze maakte mij ook wijs da ze verteld had dat we sex hadden gehad!

Maar later hoorde ik dat ze het ontkende.. Daarom zit ik hier nu ... ik heb ruzie met haar.

Ik weet geen raad met mezelf. Ik wil ze elke dag sturen. pffff

ik heb zoveel vragen...

- Denkt ze nog aan mij ?

- Komt ze terug? ( zeker als die gast weer de oude word )

- Als ze mij dan toch liever zag: wrm koos ze dan niet voor mij ?

ppffff.. Graag jullie raad/mening!

alvast bedankt
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#13
oja nog stukje vergeten!:

Ze was dus aant twijfelen en ze zei ja morgen maak ik men uiteindelijke beslissing:

Dus die gast kwam naar haar... Hij zag haar eerst..Dit vond ik ook weel voordeel voor hem. Mij zag ze erna niet meer! Ze zei: ik wil je nu ff niet zien. Ik ben ze enkele keren tegen gekomen... pff:confused:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Verloren zaak joch. Ik ken dit soort vrouwen. Ze hebben een dwangmatige behoefte om misbruikt te worden.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Verloren zaak joch. Ik ken dit soort vrouwen. Ze hebben een dwangmatige behoefte om misbruikt te worden.
Klik om te vergroten...


Mmm dus ik moet niet hopen dat ze aan me denkt...pfff..

kan haar beter vergeten zeker... :confused:

Wat bedoeld je met "Ze hebben een dwangmatige behoefte om misbruikt te worden"?
j
jelliesLid
01-01-2024, 00:00
#16
hey

ik denk dat ze het wel leuk vind al die aandacht!
ze zal best iets voor je voelen maar toch blijft ze bij haar vriend..
ik zou me gewoon terugtrekken en nix meer laten horen..ze maakt gewoon misbruik van je.
denk dat er een veel leuker meisje voor je rondloopt dan dat je zo n chick moet delen met een andere vent
ik zou niets meer laten horen..als ze echt zo gek op je is dumpt ze die boy wel :wink:
ben benieuwd.

succes verder!
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik ga ze gewoon negeren dan..

men vrienden zeggen ook , als het misgaat , of hij veranderd terug, zal ze wel snel genoeg bij jou zijn!
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Stel een ultimatum voor haar, zet je voet neer, laat je niet zo heen en weer geslingerd worden. Laat het haar echt uit maken en zo niet, negeren die hap. Ze komt idd aandacht tekort.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#19
iemand nog raad?

:(
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat je ook kunt doen, is die gast aan de spuit krijgen. Dan is die binnen een jaartje of dood of aan het afkicken, en ben je van hem af :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."