#1
Probeerenleer zei:Realities zei:coca-ethyleen of crack cocaine
Is crack niet heel verslavend?
Of is het exact hetzelfde als basecoke eigenlijk, wat ik niets vond?
Crack is hetzelfde als basecoke volgens mij toch hoor, vreemd dat je er niets aan vond. maar kan misschien met de kwaliteit van je cocaine te maken hebben gehad. Ik bedoel dat als je cocaine hcl met maagzout of ammoniak tot crack of base-coke maakt , blijft er niet alleen pure crack/base over, maar ook contaminaties kunnen voorkomen, die niet smelten bij het syntheseproces, denk ik.
Van goede coke ( tussen 70-85%) die onversneden is, of toch met wat contaminanten die wel weggaan bij het uitkoken zou je toch echt wel een intens effect moeten voelen, je moet er ook niet té veel van verwachten op voorhand natuurlijk.
En crack is idd heel verslavend, imo één van de meest verslavende drugs samen met heroine.
Dus altijd oppassen met deze middelen als je , zelfs een beetje verslavingsgevoelig bent.
Net als met methamfetamine imo
