#1
tja,wat moet ik daar nou van zeggen,no hard feelings man...maar ik vind die uitscheldmeningen maar niks,hoe kan je iemand beoordelen zonder hem/haar echt te kennen en hoe kon je mij beoordelen op amper een paar quotes?jtja,ik veronderstel dat het gewoon hier soms zo hoort merk ik,ik heb internet altijd een beetje verwarrend gevonden weet jé,het is niet echt mijn ding...maarja,ik moet een beetje leren minder van aantrekken van dat schelden,i guess
,tja over die mannen met ballen...heum ik knap totaal af op mannen die stoer doen en geen respect ofzo toont tegen de medemens...ik lach veel liever,that's just me!!!
,tja over die mannen met ballen...heum ik knap totaal af op mannen die stoer doen en geen respect ofzo toont tegen de medemens...ik lach veel liever,that's just me!!!
niet dan...??? 