Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlippen/psychose

Flippen/psychose

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
mandragora zei:
Paperplane. zei:
Ja, was gelukkig eenmalig so far.
Klik om te vergroten...

eenmalig? als jij hppd hebt moet dit toch nog al voorgevallen zijn?
Klik om te vergroten...
Ja, maar nooit dat ik mezelf echt zag als ik mn ogen dicht deed.
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paperplane. zei:
mandragora zei:
Paperplane. zei:
Ja, was gelukkig eenmalig so far.
Klik om te vergroten...

eenmalig? als jij hppd hebt moet dit toch nog al voorgevallen zijn?
Klik om te vergroten...
Ja, maar nooit dat ik mezelf echt zag als ik mn ogen dicht deed.
Klik om te vergroten...

Uiteraard is het jouw feestje maar het advies van Stunner lijkt me het overwegen waard.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
zjimiz zei:
Paperplane. zei:
mandragora zei:
Ja, was gelukkig eenmalig so far.
Klik om te vergroten...

eenmalig? als jij hppd hebt moet dit toch nog al voorgevallen zijn?
Klik om te vergroten...
Ja, maar nooit dat ik mezelf echt zag als ik mn ogen dicht deed.

Uiteraard is het jouw feestje maar het advies van Stunner lijkt me het overwegen waard.
Klik om te vergroten...
Dit was wel de dinsdag na een hevig mdma weekendje(500mg) en had niet al te goede breaks gehouden daarvoor, dus had mn serotoninepeil goed verneukt toen. Gelukkig geen last meer van gehad, en ga er ook van uit dat het door de mdma after kwam.

Thabks en peace!
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jongen toch. Je verkracht je brein en je lichaam. Mijn advies: 3 maanden niets gebruiken (en dan echt NIETS. Ook geen alcohol en nicotine.)

Dat is de enige manier om te herstellen (en misschien wat van je gezonde verstand terug te krijgen :rolleyes: )

houdt je nou echt last van deze overduidelijke randpsychotische verschijnselen (randpsychotisch: je ervaart de verschijnselen maar realiseert je dat er iets niet goed aan is), bel dan ff je huisarts.

Ohja, en accepteer dan niet zomaar de eerste de beste antypsychotica (vooral geen seroquel), want dat is echt troep waar je lichaam een flinke optater van krijgt.

>>Sober, bewegen, rusten, lachen<<

^^
dat dus
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik flipte hem net bijna. Wou gaan slapen, kreeg opeens heel veel last van mn hppd, begwegend, flitsend beeld, fractals etc. Ik doe mijn ogen dicht, zie ik mezelf vanaf schuinboven in mn kamer liggen. zoo freaky. Ik heb vandaag alleen wat hasj op in de middag. Ik flipte echt, mn hart gaat nog te keer en mn hppd tript balls. Even mn telefoon gepakt en mezelf ff gerustgesteld door dit als uitlaatklep te gebruiken. Wat een gekkenhuis.

Dacht echt dat ik psychotisch werd.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gaat het nu weer beter?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, was gelukkig eenmalig so far.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paperplane. zei:
Ja, was gelukkig eenmalig so far.
Klik om te vergroten...

eenmalig? als jij hppd hebt moet dit toch nog al voorgevallen zijn?
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Paperplane. zei:
Ik flipte hem net bijna. Wou gaan slapen, kreeg opeens heel veel last van mn hppd, begwegend, flitsend beeld, fractals etc. Ik doe mijn ogen dicht, zie ik mezelf vanaf schuinboven in mn kamer liggen. zoo freaky. Ik heb vandaag alleen wat hasj op in de middag. Ik flipte echt, mn hart gaat nog te keer en mn hppd tript balls. Even mn telefoon gepakt en mezelf ff gerustgesteld door dit als uitlaatklep te gebruiken. Wat een gekkenhuis.

Dacht echt dat ik psychotisch werd.
Klik om te vergroten...

Zoals ik je al eerder zei, stop even met het drugs gebruik. Ik heb zelf zo nu en dan ook nog last van met laatste bad trip. Het feit dat mij in die trip duidelijk werd dat ik alleen in het universum ben en dat ik alles wat er is met me geest heb gecreert, vind ik tot op heden nog steeds lastig weg zetten als onzin. Het feit dat niet onmogelijk is maakt me toch in een nuchtere staat vaak angstig en sip.

het is natuurlijk niet fijn als je twijfeld aan de echtheid van de wereld en als je twijfeld dat de mensen waarvan je houdt wellicht niet echt zijn. Ook wat jij meemaakt, daar geldt in principe het zelde voor.

Ik ben zelf nu een tijdje gestopt met wiet en paddos. Ik merk dat als ik wiet rook die vervelende gedachtes weer komen dat alles gecreert wordt door mijn mind. Daarom denk ik dat het mischien verstandig is dat je alle drugs voor 2 maanden links laat liggen. Het gaat hier immers om je mentale gezondheid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."