#1
Hoi,ik heb bijna 3 jaar een LAT-relatie met mijn vriendin
En het bevalt mij uitstekend,voor iedere moeilijk mens als ik
een echte aanrader!!!
Hier,een lijstje van mijn persoonlijke voordelen.
1.De afstand tussen ons is ongeveer 130 km,dus niet echt dicht te noemen...maar liefde kent geen afstand.
2.Ik zie haar enorm graag,maar het klinkt misschien vreemd...ik ben soms graag alleen.
3.ik gebruik met mate drugs,zij gebruikt er geen(ze is niet anti...maar alleen een joint mag bij haar).
4.vrijheid voor haar en vrijheid voor mij(jaloers zijn wij niet,maar vreemdgaan mag niet hé).
5.wij zien elkaar ongeveer om de 2 weken,het verlangen naar elkaar is heftiger dan in een "gewone langdurige relatie".
6.Ik slaap meestal liever alleen in bed en zij ook denk ik
,want met mijn nachtritme maak ik ze veel wakker
Het is voor mij echt een raadsel,dat vele mensen nogal vlug een gewone relatie willen aangaan.
Elkaar iedere weekend(of meer) zien,niks voor mij hoor...je bent maar 1 keer jong en ik wil genieten van het leven,niet steeds met mijn partner zijn...maar ook eens met andere mensen of vrienden op stap gaan.Binnen een jaar of 10 misschien samenwonen ofzo...maar terwijl ik nog een twintiger ben?NO WAYYYYYYYYYYYY

En het bevalt mij uitstekend,voor iedere moeilijk mens als ik
een echte aanrader!!!Hier,een lijstje van mijn persoonlijke voordelen.
1.De afstand tussen ons is ongeveer 130 km,dus niet echt dicht te noemen...maar liefde kent geen afstand.
2.Ik zie haar enorm graag,maar het klinkt misschien vreemd...ik ben soms graag alleen.
3.ik gebruik met mate drugs,zij gebruikt er geen(ze is niet anti...maar alleen een joint mag bij haar).
4.vrijheid voor haar en vrijheid voor mij(jaloers zijn wij niet,maar vreemdgaan mag niet hé).
5.wij zien elkaar ongeveer om de 2 weken,het verlangen naar elkaar is heftiger dan in een "gewone langdurige relatie".
6.Ik slaap meestal liever alleen in bed en zij ook denk ik
,want met mijn nachtritme maak ik ze veel wakker Het is voor mij echt een raadsel,dat vele mensen nogal vlug een gewone relatie willen aangaan.
Elkaar iedere weekend(of meer) zien,niks voor mij hoor...je bent maar 1 keer jong en ik wil genieten van het leven,niet steeds met mijn partner zijn...maar ook eens met andere mensen of vrienden op stap gaan.Binnen een jaar of 10 misschien samenwonen ofzo...maar terwijl ik nog een twintiger ben?NO WAYYYYYYYYYYYY

