#1
Mindgamer zei:Mocht er ijs liggen op het water, dan ben ik de sadist die mensen in een lek duwt om ze vervolgens langzaam te zien sterven terwijl ze je smekend en angstig aankijken![]()
Nee, kelen dicht knijpen heb ik weleens gedaan. Sterker nog; ik doe het gewoon als die kutten beginnen te trillen, het is als het ware een soort van automatisme geworden. Maak me geen ene fuck uit als ze het niet prettig vinden, zolang ik het maar leuk vind.
sick man