Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKamasutrabeurs

Kamasutrabeurs

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
darklord667Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha, dat heb ik niet meegemaakt. Dan had ik mij inderdaad ook doodgelachen, maar was toch wel verbaast hoeveel " normale" mensen er liepen. Had verwacht dat dat anders zou zijn.
d
darklord667Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Is er iemand geweest? En zoja, hoe was het?
Ik ben samen met mijn vriendin en twee vrienden heen geweest afgelopen vrijdag. We waren er allemaal nog nooit geweest en wel benieuwd. Het was allemaal erg duur, maar we wilden toch een show meemaken. Uiteindelijk hadden we besloten om naar het sexplosief theater te gaan.

En dat was zeker lachen en de moeite waard, want ik ben daar uit het publiek gepikt voor een lapdance, waar ik in eerste instantie door overrompelt werd, haha. Maar toch weer iets meegemaakt wat ik niet snel weer mee zal maken :grin:.
d
darklord667Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben afgelopen vrijdag geweest. Ik vond veel stands wel een beetje hetzelfde. Al vond ik het wel gaaf dat je keuze uit HEEL veel dingen had. Heb er verder niks gekocht, en mijn vriendin zo'n joint met kruiden, wat lustopwekkend zou moeten zijn, weet zo niet meer wat voor kruiden het waren. Maar nog niet geprobeerd. Ik had op zich ook nog wel dat doolhof willen zien met de friemelwand :grin:. Maar het was allemaal vrij duur.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
yeps :grin:

ben nog niet zo lang terug

was leuk, heb me goed vermaakt, wat dingetjes gekocht.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb me daar eens dood gelachen op de wc's stonden ze gewoon te rukken bij de pisbakken... :tearsofjoy:

Ben er snel weer weggegaaan, zulke dingen hoef ik echt niet te zien.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
darklord667 zei:
Ik ben afgelopen vrijdag geweest. Ik vond veel stands wel een beetje hetzelfde. Al vond ik het wel gaaf dat je keuze uit HEEL veel dingen had. Heb er verder niks gekocht, en mijn vriendin zo'n joint met kruiden, wat lustopwekkend zou moeten zijn, weet zo niet meer wat voor kruiden het waren. Maar nog niet geprobeerd. Ik had op zich ook nog wel dat doolhof willen zien met de friemelwand :grin:. Maar het was allemaal vrij duur.
Klik om te vergroten...
hahaha die friemelwand is echt vreselijk

staan vaak alleen maar vieze (oude) mannetjes aan de andere kant :(
d
darklord667Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat had ik aan de ene kant al verwacht, dat er alleen maar vieze mannetjes zouden zijn :grin:. Die liepen er trouwens wel veel rond haha.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ellesdee zei:
darklord667 zei:
Ik ben afgelopen vrijdag geweest. Ik vond veel stands wel een beetje hetzelfde. Al vond ik het wel gaaf dat je keuze uit HEEL veel dingen had. Heb er verder niks gekocht, en mijn vriendin zo'n joint met kruiden, wat lustopwekkend zou moeten zijn, weet zo niet meer wat voor kruiden het waren. Maar nog niet geprobeerd. Ik had op zich ook nog wel dat doolhof willen zien met de friemelwand :grin:. Maar het was allemaal vrij duur.
Klik om te vergroten...
hahaha die friemelwand is echt vreselijk

staan vaak alleen maar vieze (oude) mannetjes aan de andere kant :(
Klik om te vergroten...

Glory hole ?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
zoiets idd

friemelwand (waarbij je niet hoeft te weten wie je verwent of wie jóu verwend),
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kost dat nog apart geld om de "friemelwand" te befriemelen/bekijken? Zou toch echt belachelijk zijn. Je betaald een aardig bedrag(je) intree en dan op de beurs zelf ook nog van alles apart moeten betalen? Voor produckten snap ik dat maar voor shows? Het is toch dat een beurs wordt op gezet om reclame te maken, (nieuwe) producten te promoten? Anders kun je het beter (erotiek)markt noemen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alleen, als ik er niet met familie heen ga. Stel je toch eens voor :openmouth:
d
darklord667Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Wij waren 42.50 in totaal kwijt voor 2 tickets inclusief service kosten. En er waren twee gratis shows toen we er waren :tongueout:. Een bondage show, en een show wat telkens afgewisseld werd door nieuwe mensen. En de rest moest je allemaal extra voor betalen..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
darklord667 zei:
Wij waren 42.50 in totaal kwijt voor 2 tickets inclusief service kosten. En er waren twee gratis shows toen we er waren :tongueout:. Een bondage show, en een show wat telkens afgewisseld werd door nieuwe mensen. En de rest moest je allemaal extra voor betalen..
Klik om te vergroten...

Niet zeuren, sex is big buisness, natuurlijk betaal je altijd te veel! :P.
d
darklord667Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hehe, ik zeur er toch ook niet over :P?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben er vorig jaar geweest en ik moet zeggen, ik ben er niet een beter of ander mens van geworden, ook heb ik niets gezien wat ik nog niet wist/had (alleen die toen geïntroduceerde neukstoel was wel grappig, een soort schommel stoel waar steeds een dildo naar boven kwam als je schommelde)verder vind ik de bezoekers wel erg oke. Gezellig met heel veel mensen gepraat en inderdaad veel 'vieze' mannetjes, maar wat wil je? En oh, geil worden op een kamasturabeurs? Dan ben je niets gewend volgens mij. Ik zie op in gemiddelde seks reclame meer om geil van te worden...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
jij hebt ook al veel meegemaakt Drientje :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lauu zei:
jij hebt ook al veel meegemaakt Drientje :wink:
Klik om te vergroten...
Ja he? Ben nogal nieuwsgierig aangelegd van nature en aangezien ik iemand ben die de daad bij het woord voegt kun je wel zeggen dat ik heel veel mee gemaakt heb. Gelukkig is er ook een hoop wat ik nog nooit meegemaakt heb dus heb ik nog werk te doen. :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Lauu zei:
Gelukkig is er ook een hoop wat ik nog nooit meegemaakt heb dus heb ik nog werk te doen. :wink:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

niet alleen jij...denk ook aan met wie je het doet :P

is er iets wat jij nog niet heb gedaan? :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lauu zei:
Drientje zei:
Lauu zei:
Gelukkig is er ook een hoop wat ik nog nooit meegemaakt heb dus heb ik nog werk te doen. :wink:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

niet alleen jij...denk ook aan met wie je het doet :P

is er iets wat jij nog niet heb gedaan? :P
Klik om te vergroten...
Nou, ik ga zometeen naar Amsterdam naar de Jellineck kliniek dat heb ik nog nooit gedaan, en daarna ontmoet ik iemand die ik nog nooit ontmoet heb maar wel 1x gezien en het einde van deze februair ga ik samen met Vode naar een meeting van allemaal SM mensen wat ik ook nog nooit gedaan heb. :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Nou, ik ga zometeen naar Amsterdam naar de Jellineck kliniek dat heb ik nog nooit gedaan, en daarna ontmoet ik iemand die ik nog nooit ontmoet heb maar wel 1x gezien en het einde van deze februair ga ik samen met Vode naar een meeting van allemaal SM mensen wat ik ook nog nooit gedaan heb. :wink:
Klik om te vergroten...
spannend :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."