Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHouden we nog wel van elkaar,

Houden we nog wel van elkaar,

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
n
neboeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat zie jij er goed uit, horen we nu geregeld.
Ja, het gaat ook redelijk de laatste tijd 'onder ons gezegd gebruiken we 1 x in de maand
voor €100 En dat komt meestal omdat het kreng weer eens een smsje stuurd dat alles er is en goeie bla bla, nou dat lees ik liever niet maar het zit dan toch in je kop en het duurt een of vier dagen maar halen doe ik dan.
En ik lieg als ik zeg dat ik het niet lekker vind, als het redelijk is spul is.
Als we besluiten om wat te gaan roken die dag begint ons ritueel als van ouds.
Tijdens de rit naar Amsterdam zijn we vol van aandacht naar elkaar lijken we wel weer net getrouwd. Dan ergens een velletje maken bij een park met parkeerplaats en dan naar huis lekker vrijen en bezig zijn met van alles.
Wij zijn nu ongeveer 20 jaar getrouwd en 19 jaar dagelijks bruin en wit op folie gerookt gemiddeld 12 - 18 uur op een dag. Wel altijd de zelfde hoeveelheid als het slechte dope was rookten we er 12 uur van en goeie 18 uur dus , als het op was dan was het op morgen weer een nieuwe dag. Dat was ons ritueel bellen rijden paffen rijden paffen creeen enz.
Maar nu zijn de dagen anders tegen over elkaar, niet dat we elkaar haten, ik doe ook veel minder in huis zij kan bv dagen door zijken dat ik de schuur moet op ruimen, wat let je schatje
waarom die haast doe ff chil nou ff niet ik ben aan het lezen smoes na smoes en ze heb gelijk
want iedereen breekt zijn poten als ie daar binnen stapt van de zooi , maar ik stap er overheen en ben al me gereedschap ook konstand kwijt, begrijpelijk. en ben niet zo creatief op het moment.
Maar het is echt anders hoe we elkaar zien. we hebben twee kinderen van 15 en 16 daarom al zou ik niet uit elkaar willen. Ik ben denkelijk ook bang om alleen te moeten zijn/ wonen, Nu we een jaar zo weinig gebruiken is het wennen om weer met elkaar om te gaan. Ik moet wel vermelden dat we dus 24 uur per dag bij elkaar zijn, toen was dat een eitje nu is het ff slikken
en mezelf dwingen om haar te knuffelen we komen er wel. we slikken 80 mg methadon en 160 mg ritalin snuiven we op een dag. gegroet, Jacob
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
tip. beeld je hele komende leven zonder haar in, als je hier niet bang van word, of dat je je er niet onprettig bij gaat voelen, dan weet je hoe laat het is.


Als ik het ECHT in ga beelden, dus alles van dagelijkse handelingen tot doelen in mn leven, dan stik ik bijna. En dat is serieus.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#3
Sorry dat ik erover begin, maar wat vinden je kinderen ervan die hele situatie? Als je tot 18u/dag dope rookt, hoe wil je dan in godsnaam een goeie ouder zijn?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je faalt, de groeten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Da's niet best, Jacob. Maar wat wil je weten? Of jullie nog van elkaar houden?
Stap 1; Houd jij van haar?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat is nou eigenlijk het probleem? En je gaf je zoon een dikke wát?
n
neboeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laatste twee dagen weer eens als vanouds gevreeen, ook nog
uren lang met elkaar gepraat over ons, dat het toch maar goed is dat we elkaar hebben .
En uiteraard geef ik ons tweeen een ruime 10 hoe we onze kinderen hebben hebben groot gebracht. Alleen maar eerlijk zijn , dat is het hele eieren gooien. Jammer dat er mensen zijn die negatief worden van drugs, die overal met 100km per uur voorbij snellen, terwijl je met 10 km per uur van elk grassprietje kan genieten. (J Duhamel)
Zelf zie ik soms niet wat een rijkdom ik bezit.
Ps, Integenstelling tot mijn vader heb ik wel mijn handen thuis gehouden, als er wat gesneuveld
was omarmde ik mijn kinderen en maakte ik hun duidelijk dat het belangerijker was dat zij niet gewond waren,dat zij er niet over gelogen hebben.
Klein voorbeeldje'' We hadden net een vette computer gekocht Had me zoon, toen tien, een glas cocacola over het toetsenbord gekegeld. sAvonds merkte ik dat alles was vast geplakt, Batterijen eruit gehaald en onder de kraan afgespoeld en op de verwarming tussen doeken gelegd.
de volgende dag kwam me zoon aan me bed en vertelde dat er cola ........Ik gaf hem een dikke huk en we zijn samen gaan kijken of ie weer goed was....
Zoveel beter zo


