#1
xtc zoeker zei:Ik weet dat ik ze nooit wat aandoe en zelfcontrole heb naar de kids toe.
Hoe jij écht als vader bent nu, kan je pas goed beoordelen als je clean bent, geloof me. Niet zolang je onder invloed bent, dan ben je niet objectief...
xtc zoeker zei:Ik weet dat ik ze nooit wat aandoe en zelfcontrole heb naar de kids toe.
xtc zoeker zei:Ik ben speedverslaafd, dagelijks twee kleine lijntjes in de ochtend. afkicken is nooit gelukt. Ik heb twee kinderen, de relatie met de moeder is net over. De wenst mij geen omgangsregeling te geven hoofdzakelijk vanwege mijn drugsgebruik. Juridisch heb ik het al uitgezocht en waarschijnlijk zal ik de rechtzaak verliezen, vanwege dat structurele drugsgebruik. Ik mag van de moeder echter wlel elke dag op bezoek komen. Dit is echter niet wat ik wil.
Oja ik heb goede band met de kinderen, en nooit wat aangedaan. Kids zijn 1 en 3, moeder wist toen ze zwangere werd al dat ik verslaafd was, dat wist ze toe al vier jaar.
Wat vinden julliie als gebrukers, vinden jullie het terecht dat zij mij een omgangsregeling ontneemt, en dus de kans op een zelfstandig contact en aldus een intiemere band met de kinderen.
Serenity zei:Ik heb de helft gelezen van de reacties, en hoef eigenlijk maar één ding te zeggen. Ik ben 19 jaar, vrij jong dus en nog redelijk afhankelijk van mijn ouders. Als ik erachter zou komen (en dat komen jouw kinderen ook wanneer ze ouder worden) dat een van mijn ouders verslaafd zou zijn, iedere dag gebruikt en dan ook nog eist om mij te zien/opvoeden, zou ik me bedrogen voelen. In feite lieg je je kinderen voor. Je bent nooit je échte ik, ze zien nooit échte papa. Dus denk na man. Ga die therapie doen en tegelijk afkicken. Verkies je de drugs boven je kinderen, eigen keus. Maar je kan niet beiden hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."