#1
had wel willen gaan...maarja moest werken ![:(]()
hahaha die friemelwand is echt vreselijkdarklord667 zei:Ik ben afgelopen vrijdag geweest. Ik vond veel stands wel een beetje hetzelfde. Al vond ik het wel gaaf dat je keuze uit HEEL veel dingen had. Heb er verder niks gekocht, en mijn vriendin zo'n joint met kruiden, wat lustopwekkend zou moeten zijn, weet zo niet meer wat voor kruiden het waren. Maar nog niet geprobeerd. Ik had op zich ook nog wel dat doolhof willen zien met de friemelwand. Maar het was allemaal vrij duur.
Ellesdee zei:hahaha die friemelwand is echt vreselijkdarklord667 zei:Ik ben afgelopen vrijdag geweest. Ik vond veel stands wel een beetje hetzelfde. Al vond ik het wel gaaf dat je keuze uit HEEL veel dingen had. Heb er verder niks gekocht, en mijn vriendin zo'n joint met kruiden, wat lustopwekkend zou moeten zijn, weet zo niet meer wat voor kruiden het waren. Maar nog niet geprobeerd. Ik had op zich ook nog wel dat doolhof willen zien met de friemelwand. Maar het was allemaal vrij duur.
staan vaak alleen maar vieze (oude) mannetjes aan de andere kant![]()
darklord667 zei:Wij waren 42.50 in totaal kwijt voor 2 tickets inclusief service kosten. En er waren twee gratis shows toen we er waren. Een bondage show, en een show wat telkens afgewisseld werd door nieuwe mensen. En de rest moest je allemaal extra voor betalen..
Ja he? Ben nogal nieuwsgierig aangelegd van nature en aangezien ik iemand ben die de daad bij het woord voegt kun je wel zeggen dat ik heel veel mee gemaakt heb. Gelukkig is er ook een hoop wat ik nog nooit meegemaakt heb dus heb ik nog werk te doen.Lauu zei:jij hebt ook al veel meegemaakt Drientje![]()
Drientje zei:Lauu zei:Gelukkig is er ook een hoop wat ik nog nooit meegemaakt heb dus heb ik nog werk te doen.![]()
Nou, ik ga zometeen naar Amsterdam naar de Jellineck kliniek dat heb ik nog nooit gedaan, en daarna ontmoet ik iemand die ik nog nooit ontmoet heb maar wel 1x gezien en het einde van deze februair ga ik samen met Vode naar een meeting van allemaal SM mensen wat ik ook nog nooit gedaan heb.Lauu zei:Drientje zei:Lauu zei:Gelukkig is er ook een hoop wat ik nog nooit meegemaakt heb dus heb ik nog werk te doen.![]()
niet alleen jij...denk ook aan met wie je het doet :P
is er iets wat jij nog niet heb gedaan? :P
spannendDrientje zei:Nou, ik ga zometeen naar Amsterdam naar de Jellineck kliniek dat heb ik nog nooit gedaan, en daarna ontmoet ik iemand die ik nog nooit ontmoet heb maar wel 1x gezien en het einde van deze februair ga ik samen met Vode naar een meeting van allemaal SM mensen wat ik ook nog nooit gedaan heb.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."