Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoversekste wereld

oversekste wereld

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#1
tja,wat moet ik daar nou van zeggen,no hard feelings man...maar ik vind die uitscheldmeningen maar niks,hoe kan je iemand beoordelen zonder hem/haar echt te kennen en hoe kon je mij beoordelen op amper een paar quotes?jtja,ik veronderstel dat het gewoon hier soms zo hoort merk ik,ik heb internet altijd een beetje verwarrend gevonden weet jé,het is niet echt mijn ding...maarja,ik moet een beetje leren minder van aantrekken van dat schelden,i guess :rolleyes: ,tja over die mannen met ballen...heum ik knap totaal af op mannen die stoer doen en geen respect ofzo toont tegen de medemens...ik lach veel liever,that's just me!!!
q
quattroLid
01-01-2024, 00:00
#2
cronos zei:
tja,wat moet ik daar nou van zeggen,no hard feelings man...maar ik vind die uitscheldmeningen maar niks,hoe kan je iemand beoordelen zonder hem/haar echt te kennen en hoe kon je mij beoordelen op amper een paar quotes?jtja,ik veronderstel dat het gewoon hier soms zo hoort merk ik,ik heb internet altijd een beetje verwarrend gevonden weet jé,het is niet echt mijn ding...maarja,ik moet een beetje leren minder van aantrekken van dat schelden,i guess :rolleyes: ,tja over die mannen met ballen...heum ik knap totaal af op mannen die stoer doen en geen respect ofzo toont tegen de medemens...ik lach veel liever,that's just me!!!
Klik om te vergroten...


heee kijk dat vind ik nou top!! nou begrijp ik jou ook een beetje beter cronos. tsja wat betreft het internet, het maakt de wereld anders en voor veel mensen telt het gevoel niet werkelijk als je zoveel aanbod om te communiceren hebt en reakties krijgt ,zoals hier. je kent tenslotte de mens niet die erachter zit. het is veelal slechts een bevrediging van zijn/haar een of andere tekortkoming of een simpel tijdsverdrijf. voor waardevolle gesprekken ga ik dan ook liever ergens heen waar ik mensen kan treffen. communiceren in het internet zegt mij eerlijk gezegd ook niet zoveel tenzij ik informatie zoek of delen wil. dan houdt het ook wel op hoor. en zo een forum als dit is eigenlijk wel grappig als je ziet wat ze hier af en toe schrijven toch? denk dat het voor de helft geen uitspraken zijn die je in het openbaar zou doen en wie weet hoevelen er stoned voor hun beeldschermpje zitten :mrgreen: niet dan...???

oh ja een ding wil ik nog kwijt en dat is ook zo typisch van al die schrijverij. als ik het heb over mensen met ballen bedoel ik dat ze stevig in hun schoenen staan. en deze mensen zouden ons landje eens op een intelligente en werkelijk leidende manier weer een beetje terug op orde kunnen brengen met betrekking tot het hier gestelde oorspronkelijke onderwerp. das dus slechts een gedachtegang en als mening voorheen door mij geformuleerd. het wordt echter niet door iederen zo gelezen of begrepen. typisch internet :mrgreen:

laat het je goed gaan cronos!!
:wave:
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cronos je Quotes zijn best verwarrend, maar ik begrijp wat je bedoeld.In vergelijking bij de meeste vrouwen,ben ik een buitenbeentje.Ik ben vanaf mijn 17 jaar ontmaagd geweest door een jongen(jawel),nu ben ik 1 week geleden 25 jaar gekomen en ik heb(nog) maar met 5 personen intieme sex gehad.Wat de meeste mensen bezielt om zomaar hun lichaam aan veel of zoveel verschillende mannen(of vrouwen) te laten gebruiken,snap ik nou niet echt.Ervaring opdoen?Reken van mij maar aan,dat je meer ervaring leert met een vaste partner.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."