groetjes Jaap
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Exceptional Insight zei:
Wat is nou eigenlijk het probleem? En je gaf je zoon een dikke wát?
Klik om te vergroten...

huk is slang voor uggs.

en ik vind het goed dat je je kinderen zo opvoed, maar af en toe de harde hand is niet slecht. Mijn moeder heeft me 3 of 4 keer geslagen in heel mn jeugd, en dat was terecht. Maar daardoor begreep ik wel dat ik er ernstig naast zat. Maar dingen als cola morsen verdienen geen klappen nee :)



maar jullie houden dus van elkaar en eigenlijk was je een beetje aant zeuren :)
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Wat is nou eigenlijk het probleem? En je gaf je zoon een dikke wát?
Klik om te vergroten...

Ik denk eerder dat ie 'hug' bedoelde.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
funky_skunk_junky zei:
Exceptional Insight zei:
Wat is nou eigenlijk het probleem? En je gaf je zoon een dikke wát?
Klik om te vergroten...

Ik denk eerder dat ie 'hug' bedoelde.
Klik om te vergroten...


ooooooooo is dat het :tearsofjoy:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee, denk het niet. :rockband:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
funky_skunk_junky zei:
Nee, denk het niet. :rockband:
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik las de titel van het topic, en ikdacht eigenlijk dat het een grapje om de forummembers ging, of we nog wel van elkaar houden :(

Maar lieve schat, jullie zijn al zo lang bij elkaar en doen als zo lang samen dope. Em jullie hebben, ( naar ik aan neem) twee schatten van kinderen van 15 en 16.

Waarom dan nu ineens die twijfels? Daar moet toch ook een verklaring voor zijn? Je moet niet meteen opgeven. Praat erover. Je zegt ook dat je bang bent om alleen te zijn? Wat is het dan? Wil je vriendin juist dat je weg gaat? Is de liefde/lust over? Die schuur, daar draait het niet om, dat staat ergens voor. En ook daar kunnen jullie aan werken.

Anyway, sterkte schat,
*geeft knuffel*

Beeeb
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
:tearsofjoy:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
t
tremLid
01-01-2024, 00:00
#16
22 jaar en nog bij elkaar? lijkt me wel iets met liefde te maken hebben.
heb zelf echter nooit hero gebruikt en wil dat ook echt niet.
maar kan wel me voorstellen dat je het geweldig vindt en je wereld er volledig door verandert.
dat zelfs je liefde en je gebruik er 'een' door kunnen worden, vooral als je het allebei gebruikt.
des te moeilijker er dan ook mee te stoppen lijkt me.
minderen lijkt altijd 'ideaal'.
ben echter zelf zwaar verslaafd aan de nicotine (ze zeggen dat dat net zo moeilijk is om van af te komen als de heroine) en zou dolgraag willen kunnen "minderen". Ik kan me echter niet voorstellen hoe dat ik dat "minderen" ooit structureel zal moeten kunnen volhouden...
misschien als jullie het allebei ECHT willen (minderen en bij elkaar blijven) dat het wel nog redelijk kan werken? of anders ALLEBEI echt stoppen?
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ik had , mooi verhal geschreven IMO maar ging wat mis.
Komt goed zoek hulp, kwam het op neer denk an de kids enzo, werkt dat dan nog niet dan word het moeilijk.maar met goede begleiding kom je er vast wel, zoiet stond er in me vorige, mar dan mooier.
maar sterkte man.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."